موضوعات داغ روز:

ویدیوی تست کراس اوور جدید و وارداتی گروه بهمن در ایران

منتشر شده در 05 خرداد 1403 ساعت 11:30
نویسنده حسین دلاور
عکاس علیرضا پاداش
ویدئو رضا چوکامی

نشان بی ام کارز گروه بهمن به واردات خودروهای مختلف مشغول است. اولین محصول وارداتی این نشان تجاری بستیون T77 بوده و چند وقتی است که این کراس اوور چینی به دست مشتریان رسیده است. در این محتوا به سراغ ویدیوی تست اولین کراس اوور وارداتی گروه بهمن در ایران رفته ایم.

به گزارش آخرین خودرو، در حال حاضر گروه بهمن محصولات وارداتی از نشان هونگچی و بستیون را به بازار عرضه کرده است. همچنین می خواهد تا محصولات نشان بی وای دی و هاوال را هم به صورت وارداتی فروشد. بستیون تی ۷۷ به عنوان اولین کراس اوور وارداتی گروه بهمن دارای یک موتور۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم است. این پیشرانه می تواند قدرت ۱۵۸ اسب بخار و گشتاور ۲۵۸ نیوتن متر را تولید کند. جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه تر بستیون T77 توان را به چرخ های جلو منتقل می کند.

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی بستیون تی ۷۷ می توان به ۶ کیسه هوا ( سرنشینان جلو ، جانبی و پرده ای)، ترمز اضطراری ، کلاستر دیجیتال ، رادار حرکت بین خطوط، سیستم کنترل پایداری ، نور پردازی داخلی، گرمکن صندلی های ردیف جلو، دستیار صوتی هولوگرامی ، سیستم کنترل پایداری کشش، سیستم شروع حرکت کنترل در سر بالایی، سیستم کنترل حرکت در سرازیری ، سیستم پایش خستگی راننده ، سیستم ایمنی برخورد با مانع شیشه بالابر ، هشدار خروج از خط، اتو هلد، کروز کنترل تطبیقی، ترمز پارک برقی، استارت دکمه ای و… اشاره کرد.

در حال حاضر بی ام کارز و گروه بهمن بستیون T77 را با قیمت دو میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان به دست مشتریان می رساند. در ویدیوی تست اولین کراس اوور وارداتی گروه بهمن در ایران، بیشتر به نکات مثبت و منفی بستیون T77 پرداخته شده است. همچنین موارد مختلفی از جزئیات این محصول وارداتی بیان گردیده است.

ویدیو های پیشنهادی

۴ Responses to “ویدیوی تست کراس اوور جدید و وارداتی گروه بهمن در ایران”

  1. مازیار گفت:

    ممنون از تست بررسی خوب شما
    درست که از لحاظ کیفیت و مریال در جایگاه خوبی نسبت به رقبا قرار دارد ولی نسبت به قیمتی حدود ۲ میلیاردی که دارد آپشن های خیلی کمتری نسبت به رقبا به ما ارائه میدهد مثلا در صندوق عقب برقی یا نبود شارژ وایرلس در ماشین احساس میشود و از لحاظ طراحی همین طور که شما در تست بیان کردید زیاد مدرنی نست
    باتشکر

    ۲
    ۰
    • Rman گفت:

      واقعا برا این قیمت،موتور کوچیک و ضعیفی داره،و ماشینی که ۵۰۰میلیون گرون تر از ارزش واقعی در مقابل قیمت پرداختی،هستش،اردیبهشت ۴۰۳ قیمت کارخونه با تحویل ۳ماهه،بیش از ۲میلیارد و ۲۰۰میلیون!!! من باشم تیگو ۸پرو مکس اقساطی میخرم که کمتر از ۵۰۰میلیون ازین گرون تر هست ولی موتور ۲لیتری و ۲۵۰ اسب بخاری و آپشن و امکانات بیشتر و البته اتاق بزرگتر و جای بسیار بیشتر برای سرنشین ها و فضای بار،یا اینکه فیدلیتی پرستیژ

      ۳
      ۰
  2. هومان منوچهری گفت:

    با درود، ضمن تشکر از فعالیت‌های موثر شما در حوزه معرفی و آشنایی با خودروهای جدید، متاسفانه دائما شاهد ورود انواع و اقسام خودروهای جدید خصوصاٌ چینی از طرف شرکت‌های آشنا و ناآشنا به کشور هستیم که معلوم نیست با چه تیراژی در اختیار قرار می‌گیرند و خدمات پس از فروش آنها با چه کیفیتی ارائه می‌شود و اصلا با وضعیت انحصار فروش از طریق سامانه‌ای که درست شده، اصولا قابل خرید نیستند! اگر هم در بازار دیده شوند، با قیمت‌های بسیار بالا و غیررقابتی در دسترس هستند. بررسی شما بسیار جامع و همه‌جانبه بود و تیم فیلمبرداری و عکاسی هم بسیار حرفه‌ای عمل نمودند. برقرار باشید!

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.