%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰

نیسان سیلفی آمیتیس خودرو چه مزایا و معایب دارد؟

منتشر شده در 25 مهر 1403 ساعت 13:30
نیسان سیلفی آمیتیس خودرو

نیسان سیلفی یکی از وارداتی هایی است که تا کنون استقبال خوبی از آن شده است. در این مطلب نگاهی به مزایا و معایب سدان آمیتیس خودرو خواهیم داشت.

نیسان سیلفی یکی از سدان های با کیفیت وارداتی است که در همین مدت کوتاه توانسته جایگاه خوبی را در بازار خودرو کشور بدست آورد و شرکت های مختلفی توانسته نسخه های متنوعی از این خودرو را وارد بازار کشور کنند. یکی از این شرکت ها، شرکت آمیتیس خودرو است که جز اولین شرکت هایی است که به سراغ نیسان سیلفی رفته و آن را در بازار ایران عرضه کرد. در این مطلب می خواهیم مزایا و معایب نیسان سیلفی وارداتی شرکت آمیتیس خودرو بیان کنیم و مشخصات آن را شرح دهیم اما قبل از آن بد نیست نگاهی به تاریخچه این خودرو بیاندازیم.

نمای رو به رو نیسان سیلفی آمیتیس خودرو

نیسان سیلفی یک سدان خانوادگی نسبتاً جمع‌وجور در سگمنت C محسوب می‌شود که نخستین نسل آن طی سال ۲۰۰۰ به عنوان جایگزین مدل پولسار وارد خط تولید شرکت نیسان شد. تا کنون چهار نسل از این خودرو در بازار های جهانی عرضه شده است که نیسان سیلفی شرکت آمیتیس خودرو نسخه فیس لیفت نسل چهارم این خودرو است.

مشخصات فنی و امکانات نیسان سیلفی آمیتیس خودرو

در نیسان سیلفی نیز از پیشرانه هیبریدی استفاده شده اما تامین نیروی محرکه لازم صرفا از طریق موتور برقی این خودرو تامین می شود و موتور بنزینی صرفا همانند یک ژنراتور عمل کرده و وظیفه شارژ باتری های این خودرو را بر عهده دارد و پیشرانه بنزینی در مدار قدرت حضور ندارد.

با این تفاسیر پیشرانه برقی این خودرو می تواند نهایت قدرت ۱۳۴ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. پیشرانه بنزینی نیسان سیلفی نیز یک پیشرانه ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی است و همان طور که گفته شد تنها وظیفه شارژ باتری ها را برعهده دارد. مصرف سوخت نیسان سیلفی هیبرید تحت شرایط استاندارد حدود ۳.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر باشد که قاعدتاً در عمل می‌تواند تا ۴.۵ لیتر نیز افزایش پیدا کند.

مشخصات فنی نیسان سیلفی آمیتیس خودرو

نیسان سیلفی که توسط شرکت آمیتیس خودرو در بازار ایران عرضه می شود نسخه فول آپشن این خودرو نیست اما می توان امکانات قابل قبولی را در آن دید. امکاناتی نظیر؛ شش کیسه هوای ده نقطه ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، نورپردازی کابین، استارت دکمه‌ای، سانروف برقی، فرمان کمکی برقی، کلاستر دیجیتال و آنالوگ، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک دو کاناله، صندلی برقی راننده، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فناوری LED چراغ‌ها، دوربین ثبت وقایع، دوربین دنده‌عقب، شارژر بی‌سیم تلفن همراه و… از جمله امکانات نیسان سیلفی آمیتیس خودرو هستند.

فرمان نیسان سیلفی آمیتیس خودرو

مزایا و معایب سدان هیبریدی آمیتیس خودرو

کیفیت ساخت مناسب : نیسان سیلفی همانطور که مشخص است یک سدان ژاپنی به حساب می آید و همانطور که از برند نیسان انتظار می رود، کیفیت ساخت مناسبی را به نمایش می گذارد. حتی با اینکه این خودرو در چین و توسط گروه دانگ فنگ تولید و مونتاژ می شود اما به راحتی پروتکل های کیفی شرکت نیسان را دارا است که باعث می شود در بخش کیفیت متریال و ساخت نتوان از آن ایراد گرفت.

کابین جادار : یکی دیگر از نکات مثبتی که می توان در نیسان سیلفی مشاهده کرد فضای داخل کابین بسیار مناسب این خودرو است که باعث راحتی سرنشینان و افزایش فضای کاربردی می شود. اگر نگاهی به ابعاد و اندازه این خودرو بیاندازیم متوجه می شویم که نیسان سیلفی در مقایسه با رقبای خود نظیر تویوتا کرولا و یا تویوتا لوین، ابعاد بزرگتری دارد و این موضوع باعث می شود که این خودرو برای مصرف خانوادگی مناسب تر باشد.

مصرف سوخت پایین : همانطور که اشاره شد، سدان وارداتی شرکت آمیتیس خودرو در دسته بندی خودرو های هیبرید قرار می گیرد و پیشرانه آن از تکنولوژی e-power شرکت نیسان بهره می برد. این تکنولوژی باعث می شود که پیشرانه بنزینی در مدار قدرت حضور نداشته باشد و وظیفه آن صرفا شارژ باطری های این خودرو باشد به همین دلیل مصرف سوخت نیسان سیلفی بسیار پایین بوده و از طرفی میزان پیمایش بسیار خوبی را تنها با یکبار پر کردن باک این خودرو شاهد باشیم.

طراحی پشت نیسان سیلفی آمیتیس خودرو

نبود برخی امکانات : با اینکه این نسخه از نیسان سیلفی که توسط شرکت آمیتیس خودرو در بازار ایران عرضه می شود امکانات قابل قبولی را ارائه می دهد اما برخی از امکانات سطحی نظیر کروز کنترل که اکنون در خودرو های سطح پایین تر به صورت پیش فرض وجود دارد را در این خودرو نمی بینیم که این موضوع یکی از نقاط ضعف نیسان سیلفی شرکت آمیتیس خودرو است.

عدم عرضه نسخه فول آپشن : با اینکه نیسان سیلفی نسخه های مختلفی در بازار های جهانی دارد و نسخه مکس ادیشن آن نیز در بازار ایران عرضه شده است اما شرکت آمیتیس خودرو نسخه فول آپشن آن را در بازار ایران عرضه نکرده است و نیسان سیلفی وارداتی این شرکت جزو تیپ های میان رده نیسان سیلفی در بازار های جهانی به شمار می رود.

ویدیوی معرفی نیسان سیلفی آمیتیس خودرو

ویدیو های پیشنهادی
  1. ممد گفت:

    تو هیچی نگفتی
    نه مزایا و نه معایب
    فقط تبلیغ کردی
    این خودرو به دلیل استفاده از باطری بعد از عمر مفید باطریها که چیزی در حدود حداکثر ۷ سال هست، نیاز به تعویض باطری دارن که قیمت باریها بستگی به نوعشون چیزی بین ۳۰ تا ۷۰ درصد قیمت خودرو هست
    خودروهای برقی به دلیل نبود تکنولوژی و تعمیرکار و همچنین هزینه های ثانویه بالا در ایران اصلا گزینه مناسبی نیستند

    ۶
    ۸
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X