%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰

محصول جدید مانیان خودرو دیده شد ؛ سوئیست DX7 در راه بازار

منتشر شده در 10 آذر 1403 ساعت 19:30
محصول جدید مانیان خودرو

محصول جدید مانیان خودرو به تازگی در حال تست دیده شده و به نظر می رسد این خودرو با نام سوئیست DX7 به زودی به بازار کشور می آید.

اگر نام سوئیست DX7 و مانیان خودرو در کنار هم برایتان آشنا به نظر می رسد، اصلا تعجب نکنید چراکه این خودرو قرار بود حدود ۳ سال پیش توسط این شرکت عرضه کراس اوور DX7 از نشان سوئیست را انجام دهد اما برنامه های تولید تغییر کرد و نام این خودرو به فراموشی سپرده شد. اما حالا تصاویر جدید ارسالی از مخاطبین عزیز آخرین خودرو نشان می دهد که محصول جدید مانیان خودرو تست های فنی را پشت سر می گذارد و احتمالا برنامه های عرضه این خودرو جدی تر شده است. در ادامه به بررسی مشخصات سوئیست DX7 می پردازیم.

طراحی پشت سوئیست DX7

معرفی و مشخصات فنی محصول جدید مانیان خودرو

سوئیست یک نشان چینی است که تحت مالکیت چری قرار دارد و عرضه خودروهای سواری را در چین انجام می دهد. پیش از مالکیت چری، کارخانه سوئیست عرضه و مونتاژ محصولات میتسوبیشی را در چین انجام می داد و نام سوئیست با میتسوبیشی در چین شناخته می شد. این نشان در سال ۱۹۹۵ تاسیس شد و همکاری آن با میتسوبیشی در سال ۲۰۰۶ کلید خورد. بر همین اساس از نظر قدمت و تجربه سوئیست یکی از خودروسازان با سابقه در مارکت چین به حساب می آید. البته در سال ۲۰۲۱ میتسوبیشی از همکاری مشترک با سوئیست خارج شد و چری در سال ۲۰۲۴ توانست مالکیت این نشان چینی را به دست بیاورد.

نمای رو به رو سوئیست DX7

سوئیست DX7 نسختین بار در سال ۲۰۱۶ معرفی شد و در سال ۲۰۱۸ نسخه فیس لیفت این خودرو رونمایی گردید. پس از آن باز هم این کراس اوور فیس لیفت دیگری در سال ۲۰۲۰ داشت و نسخه ای که در ایران در حال تست دیده شده، در واقع فیس لیفت آخر یا DX7 Xingyue نام دارد. زیر کاپوت محصول جدید مانیان خودرو یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو TGDI را داریم که توان تولید نهایت قدرت ۱۹۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود. سیستم تعلیق در جلو مک فرسون و در عقب از نوع مولتی لینک است و در کل خروجی های فنی این خودرو بسیار شبیه به دیگر کراس اوور های چینی و میانرده بازار است.

بدنه سوئیست DX7

کابین و امکانات سوئیست DX7

در داخل کابین طراحی کمی قدیمی به نظر می رسد اما در مجموع کلیت طراحی راضی کننده است. بالته هنوز مشخص نیست که مانیان خودرو کدام تیپ را به ایران می آورد اما برای موفقیت در این رده احتمالا بالاترین تیپ برای سوئیست DX7 در نظر گرفته شده است. در فول ترین تیپ این خودرو امکاناتی نظیر دوربین ۳۶۰ درجه، ۶ کیسه هوا، پدل شیفتر، سنسور نور و باران، تنظیم حالت رانندگی، سقف پانورامیک، رادار خطی ، رادار نقطه کور، اتوهلد، ترمز پارک برقی و… دیده می شود.

کابین سوئیست DX7

حال باید دید برنامه مانیان خودرو برای عرضه DX7 چیست و این کراس اوور سرانجام چه زمان و با چه قیمتی به بازار می آید. اما از حالا مشخص است که DX7 برای ورود به بازار و رقابت راه سختی را پیش رو دارد چراکه کراس اوورهای چینی زیادی را با مشخصاتی نزدیک به این خودرو در ایران داریم و ورود به این رده بازار آن هم برای شرکتی که به تازگی مونتاژ را آغاز کرده است، می تواند مشکل باشد.

ویدیو های پیشنهادی
  1. بهروز گفت:

    ارز رو هدر میدن و ماشینهای بی نام و نشون میارن. همچنین اتباع ارز ایران رو میفرستند افغانستان؛ بعدش مسئولان دروغگو میگن ماشین آلمانی و ایتالیایی نمیاریم چون ارزبری داره!!!!

    ۳
    ۰
  2. حجت اله براهنی گفت:

    میشه شکست در بازار رو توی چراغای جلو این خودرو دید! طراحی قدیمی و ناپخته ترکیب میشه با فنی معمولی و قیمت‌گذاری اشتباه پرشیا خودرو و احتمالا به‌زور این رو هم می‌چسبونن به یک برند معتبر و در نهایت شکست در بازار!

    ۲
    ۰
  3. بابک گفت:

    اگه یک میلیارد قیمت بزارند موفق میشه وگرنه قیمت های تخیلی راه به جایی نخواهند برد

    ۲
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X