نسخه آفرودی کراس اوور ملی ؛ رندرهای اختصاصی آخرین خودرو از ری را آفرودی

ری را نخستین کراس اوور ملی صنعت خودروی کشور محسوب می شود و ما در این رندر ها سعی کرده ایم نسخه آفرودی این کراس اوور را متصور شویم.
ری را در ابتدا با نام پروژه K125 در ایران خودرو تعریف شد . کراس اووری که بر مبنای پلتفرم نسل دوم پژو ۲۰۰۸ توسعه داده شد و طراحی این خودرو توسط طراحان ایرانی انجام شد. سرانجام پس از مدت ها انتظار در هفته پایانی آذر ۱۴۰۳ این خودرو تحویل نخستین مشتریان شد و حالا به بازار آمده است. دو دلیل باعث می شود ری را از دیگر محصولات داخلی متمایز باشد : اول آنکه این خودرو نخستین کراس اوور تولید داخل است و دوم اینکه در حال حاضر فول آپشن ترین خودروی تولید داخل به حساب می آید. حالا ما در آخرین خودرو به سراغ طراحی و رندر گیری از نسخه آفرودی کراس اوور ملی رفته ایم و سعی کرده ایم چهره ری را آفرودی را متصور شویم. البته به ندرت برای کراس اوور های با این سایز و تک دیفرانسیل نسخه آفرودی در نظر گرفته می شود اما ما فرض را بر این گرفتیم که در آینده نسخه ای AWD هم از این خودرو به بازار بیاید.

در نسخه آفرودی کراس اوور ملی سپر حذف شده و سپری آفرودی فلزی جایگزین آن شده است. سینی فلزی در زیر اضافه شده و پرژکتور ها و لایت بارها رت روی سپر، روی کاپوت و در قسمت بالا اضافه کرده ایم. ارتفاع کلی خودرو و فاصله از سطح زمین بیشتر شده و در کنار، رکاب به این کراس اوور اضافه شده است و رینگ های جدید به همراه تایر های آفرودی آل ترین باعث شده تا چهره خشن تری را در ری را آفرودی داشته باشیم. در قسمت بالا باربند و آفتابگیر اضافه شده و سعی شده تا ری را یک آفرودر کاملا مجهز به نظر برسد.

در عقب به سبک بسیاری از SUV ها زاپاس روی در قرار گرفته و سپر فلزی جایگزین شده است. خروجی های اگزوز بالاتر آمده و جایی برای تخته وافل و گالن بنزین اضافه شده است. در داخل سعی کردیم تا تغییرت بیشتر باشد به طوری که گویا با کابین یک خودروی کاملا جدید طرف هستید. طراحی فرمان و داشبورد کاملا تغییر کرده و دریچه های تهویه هم بصورت گرد طراحی شده اند. اما نظر شما در مورد رندر نسخه آفرودی کراس اوور ملی چیست؟ به نظر شما این خودرو پتانسیل آفرودی شدن را دارد؟

طراح : محمد مهدی مبینی
در ادامه می توانید ویدیو تست و بررسی این خودرو را مشاهده کنید :
مشخصات فنی و ویدیو تست و بررسی ری را
این کراس اوور مجهز پیشرانه ۱.۶۵ لیتری توربو شارژ با فناوری Dual VVTI یا همان EFP است که قرار است بر روی محصولات دیگر ایران خودرو مانند دنا جوانان و یا نسخه هایی از تارا نیز قرار گیرد. این پیشرانه قادر است نهایت قدرت ۱۶۰ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۴۰ نیوتن متر را تولید و نیروی تولید شده را از طریق جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT ساخت کمپانی DAE به چرخ های جلو منتقل کند.
گرمکن صندلی های جلو، ۴ کیسه هوای، تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، سیستم کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم کمکی کنترل حرکت در سراشیبی، شیفتر پشت فرمان، حالت های مختلف رانندگی، دسته دنده الکتریکی، اتوهلد، صندلی شش حالته برقی راننده، صندلی دو حالته برقی و دو حالته دستی شاگرد، سنسور نور، سنسور باران، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، شارژر وایرلس، سانروف برقی، نورپردازی داخل کابین و… از جمله امکانات و آپشن هایی است که در این کراس اوور دیده می شود.
نتیجه ای که گرفتم اینه که کارشناس واردتر وخوش صحبت کن تر وتوضیح ده بهتر هم توکشور بود که شما رفتید این گیجال رواوردید
چرا شما اینقدر با نشان فارسی مشکل داری؟؟ یک عادت به لغت انگلیسی نیست؟؟ این یک نقد و نقص وارد بر نقدهای شماست
به نظرم باید تشویق هم کنی تازه
به نظرم مثلا نشان پارس خودرو روی ال نود ایرانی خیلی عالی بود که شما بهش خندیدی
هرچند که این نشان ری را رو منم نمیپسندم و فارسی بودنش رو عاششششششششقشم
همین مونده😒
قورباغه چی باشه که کله پاچه داشته باشه
چقدر زشته آخه این ماشین به ریخت و قیافه اش که آفرودی باشه ۲۰۶ از این بهتره
فهمیدیم تو ۲۰۶ داری خخخخ
این که چیزی نیست ۲۰۶از لندکروز هم بهتره 😁
خدا شفات بده
فرض میکنی دو دیفرانسیله
منم فرض میکمم ماشینم لندکروزه
خدایا همه رد دادن
مال خودرو بانک قشنگ تر بود🤣🤣
هیچدستی بهش نزن
خودس تونسخه اصلی قشنگ تره
آخه خودرو آفرود دیفرانسیل جلو من تنها کسی نیستم که فک میکنه این واقعا احمقانه و …. بازیه
مثلا این خودرو ریرا با این همه هزینه طراحی چه مریضی نسبت به هایما s5 دارد.
عالیه
انتظار دارم ریرا وانت بزنن ولی ریرا افروییییدی نه
جان ما یادشون نده،از فردا ریرا رو با قیافه افرویییدی هم باز باید تحمل کنیم
باسلام
اولا هنوز قرعه کشی ایران خودرو انجام نشده دوباره ثبت نام میکنه !چرا؟
دوما چرا ری را رو در فروش جای نداده؟
ودرپایان اگر ماشینهای خارجی وارد کشور بشه کی محصولات ایرانخودرو وسایپارو میخره که به نسبت خیلی هم گران است.
ری را چیه که میخواد،آفرود داشته باشه،
ری را=ریدان خودرو
خیلی مسخره است ری رای آفرودی…..
باعث خنده است خودروی افروی حتما باید شاسی مستقل و چهار چرخ محرک باشد….
هیچی به این زباله نمیاد حیف وقتی که برای رندر کردن این زباله بزاری…….
توهین نکنی نمیتونی حرف بزنی میگن حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن که بلدی پس نظر نده
پنجره جلوی کاپوت ماشین زیبا نیست و باید
اصلاح شود . در ضمن لاستیک زاپاس در داخل ماشین جاسازی شود و بیرون ماشین نباشد .
آفرود تک دیفرانسیل؟؟!!!!!!
سلام دستمریزاد به طراحان و صنعتگران ایران اما اینهمه تعریف و تمجید از ماشین دیده نشده ریرا نتیجه اش دوبرابرشدن قیمت انست
لطفا هیچکس را از بازار آزادریرا نخرید تا به قیمت مناسب برسد.
سلام. لطفا بازار ریرا را کنترل کنید این چه وضعیه
سلام. قیمت ریرا خیلی خوبه
سلام. لطفا فکری به حال قیمت ها بکنید
آدم احساس میکنه بچهی یکی از آشناهاتون تازه فوتوشاپ یاد گرفته و از روی اجبار دارید نقاشیاشو اینجا میذارید!
بنظر من بهتر است از نماد اسب روی فرمان از نماد خر استفاده کنید و دیگر اینکه چراغهای جلو پایین رو حذف یا تغییر دهید ، با تشکر فراوان
لااقل یک آدم با جثه معمولی آورده بودین تا سایز ماشین مشخص بشه!!! نه این فسقلی!!!!
اولا این طرحه کسیم کاری نداره تک دف یا دو دفه کسیم کاری نداره ریراست یا اسکالید.بعدش چرا خیلیا توهین میکنن به شخص؟خجالت نمیکشین تو زندگیتونم اینجور دهنتون بازه؟
هرکاری هر رندری هر تست بررسی کلی زمان وقت هزینه داره ک تهش شماهای بی لیاقت رایگان تماشا کنین و بخونین.
واقعا واسه این جماعت متاسفم.
تشکر فراوان از تیم عالی اخرین خودرو
هر چی فکر میکنم ..بیریخته