فیدلیتی الیت بهمن موتور معرفی شد

گروه بهمن و شرکت بهمن موتور فیدلیتی الیت را به بازار کشور معرفی کرد.
به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، فیدلیتی الیت نسخه جدید کراس اوور پرفروش بهمن موتور به حساب می آید. در اصل می توان گفت که فیدلیتی الیت نسخه ارتقا یافته نمونه پرایم است. تیپ جدید فیدلیتی تفاوت فنی خاصی با نسخه پرایم ندارد. در این خودرو هم پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژر دیده می شود. این پیشرانه ۱۵۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور 230 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر هم توان را به چرخ های جلوی فیدلیتی الیت می رساند.
در بخش جلوی فیدلیتی Elite از تعلیق مک فرسون استفاده شده است. بخش عقب این کراس اوور همچنان با تعلیق مولتی لینک همراه است. اما تا حدی ساختار تعلیق عقب این خودرو به روزتر بوده و جز مجموعه قطعات جدیدتر نسبت به فیدلیتی پرایم به حساب می آید.


تفاوت های فیدلیتی پرایم و الیت
فیدلیتی الیت در بخش ظاهری با تغییراتی در بخش سپر جلو و عقب همراه شده است. با این ترکیب می توان ظاهر فیدلیتی الیت را اسپرت تر از نسخه قبلی دانست. در بخش کابین هم مالکان می توانند سه ترکیب رنگ مشکی، قهوه ای روشن و مارون را انتخاب کنند.
بهمن موتور فیدلیتی Elite را هم در دو تیپ ۵ و ۷ نفره به بازار عرضه می کند. در این خودرو همچنان امکاناتی مانند صندلی های برقی جلو، گرمکن صندلی های جلو، کروز کنترل، کلاستر دیجیتال، فرمان کمکی برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تهویه الکتریکی، درِ صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، رادار نقطه کور، رینگ آلومینیومی ۲۰ اینچی، شارژر بیسیم تلفن همراه، استارت دکمه ای، چهار کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دسته دنده الکتریکی، تنظیم حالت رانندگی، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، سنسور باران، سنسور پارک جلو و عقب، سقف پانورامای برقی، شیشه های دودی عقب و… دیده می شود.
اما باید گفت که سردکن صندلی های جلو هم به فیدلیتی الیت اضافه شده است. همچنین نمایشگر لمسی این خودرو دیگر قابلیت اپل کارپلی و اندریود اتو را دارد. دستیار صوتی فارسی و انگلیسی هم در فیدلیتی Elite فعال شده است. سطح کیفی دوربین های ۳۶۰ درجه هم ارتقا داشته است و همین موضوع سبب گردیده تا ویژگی هایی مانند رادار خط خوان و دوربین ثبت وقایع در این کراس اوور دیگر فعال نباشد.
“سطح کیفی دوربین های ۳۶۰ درجه هم ارتقا داشته است و همین موضوع سبب گردیده تا ویژگی هایی مانند رادار خط خوان و دوربین ثبت وقایع در این کراس اوور دیگر فعال نباشد”…
چی شد؟!
یعنی همینی که هست … ممکنه دوباره ارتقا پیدا کنه و از چرخها هم خبری نباشه شاید فرمان را هم دربیاورند 😵💫
ماشین با کیفیت
یه آپشن ارتقا دادن دو تا آپشن حذف کردن الآن باید گفت که بهتر شده یا نه معلوم نیست
همینه دیگه یه آپشن اضافه میکنن چنددتا آپشن و کیفیت قطعات رو پایین میارن بعد به اسم مدل جدید با قیمت بالاتر میفروشن کاری که ۴۰ ساله ایران خودرو و سایپا داره انجام میده و در دزدی موفق بودن به دیگران هم یاد میدن
به به قیمت؟
بخریمو با بدبختی با ضرر بفروشیم،،زمان داشتنشم شرمنده ماشین چینی باشیم
هموطن گرامی..هموقعی که آشغال های تولید داخل رو سوار میشی چی ؟ اونوقت چطوری ؟ حتما خیلی احساس کلاس میکنی و به نظرت خیلی پولدار و لاکچری به نظر میای..ماشینهای چینی یه چرخش میاندازه به بهترین تولیدات خودروسازهای ایرانی . فرقی هم نداره همه تولیدات داخلی لگن هستن ،.نه قیافه دارن نه کیفیت نه اپشن .نه امنیت چی در سرقت چی درتصادف..قیمت هم که دیگه نگم…خوبه یکم فکر کنی بعد کامنت بزاری..بهتره یکم تو اینترنت سرچ کنی ببینی خودروهای چینی در بیشتر بازارهای دنیا . یا بازار رو تسخیر کردن یا در شرف اینکارن..نمونه ش هم تعرفه و عوارضی هستن که مهمترین کشورهای غربی هر روز روی خودرو چینی میزارن…من هم میفهمم خودرو بنز بی ام دبلیو فورد کادیلاک و……ازخودرو های چینی بهترن .. اما نه با ۲ برابر قیمت نه با ۳ برابر قیمت ..بهتره یکم منصف باشیم
آقا یه زمانی ماشین چینی بد بود یا به دلیل عدم آگاهی بد میدونستند ، من بالا ۱۲ سال ماشین چینی دارم خدایی خیلی هم خوبه، منتها ماشین کره ای یا آلمانی مشکل پیدا میکنه کسی ح ف نمیزنه و فکر میکنند طلاست من این پولی که بابتش دادم و با این آپشنها منصفانست
کاملا درسته ..همه یاد گرفتن میگن چینی چینی خب منم دوس دارم بی ام و داشته باشم کی بدش میاد ولی کو ۱۰ میلیارد پول!؟ وقتی با این قیمت ماشین پر اپشن خوشگل هست دیونه ای بری دناپلاس مثثثثلا بخری ک دیگ خوب خوب ایرانخودروئه!؟ واقعا چینی های الان خیلی خوبه جی سون داشتم واقعا لذت بردم از رانندگی باهاش
سلام منظورت چیه نگار خانم واضح تر بگید
متاسفانه در ایران، خودرو رو برای سود کردن میخرن درصورتیکه به محض استفاده ۳۰ درصد از خودرو کسر میشه
خودرو جزء مصرفی است نه جایی برای سود کردن
عالیه
همین که موقع ثبت نام هیچ پولی نمیگیرن هر کی هر کی میشه حداقل باید ۶۳۰ اولیه رو میگرفتن که اینقدر تعداد ثبت نام زیاد نشه و واقعا کسی که پول داره ثبت نام کنه .الان همه افتادن به حواله فروختن که کار بسیار خطرناک و از همه نظر مشکل ساز میشه.الان منی که مصرف کننده واقعی هستم باید دست به دعا بشم که برنده بشم بعد کسی که اصلا ماشین نمیدونه قیمتش چنده هم میاد به امید فروش حواله ثبت نام میکنه بعد هم نمیتونه حواله بفروشه حق کسای دیگه این وسط ضایع میشه
الان ایران خودرو هم فروش گذاشته ولی حداقل ۳۰۰ بلوکه میکنه که کسایی که حداقل نصف پول ماشین دارن ثبت نام کنن ولی گروه بهمن چرا این کارو نکرده متوجه نمیشم
پیش نگرفته چون اصلا قرار نیست واقعا پیش فروش باشه. همه سر کاریم. آخرش ۱۰۰ تا ماشین میدن به فک و فامیل و خلاص
منم نوشتم نمایندگیم رفتم کارمندش یواشکی گفت ماشین ب کسی نمیدن خودشون بیرون میفروشن سرکار هستید
تا زمانی که میونه ایران با چین خوبه و به چین سواری میده یه کوچولو لوازم ماشین های چینی به زووووور گیر میاد. خدا رو چه دیدی اگه شکر آب شد این همه ماشین های چینی به خاطر کوچکترین قطعه ماه ها وسال ها توی میکانیک ها و پارکینگ ها خاک میخورن. شخصا من کره ای ژاپنی و یا خود خودرو بی کیفیت ایرانی میگیرم اینارو نمیگیرم. اگر هم این شکلی نباشه کلی پول برای خریدش میدی موقع فروشش کلی تا نصف ضرر میکنی.