ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
هایما ۸S
۳,۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۶
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
جک J4
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
آریسان ۲
۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۶
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۳۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵
رانا پلاس
۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
اطلس GL
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۱
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۴
ساینا S
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۶
کی ام سی J7
۲,۹۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
کوییک S
۷۷۲,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۵,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۴
اطلس G
۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۴,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
هایما ۸S
۳,۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۶
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
جک J4
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
آریسان ۲
۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۶
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۳۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵
رانا پلاس
۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
اطلس GL
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۱
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۴
ساینا S
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۶
کی ام سی J7
۲,۹۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
کوییک S
۷۷۲,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۵,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۴
اطلس G
۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۴,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰

اطلاعیه هیات‌ مدیره ایران‌خودرو درباره حواشی اخیر رای شورای رقابت

منتشر شده در 27 بهمن 1403 ساعت 14:30
نویسنده آخرین خودرو
حواشی اخیر رای شورای رقابت

هیات‌ مدیره شرکت ایران‌خودرو شامل اعضای منتخب بخش دولتی و خصوصی، در پاسخ به ادعاهای ناشی از انتشار رای شورای رقابت اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن اطلاعیه اعضای منتخب بخش دولتی و خصوصی هیات‌ مدیره ایران‌خودرو به این شرح است:

بسمه‌ تعالی

در خصوص ادعاهای مطرح‌شده مربوط به رای شورای رقابت موارد زیر اعلام می‌شود:

۱- هم اکنون که پس از سال‌های متمادی، به حول و قوه الهی و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و منویات رییس جمهور محترم و حمایت سایر سران محترم قوا، مبنی بر لزوم واگذاری بخش‌های صنعتی دولتی کشور به بخش خصوصی، انتظار مردم برآورده شد و کنترل شرکت ایران‌خودرو به عنوان زیان‌ده‌ترین شرکت دولتی و بزرگ‌ترین خودروساز کشور که در بدترین شرایط از نظر تولید محصول و زیان و میزان نارضایتی مشتریان قرار داشت، با تاکید بر استفاده از دانش روز جهان و اعتقاد بر ایجاد بهره‌وری حداکثری، در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت و به امید حق‌تعالی و ان‌شاءالله در زمان‌بندی مطلوب، کیفیت محصولات تولیدی بزرگ‌ترین بنگاه خودروسازی ایران ارتقا خواهند یافت تا محصولاتی را در شان مردم ایران راهی بازار کند؛ لذا قویا از مردم و مسوولان محترم درخواست می‌کنیم نسبت به اطلاعات خلاف واقع و قانون، هجمه رسانه‌ای و تشویش اذهان افراد غیرمرتبط و غیرمتخصص که همگی در راستای تضعیف، تخریب و ایجاد شبهه و… ساختار مدیریتی نوپای بخش خصوصی در شرکت ایران خودرو است، توجه نکنند.

بی‌تردید، قانون فصل‌الخطاب همه امور در کشور است و نهادهای متعدد نظارتی و قضایی وظایف رسمی خود را با اشراف کامل بر روند این فرآیند اعمال می‌کنند و همان‌گونه که مکررا از سوی نهادهای قانونی اعلام شده، مجمع شرکت ایران‌خودرو به‌ صورت کاملا صحیح و قانونی برگزار شده و جای هیچ نگرانی برای ابطال این مجمع و عدم تحقق جدی‌ ترین خصوصی‌سازی اجرا شده در کشور وجود ندارد.

۲- تصمیم شورای رقابت در زمان برگزاری مجمع به صورت قانونی صادر و ابلاغ نشده بود (مستند به نامه مورخ ۱۴۰۳/۱۱/۱۷ رییس هیات تجدیدنظر شورای رقابت خطاب به مدیرعامل سابق شرکت ایران‌خودرو) و طبق بررسی‌های قانونی انجام شده، این تصمیم شورای رقابت در صورت ابلاغ در زمان برگزاری مجمع نیز مستلزم صدور اجراییه با مهلت ۱۰ روزه وفق قانون اجرای احکام مدنی بوده است؛ مضافا این‌ که این تصمیم توسط محکوم‌ علیه و معترض یا معترضان و وارد یا واردین ثالث قابل اعتراض در مراجع قانونی است.

۳- تصمیم شورای رقابت در صورت ابلاغ در زمان برگزاری مجمع نیز صرفا ناظر به فروش سهام بدون تعیین مدت و نحوه فروش بعد از صدور اجراییه قضایی توسط دو سهام‌دار از کل سهام‌داران شرکت ایران‌خودرو بوده و مانعی برای اثر حقوق مالکانه این سهام‌داران برای حضور و اعمال حق رای در مجمع نبوده است.

۴- با توجه به خروج آن دو شرکت از هیات مدیره شرکت ایران‌خودرو ناشی از عدم کاندیداتوری در مجمع مذکور، غایت اجرای رای محقق شده است و بر همین اساس رای شورای رقابت غیرقابل اجرا و غیرقابل استناد شد.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X