گمانههای رسانهای در مورد تغییر در مدیریت ارتباطات «ایران خودرو» خلاف واقع است
منتشر شده در 20 اردیبهشت 1404 ساعت 18:00
نویسنده
آخرین خودرو

یک منبع آگاه در شرکت «ایران خودرو» گمانه برخی رسانهها در مورد تغییرات در مدیریت ارتباطات و امور بین الملل این شرکت را خلاف واقع خواند.
تغییر در مدیریت ارتباطات «ایران خودرو» تکذیب شد
این منبع آگاه گفت: اگرچه هر گونه تغییر و تحول در ذات مدیریت شرکتها برای بهبود روند فعالیت است، اما ثبات مدیریت از اصلیترین اصول مدیریت بخش خصوصی در شرکت «ایران خودرو» به شمار میرود.
وی با تاکید بر این که مدیریت بخش خصوصی در «ایران خودرو» اهتمام جدی به تقویت بخش ارتباطات و امور بین +۹الملل این شرکت دارد گفت: تیم مجرب کارشناسی در حال برنامهریزی برای افزایش کارآمدی و روزآمدی در مسیر سیاستهای تعیین شده توسعه این شرکت است که به صورت تدریجی موثر خواهد
بیشتر بخوانید:
سمند SE ؛ معرفی + مشخصات فنی
شانس برنده شدن در قرعه کشی هایما های ایران خودرو
شگفتانه مدرن IKCO ؛ شاسی بلند IM LS9 با ایران خودرو می آید
انتشار کاتالوگ رسمی سدان ملی ایران خودرو و بهمن موتور ؛ اینووی در مسیر بازار ویدیو های پیشنهادی




