%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰

هایما 7X ؛ ویدیو تست و بررسی + مشخصات فنی

هایما 7X یک MPV خانوادگی با چیدمان صندلی های 2+2+3 به حساب می آید که در کارخانه ایران خودرو خراسان مونتاژ می شود.

حجم موتور 1594 سی سی
قدرت 192 اسب بخار
گشتاور 293 نیوتن متر
انتقال قدرت دیفرانسیل جلو
منتشر شده در 07 اردیبهشت 1403 ساعت 10:00
نویسنده سامان امانی
عکاس علیرضا پاداش
ویدئو رضا چوکامی

هایما 7X اولین مینی ون خانوادگی گروه صنعتی ایران خودرو است که در کارخانه خراسان این شرکت تولید می شود.

معرفی هایما و مینی ون 7X

هایما (Haima) یک خودروساز چینی است که بیشتر در زمینه تولید محصولات اقتصادی فعالیت می کند. این خودروساز که مشارکت های گسترده ای را با نشان FAW دارد، آنچنان سهم بازار بالایی را در چین به دست نیاورده است. اما هایما توانسته تا در برخی بازارهای صادراتی و کشورهای در حال توسعه، فروش قابل قبولی را ثبت کند. شریک تجاری هایما در ایران، گروه صنعتی ایران خودرو است که از سال ۱۳۹۴ مونتاژ و تولید کراس اوورهای این نشان چینی را در ایران خودرو خراسان آغاز کرده است.

هایما 7X ؛ ویدیو تست و بررسی + مشخصات فنی

مینی ون 7X برای اولین بار در نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۱ معرفی شد. این خودرو یک محصول ۷ نفره است و امکانات رفاهی و ایمنی قابل قبولی را دارد. هایما هفت ایکس جز محصولاتی است که قوای محرکه جدید این نشان چینی را با خود به همراه دارد و در بحث پلتفرم، اشتراک های قابل توجهی را با کراس اوور 8S دارد.

هایما 7X ؛ ویدیو تست و بررسی + مشخصات فنی

طراحی بدنه هایما 7X

هایما 7X یک مینی ون ۷ نفره است. اما باید دانست که کمپانی هایما سعی کرده است تا از اِلِمان های خودروهای کراس اوور در این خودرو استفاده کند. با این حال که رینگ های 7X بزرگتر از رقبا است و زه گلگیر و برخی ویژگی ها در آن دیده می شود، اما همچنان این مینی ون هایما با کراس اوورها فاصله قابل توجهی دارد.

هایما 7X ؛ ویدیو تست و بررسی + مشخصات فنی

در بخش جلوی هفت ایکس با جلو پنجره بزرگ بزرگی طرف هستیم و چراغ های متفاوتی از سایر محصولات هایما در این خودرو می بینیم. در نمای جانبی سبکی برابر با سایر MPVها را می بینیم و شیشه های بزرگ نمای جانبی، کلاس فنی این خودرو را نشان می دهد. نمای عقب هایما 7X با سبکی دو رنگ طرف است. در کنار چراغ های بزرگ این خودروی ون خانوادگی، شاهد هستیم که برای القای حس متفاوت طراحان این خودرو درِ صندوق را با رنگی متفاوت از بدنه قرار داده اند.

هایما 7X ؛ ویدیو تست و بررسی + مشخصات فنی

مشخصات فنی هایما هفت ایکس

هایما 7X به عنوان یک MPV هفت نفره به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو شارژ TGDi مجهز است. این پیشرانه ۱۹۲ اسب بخار قدرت را با گشتاور 292 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این خودروی چینی از نوع ۶ سرعته اتوماتیک AT است که توسط کمپانی DAE ساخته می شود و فناوری هیوندای پاورتک را دارد. این گیربکس توان را به چرخ های جلو می رساند.

هایما 7X ؛ ویدیو تست و بررسی + مشخصات فنی

مصرف سوخت بهینه این خودرو کمتر از ۶.۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است. همچنین گفته می شود که 7X قابلیت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت کمتر از ۹.۵ ثانیه را دارد. حداکثر سرعت 7X هم نزدیک به ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است.

برندهایما
مدل7X
کلاس بدنهMPV
سال تولید۱۴۰۲
حجم موتور 1594 سی سی
تعداد سیلندر۴
تعداد سوپاپ۱۶
فناوری موتورتوربوشارژر
قدرت۱۹۲ اسب بخار
گشتاور۲۹۳ نیوتن متر
شتاب ۰ تا ۱۰۰---
حداکثر سرعت۱۶۵ کیلومتر در ساعت
گیربکس۶ سرعته اتوماتیک AT
انتقال قدرتدیفرانسیل جلو
تعلیق جلومک فرسون
تعلیق عقبمولتی لینک
طول۴۸۱۵ میلی متر
عرض۱۸۷۴ میلی متر
ارتفاع۱۷۲۰ میلی متر
فاصله محوری 2860 میلی متر
وزن 1670 کیلوگرم
حجم باک۵۵ لیتر
مصرف سوخت۷.۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ترکیبی
ابعاد رینگ و لاستیک۲۲۵/۴۵R19
برند نشان مادرهایما
کشور سازندهایران - چین

تعلیق جلوی این خودروی MPV از نوع مک فرسون است و در بخش عقب آن از ساختار مولتی لینک استفاده شده است. وزن خالص هایما 7X توسط کمپانی سازنده ۱۶۷۰ کیلوگرم اعلام می شود.

هایما 7X ؛ ویدیو تست و بررسی + مشخصات فنی

طراحی کابین و امکانات هایما 7X

هایما هفت ایکس در بحث طراحی کابین متفاوت از کراس اوورها است. این خودرو چیدمان صندلی ۲+۲+۳ را دارد و در ردیف دوم این خودرو، دو صندلی با تنظیمات دستی نصب شده است. تریم داخلی این خودروی چینی دو رنگ است و کلاستر و مالتی مدیا یکپارچه بر روی داشبورد دیده می شود.

هایما 7X ؛ ویدیو تست و بررسی + مشخصات فنی

این خودرو در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به شش کیسه هوا، درِ صندوق عقب برقی، تریم داخلی چرم مصنوعی، دسته دنده الکتریکی، فرمان کمکی برقی، سقف پانوراما، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین کابین، دوربین ثبت وقایع، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی، تهویه اتوماتیک، پاکسازی هوای کابین، ترمز اضطراری اتوماتیک، تنظیم حالت رانندگی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، اتوپارک، صندلی های برقی جلو، گمرکن و سردکن صندلی های جلو، سقف پانورامای برقی، سنسور نور، سنسور باران و… مجهز است.

هایما 7X ؛ ویدیو تست و بررسی + مشخصات فنی

امکانات ایمنی و رفاهی

امکانات ایمنیشش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای - سامانه کنترل پایداری الکتریکی - سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی - رادار نقطه کور - رادار خط خوان - ترمز اضطراری اتوماتیک
امکانات رفاهیصندلی های برقی جلو - گرمکن و سردکن صندلی های جلو - سقف پانورامای برقی - دوربین ۳۶۰ درجه - دوربین ثبت وقایع - دوربین کابین - دسته دنده الکتریکی - اتوپارک - تنظیم حالت رانندگی - فرمان کمکی برقی - کروز کنترل تطبیقی - نمایشگر لمسی - سامانه کنترل حرکت در سراشیبی - تهویه اتوماتیک سه کاناله - درِ صندوق عقب برقی - صندلی های دستی ردیف دوم - رینگ آلومینیومی - سنسور نور - سنسور باران - نور بالای اتوماتیک - تریم داخلی چرم مصنوعی - فناوری LED چراغ ها

مزایا و معایب

مزایاکابین جادار - امکانات رفاهی و ایمنی مناسب - توان حرکتی قابل قبول
معایبمتریال نه چندان جذاب در کابین - عدم ارائه امکانات تشریفاتی کامل برای سرنشینان عقب - طراحی نه چندان به روز

قیمت هایما 7X

قیمت بازار (۱۴۰۴/۰۹/۱۲)۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت کارخانه (۱۴۰۴/۰۹/۱۲)۱,۲۵۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان

رقبای هایما هفت ایکس

در بحث رقبای این خودرو، آنچنان گزینه MPV وجود ندارد. اما می توان گفت که هایما 7X رقیب مستقیم سوبا M4 فردا موتورز است. باید به این نکته توجه داشت که متریال استفاده شده در کابین سوبا M4 کیفیت بالاتری را در اختیار سرنشینان می گذارد. همچنین امکانات تشریفات سوبا M4 مانند صندلی های برقی عقب، گرمکن و سردکن صندلی های عقب، گرمکن و سردکن های اتوماتیک، ماساژور صندلی راننده و… می توان برای برخی از علاقه مندان به خودروهای MPV جذاب تر باشد. اما از طرفی امکانات بیشتر هایما 7X در بحث دستیارهای کمکی راننده و همچنین جعبه دنده AT می تواند جذابیت های دیگری را داشته باشد.

آلبوم تصاویر هایما 7X ایران خودرو

سوالات متداول

مشخصات فنی هایما 7X چیست؟

هایما 7X به عنوان یک MPV هفت نفره به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو شارژ TGDi مجهز است. این پیشرانه ۱۹۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۹۳ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این خودروی چینی از نوع ۶ سرعته اتوماتیک AT است که توسط کمپانی DAE ساخته می شود و فناوری هیوندای پاورتک را دارد. این گیربکس توان را به چرخ های جلو می رساند.

امکانات رفاهی و ایمنی هایما 7X چگونه است؟

این خودرو در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به شش کیسه هوا، درِ صندوق عقب برقی، تریم داخلی چرم مصنوعی، دسته دنده الکتریکی، فرمان کمکی برقی، سقف پانوراما، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین کابین، دوبین ثبت وقایع، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی، تهویه اتوماتیک، پاکسازی هوای کابین، ترمز اضطراری اتوماتیک، تنظیم حالت رانندگی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، اتوپارک، صندلی های برقی جلو، گمرکن و سردکن صندلی های جلو، سقف پانورامای برقی، سنسور نور، سنسور باران و… مجهز است.

ویدیو های پیشنهادی
  1. لاله گفت:

    به نظرتون چرا دربازار کشش نداشت و قیمتش براساس پیش بینی ها نشد؟

    ۱۵
    ۴
    • Saeid گفت:

      چون این ماشین تازه اومده و هنوز تو بازار شناخته نشده و جا نیفتاده.بعدم الان درکل وضعیت بازار برای هیچ ماشینی خوب نیست ‌‌‌. معامله ماشین فعلا خرابه برا همه ماشینا
      بذار جا بیفته و شناخته بشه چنان قیمتش بره بالا
      چون واقعا بهترین ماشینه چینی بازار الان همین هایما x7 هست
      اونایی که ماشین شناسن قدرشو میدونن

      ۸۰
      ۲۰
      • آشنا گفت:

        سگمنت مینی ون برای مردم ایران تقریباً ناشناخته است مضاف بر اینکه طراحی نه چندان جالب این ماشین جذابیت آنچنانی برای مصرف کننده نداره .

        ۱۳
        ۲۰
      • جواد موسوسوی گفت:

        سلام
        من این ماشین خریدم واقعاازهمه لحاظ اوکیه
        آپشناش بروزه
        رانندگی باهاش تومسافتهای طولانی خیلی راحته اگه دنبال مینی ون میگردی بهترین گزینه هست

        ۱۱
        ۲
    • ناشناس گفت:

      صاحب اول و آخرش خودت هستی ، ماندگاره ماندگار ، ۲ سال و نیم گذشته از آخرین نظر امروز ۲۰ آبان ۱۴۰۴ : تو این رنج قیمت اسپورتیج و سراتو وارداتی عقلانی تره ، بزرگترین ایراد حساسیت فوق العاده پیشرانه به بنزین داخلی،حجم موتور فوق العاده کم . ماشینی که طراحیش مال ایتالیا ست گول زننده ست ،اگه دنبال ظاهرید بخرید ، اینم مثل لندمارک سال ۹۳ مثلا آفرود اومد تا بازار چند مدل زد و تمام .چینی جدید تنفس طبیعی یا توربو شارژی که بازار و اصالت داره هم قطعا بهتره مثل چانگان c3۵ جدید.یه شرکت و چنتا نمایندگی تازه ثبت شده ، هیچ اعتباری روشون نیست. ماشین گنده میخایین همون پاترول های ۴ درب قدیمی که تو کویرگردی ازشون استفاده میشه ، بهتره یا ون های قدیمی کیا و هیوندا . مفت اینا گرونه ، بعد دوسال تولید هم می بینید ، قیمتش خیلی پایینه نسبت به بقیه برادرهاش ، علتش هم مشخصه .

      ۱
      ۲
      • یاشار گفت:

        انگار از توی این ماشین خاطره بد داری یا بد خاطره ساختن واست تو همه ی سایتا میای این چرت و پرتاتو می گی دقیقا کپی پیست می‌کنی

        ۲
        ۰
  2. امیررضا گفت:

    سلام خدا قوت
    بی‌زحمت یک برنامه تست و بررسی این خودرو رو درست کنید. مثل تست و بررسی ام ۴ فردا موتور و همینطور مقایسه کاملی بین هایما ۷ ایکس و فردا ام ۴ در سایت قرار بدید
    به نظر میرسه هایما از نظر موتور و امکانات ناوبری و سیستم تهویه متبوع و ایمنی کابین و خدمات گسترده ایران خودرو یه سر و گردن بالاتر از رقیب هست ولی باز هم نظر کارشناسی شما در انتخاب من موثر خواهد بود
    بسیار سپاسگزارم

    ۲۶
    ۱
  3. حسین گفت:

    سلام لطفاً ویدئوی بررسی این ماشین رو بزارین ی ویدیو مثل سوبا بزارین

    ۱۰
    ۰
  4. حسین گفت:

    سلام لطفاً ویدئوی بررسی این ماشین رو بزارین ی ویدیو مثل سوبا m4 بزارین من می‌خوام بخرم نمیدونم بخرم یانه

    ۶
    ۰
    • عارف گفت:

      من خریدم ، شگفت زده شدم ، شتاب خوبی داره نسبت به وزنش ، صندلی‌های راحتی داره ، گیربکس at هست و خیلی دقیق عمل می‌کنه و گیج نمیزنه ، تو دسته و سواری خوبی داره کروز کنترل تطبیقی و اتوپارک داره ، من قبلش هیوندای i30 و پاجرو بهمنی داشتم

      ۲۹
      ۱
    • مهران گفت:

      کلا ام پی وی سوارا تو ایران بیشتر فکر راحتی خودشونن تا اینکه ظاهر ماشینم جذاب هست یا نه!
      من این سبک رو دوست دارم،سوبا ام ۴ کابین جذابتری از هایما داره،ولی هایما امکانات بیشتری رو برای رانندگی و البته روی کاغذ فنی مناسبتری با سبک رانندگی ما در نظر گرفته.در واقع ترکیب هایما و سوبا گزینه ایده الی محسوب میشه.
      ایکاش ایران خودرو یه سری آپشن هارو در اختیار خودمون بذاره که سفارش بدیم.

      ۵
      ۰
      • رضا گفت:

        خریدنقدی و تحویل‌ یه ماهه بود ولی ده روزه تحویل دادند دو ماه هست که گرفتم، چون خودم فنی هستم، روز به روز پی به دقت در ساخت و مونتاژ و خوبی هاش میبرم، واقعا عالیه، ولی ظاهرآ مصرف سوختش بالاتر از اونیه که اعلام کردن

        ۰
        ۰
  5. سام گفت:

    واقعا ماشین خوبیه. هم فنی، هم امکانات. شناخته بشه این قیمت نمیمونه. فنی که به سر و گردن از همرده ها تا ۲ م بالاتره. امکانات هم همینطور. کلی آپشن و تجهیزات داره. هر کی قبول نداره با دلیل بگه تا بهش جواب بدم. سگمنت MPV هم که خیلیها ازش بد میگن بخاطر اینکه تو ایران نیومده و تا حالا جا نیفتاده. این سگمنت بقیه جاهای دنیا یکی از محبوبترینهاست. توجه کنید که این ماشین ون نیست. این یه مینی ون خانوادگیه تقریبا لوکسه.

    ۲۵
    ۲
    • Zs گفت:

      ماشین خوبیه ولی بهترین ماشین مونتاژی نیست. این ماشین یک MPV هست و تو ایران از MPV زیاد استقبال نمیشه. البته که واقعا برای مسافرت MPV خیلی خوبه ولی یک مشکلش اینه تو سرعت گیرا باید خیلی حواس آدم باشه و یک مشکل دیگش رانندگی تو شهره که چون ماشین بزرگیه تو پارک کردن و ترافیک و… ازیت کنندست. مثلا برای تو شهر ماشینی مثل 8s یا fx انتخاب بهاریه. و اینکه سواری نرم نیست. در کل اگه نرمی سواری ملاک باشه قطعا tigo 8 بهترینه ولی متاسفانه اختلاف قیمتی زیادی با این ماشین داره و قابل مقایسه نیستند با هم. در کل اگه قرار به خرید MPV باشه من سوبا M4 رو بخاطر طراحی بهترش انتخاب میکنم. البته از اتو پارک این ماشین خوشم اومد

      ۷
      ۱۰
  6. بهروز گفت:

    درود.من s8 داشتم.حدود ۲ماه پیش یکی از آشناهامون 7x خرید وقتیکه سمت شاگرد سوار شدم و با امکانات این ماشین آشنا شدم خیلی خوشم اومد و سریع اونو فروختم و یک 7x خریدم.باور بفرمایید خیلی از دوستان که چندماهه خریدن هنوز از امکانات این ماشین بطور کامل خبر ندارن.بنظر من ماشین فوق العاده ای هست که علاوه بر اتوپارک ۳حالته از خودران اتومات هم برخورداره که خیلیها حتی از این آپشنش خبر ندارن و تعدادی هم که خبر دارن نحوه استفادشو نمیدونن.بنظر من تا اردیبهشت یا خرداد ۱۴۰۳ این ماشین قیمت واقعیه خودشو پیدا میکنه.همین امروز که ۱۶ فروردین هست قیمتش رسبده به ۲میلیارد تومان و تا یکماه دیگه فک کنم مرز ۲/۵ میلیارد روهم رد میکنه.خلاصه که نسبت به ماشینای هم رده قیمتی خودش از همه بهتره.موفق و پیروز باشید

    ۲۵
    ۵
  7. علی گفت:

    سلام ما که نمی تونیم از این ماشین ها بخریم لطفا برای ما رده پایین ها سایپا اطلس رو بررسی کنید ببینیم ارزش خرید داره یا نه . مرسی

    ۶
    ۱
  8. شایان گفت:

    سلام بازهم برای ضبط برنامه کیلان بیاید

    ۱
    ۰
  9. عظیم گفت:

    درود بر شما. تامین قطعات این ماشین ، با ایران خودرو هست ؟شرکت مشکل تامین قطعات رو نداره؟

    ۲
    ۰
  10. رضا گفت:

    من نزدیک شش ماه این ماشین رو دارم درکل از نظر سواری وامکانات عالیه ولی مشکل اصلی اندازه طولش داخل شهره ونبود ضبط اندرویدی وصندلیها نرم نیست ولی درکل واسه مسافرت خیلی عالیه

    ۱۲
    ۳
  11. رامین صفایی گفت:

    آبرو و اعتبار چیزی است که چینی ها فاقد
    آن هستند و هرگز هم به دست نخواهند آورد .

    ۱
    ۲۵
    • مهران گفت:

      کلا ام پی وی سوارا تو ایران بیشتر فکر راحتی خودشونن تا اینکه ظاهر ماشینم جذاب هست یا نه!
      من این سبک رو دوست دارم،سوبا ام ۴ کابین جذابتری از هایما داره،ولی هایما امکانات بیشتری رو برای رانندگی و البته روی کاغذ فنی مناسبتری با سبک رانندگی ما در نظر گرفته.در واقع ترکیب هایما و سوبا گزینه ایده الی محسوب میشه.
      ایکاش ایران خودرو یه سری آپشن هارو در اختیار خودمون بذاره که سفارش بدیم.مثلا صندلی ردیف دوم چرا جا لیوانی نداره؟یه قسمت متصل به هر صندلی که جالیوانی و جا موبایلی داشته باشه انقدر سخت بوده؟

      ۴
      ۰
  12. رضا گفت:

    من نزدیک یکساله این ماشین رو دارم واقعا برای مسافرت عالیه وتوسربالایی کم نمیاره اصلا نیاز نیست بهش فشار بیاری راحت ۱۰۰تا ۱۲۰رو میره به نظرم مشگل اصلی تو شهر اندازه بزرگشه ونداشتن ضبط اندرویدی هستش

    ۵
    ۰
  13. محمدی گفت:

    یک ماهی هست که این ماشینو خریدم و تجربه سفر و داخل شهر را داشتم. نرم و پرشتابه و همینطور کم مصرف. ظاهر و طراحی هم به نظرم کاملا سلیقه ایه من و خانوادم ظاهر ماشین رو دوست داشتیم. به لحاظ آپشن هم کامله با توجه به قیمتش بهترین گزینه است.
    کسایی که مردد هستن برای خریدش مطمئن باشن که پشیمون نمیشن.

    ۹
    ۰
  14. سامان فاطمی گفت:

    در محدوده قیمتی بهترین خودرویی است که تو بازار ایران میشه خرید، فضای عالی، موتور پرقدرت، گیربکس ای تی در مقایسه با رقبا که همه یا سی وی تی هستند یا دبل کلاچ. از لحاظ آپشن هم هیچ خودرویی در این محدوده قیمت آپشنهایی مثل اتوپارک، کول باکس، دوربینها و رادارهای کامل و باکیفیت، گرمکن و سردکن صندلی و تهویه سه کاناله نداره. سواری بسیار نرم و لذت بخشی داره ولی هنوز تو بازار ایران جا نیفتاده. در مقایسه با ماشین‌هایی مثل چانگان سی اس پنجاه و پنج و فیدلیتی و دیگنیتی پرایم بسیار ارزشمند است.

    ۱۱
    ۰
  15. سادات گفت:

    سلام بر همه بزرگواران
    من وقتی بخاری رو روشن می کنم هوای گرم از دریچه های عقب خارج نمیشه و فقط هوای سرد خارج می شود، کسی می تواند راهنمایی کند علتش چیه؟

    ۰
    ۰
  16. ناشناس گفت:

    با سلام
    متاسفانه باد گرم فقط از دریچه های زیر صندلی جلو خارج میشه…

    ۰
    ۰
  17. محسن رجبی گفت:

    ماشین بسیار خوبیه و جادار . پر شتاب و پر آپشن و نسبت به قیمت عالییییه. صندوق عقب اندازه وانت پراید جا میده و برای جابجایی حتی بار هم مناسبه و نرم و راحت و خوب با پشتیبانی ایران خودرو. من خداییش راضیم.

    ۴
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X