ایکو پریمیوم ، نشان لوکس ایران خودرو آغاز به کار کرد


با حضور مدیریت بخش خصوصی در ایران خودرو شاهد تحولاتی در ارائه خدمات به مشتریان هستیم. حال ایکو پریمیوم ( IKCO Premium ) به عنوان نشان لوکس ایران خودرو به صورت رسمی آغاز به کار کرده است.
به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، اولین شوروم رسمی ایکو پریمیوم در مرکز تجاری ایران مال تهران آغاز به کار کرده است. این شوروم قرار است تا محصولات متمایز ایران خودرو را در فضایی متفاوت تر از گذشته در معرض دیده عموم بگذارد. اما تعریف ایکو پریمیوم چیست؟
با ایکو پریمیوم ، ایران خودرو برتر آشنا شوید
ایکو پریمیوم یک نشان تجاری در دوره جدید مدیریت بخش خصوصی در ایران خودرو است. رنگ سازمانی این برند آکوا انتخاب شده است تا حس لوکس و متفاوت را به مخاطبان بدهد. IKCO Premium می خواهد تا تجربه ای لوکس تر از خدمات فروش و پس از فروش را به مشتریان ایران خودرو بدهد.
در حال حاضر فضای رقابتی جهت اخذ نمایندگی IKCO Premium توسط مدیران ایران خودرو ایجاد شده است. بر اساس قواعد ایکو پرمیوم، هر نمایندگی نمی تواند نشان آکوا IKCO Premium را دریافت کند. در حال حاضر تنها نمایندگی هایی که در بحث فروش و خدمات پس از فروش امتیاز بالایی را کسب کنند و بتوانند سطح رضایت بیشتری از مشتریان را به دست آوردند، در اولویت دریافت نمایندگی ایکو پریمیوم قرار می گیرند. با این روش قرار است تا نمایندگی های ایران خودرو به رقابتی با هم وارد شوند و با ایجاد رضایتمندی بیشتری برای مشتریان، سطح کیفیت خدمات خود را افزایش دهند.
بر اساس برنامه ریزی ها، پس از مدتی نمایندگی های ایران خودرو با کسب رضایت بیشتر از مشتریان نشان IKCO Premium یا همان ایران خودرو برتر را دریافت می کنند و به طور کل نسل جدید خدمات این نشان تجاری به مشتریان ارائه می شود.
ایران خودرو برتر چه خودروهایی را عرضه می کند؟
در حال حاضر محصولاتی مانند مرسدس بنز C200L و مرسدس بنز GLB به عنوان محصولات لوکس در شوروم ایکو پریمیوم ایران مال حضور دارند. ری را هم به عنوان اولین کراس اوور ملی در این نمایندگی به چشم می خورد. پیش بینی می شود که بزودی محصولات جدید نشان های هاوال، تانک، بی وای دی، هونگچی و… هم به IKCO Premium اضافه شوند.
دیگه سُفره ایست که پهن شده و هرکس دستش برسه از هر برندی که راه بده ماشین وارد میکنه و به هر قیمتی که دوس داره میفروشه و از این خوان نعمت بهره مند میشه.
برای بنز تمام چینی که فقط تو چین استفاده میشه با موتور ۱۵۰۰ سی سی با وزن بالای ۱.۸تن و قیمت نهایت ۴۰هزار یورو
تو بازار آزاد ۲۵میلیارد تومن در پاچه سرمایه دارها میکنن،شما فکر کن طرف چقدر پول مفت داره در میاره که برای شوآف و کلاس گذاشتن خودش که بگه بنز صفر سوارم،برای ماشین ۴میلیارد تومنی حدود ۷برابر پول میده
ایران خودرو تامین خدمات و لوازم هایما نمیتونه انجام بده و یه جلو پنجره نمایندگی نداره و باید ۱۰برابر قیمت از بازار آزاد بخری،تازه اگه پیدا بشه
چجوری میخواد برای مرسدس بنز خدمات بده؟ و البته که ماشین تولید خودشون نمیتونن تحویل بدن ملت چجوری اعتماد میکنن بنز ثبت نام کنن؟؟؟؟
کاش یه فکری به حال لوگوش میکردن. بعد از این همه مدت. کماکان نامتناسب و زشته. انگار همیشه بهم ریختهاس.
سلام کاش به عنوان خبرنگار مستقل یه خبر از ماشین های که پولشو ۶ماهه گرفتن و هیچ جوابی هم به مشتری نمیدن بزارین مثل ریرا…
چه فایده
متاسفم واسه خودمون
واقعا عالی گفتی 👍
دقیقا واسه همین موضوع مدام بهانه های واهی و مختلف می گیرن.
چرا نمیدونم ؟!
خوبه هنو تازه به بخش خصوصی واگذار شده که مثلا بهتر بشه اوضاش 😐🤦♂️
سلام کاش به عنوان خبرنگار مستقل یه خبر از ماشین های که پولشو ۶ماهه گرفتن و هیچ جوابی هم به مشتری نمیدن بزارین مثل ریرا…
با این حساب بزرگترین خودروساز خاورمیانه تبدیل شده به لوکس ترین نمایشگاه خودرو تهران !
هضم این حجم از پیشرفت مشکله
کشور جهان سومی و چه به این ادا اطوار ها.
کاش مکانیسم ماشه فعال بشه دیگه این آشغالهای چینی رو نبینیم
مبارک مبارک اداره صنایع ضد ملت
چینی هست.
اگر از آلمان بیاد اونوقت تعریف کنید.
این بازی فقط یک برنده داره اونم نمایندگی هایی که بابت خدمات نرمال و کم کیفیتشون به خاطر داشتن این نشان دو برابر از مشتری پول میگیرن
شوروم نوشتن نشان سواد ، اعتبار و ،،،،،،،نیست
نویسنده تهی مغز ، واژه نمایشگاه در زبان فارسی داریم
اینا که خوب بلدن بنز و بی ام و وارد کنن بزارن خود نمایندگی و شرکت اصلی بیاد به قیمت جهانی بفروشه به مردم ، رسیدن به جایی که دیگه هیچکس حاظر نیست ازشون خرید کنه از همون اول هم هر کی میخرید از درد نداری بود ، فقط بلدن از مردم بدبخت ما بردن ما هم که نه قانونی داریم و نه صاحبی