پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰

تویوتا فورچونر به ایران می آید؟

منتشر شده در 28 مرداد 1404 ساعت 17:42
نویسنده آرام عزیزی
تویوتا فورچونر به ایران می آید؟

گزارشات از روند سفارش گذاری خودروهای وارداتی نشان می دهد یکی از وارد کنندگان تویوتا فورچونر را سفارش گذاری کرده است.

به تازگی گزارشاتی از روند سفارش گذاری خودروهای وارداتی به دستمان رسیده که نشان می دهد یکی از وارد کنندگان شاسی بلند آفرودی تویوتا را سفارش گذاری کرده است. تویوتا فورچونر یکی از محصولات تویوتا به حساب می آید که احتمال حضور در بازار ایران را دارد. این خودرو در دسته شاسی بلند های سایز متوسط تویوتا قرار می گیرد و همانند هایلوکس بر روی پلتفرم IMV که مخصوص خودروهای کاروتجاری تویوتا با کاربری دوگانه توسعه یافته است. نسل دوم این خودرو قرار است به ایران وارد شود؛ البته به دلیل سابقه کاربری فورچونر در خدمت نیروی های مسلح همانند نیروی زمینی سپاه پاسداران، مرزبانی و نیروی یگان ویژه انتظامی احتمال می رود این خودرو به سفارش ارگان های نظامی باشد. در صورتی که این خودرو به سفارش وارد کنندگان عادی باشد بعد از لغو برخی از محدودیت های وارداتی همانند حجم موتور می توان پس از سالها شاهد حضور محصولاتی با موتور های بیش ۲۵۰۰ سی سی در بازار ایران باشیم.

تویوتا فورچونر به ایران می آید؟

مدل های از این خودرو در جنگ ۱۲ روزه با رژیم اسرائیل در خدمت نیروی های مسلح دیده شده بودند، فورچونر در کاربری نظامی از قابلیت های ارتقاء خوبی برخودار بوده و تا سطح حفاظتی B6 و B7 قابل اتقاء است. نمونه های ارتقاء یافته این خودرو می تواند در کاربری حمل افراد مهم، مأموریت‌ های نظامی یا امنیتی بکار برد.

تویوتا فورچونر ؛ معرفی + مشخصات فنی

تویوتا فورچونر به ایران می آید؟

تویوتا فورچونر از شاسی‌بلندهای میان‌ سایز شرکت تویوتاست که نخستین بار در سال ۲۰۰۴ به بازار معرفی شد. نسل اول این خودرو بخشی از پروژه پلتفرم مشترک IMV بود که هدف آن تولید مدل‌هایی مقاوم و قابل اعتماد برای بازارهای مختلف جهانی است. فورچونر نسل اول با تمرکز بر استحکام بدنه و قابلیت‌های آفرودی توسعه یافت و از همان ابتدا جایگاه خود را در میان مشتریان در کشورهایی با شرایط جغرافیایی و آب‌وهوایی متنوع تثبیت کرد. در سال ۲۰۱۵ نسل دوم فورچونر معرفی شد، این نسل همچنان بر پایه پلتفرم IMV شکل گرفت اما طراحی بدنه و کابین آن به‌روز شد تا با نیازهای بازارهای مدرن همخوانی بیشتری داشته باشد. فورچونر نسل دوم ترکیبی از قابلیت‌های سنتی آفرود و الزامات روزمره شهری را ارائه می دهد. نمونه های که برای بازار ایران سفارش گذاری شده اند از نسل دوم این خودرو و ساخت ژاپن هستند و سال ساخت آنها برای ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ است.

نسخه های که از این خودرو به بازار ایران می آید از دو پیشرانه ۲.۷ لیتری و ۴ لیتری بهره می برند. موتور ۲۷۰۰ سی سی چهار سیلندر با تنفس طبیعی می تواند حدود ۱۶۴ اسب بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتن‌ متر گشتاور تولید کند و با گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک یا دستی ترکیب شود. نمونه ۴ لیتری این خودرو از موتور معروف 1GR-FE بهره می برد که ۲۳۵ اسب بخار و ۳۴۶ نیوتن متر گشتاور را می سازد که مناسب کاربری های نظامی است.

ویدیو های پیشنهادی

One Response to “تویوتا فورچونر به ایران می آید؟”

  1. رحیم اکبری گفت:

    سلام وقت بخیر اگه امکان داره اطلاعاتی در مورد سامانه خودروهای وارداتی شرکت انرژی موتور آسیا تهیه بفرمایید چون این شرکت نه پیامی به متقاضیان و برنده شدگان در سامانه داده و نه در سایتش خبری از فروش هست و نه تلفن پاسخگو هستم منون می‌شوم

    ۵
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X