%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰

چرا سابرینا پلاس می تواند سدان راضی کننده ای باشد؟

منتشر شده در 02 مهر 1404 ساعت 09:00
نویسنده آرام عزیزی
چرا سابرینا پلاس می تواند راضی کننده باشد؟

در این مطلب به این موضوع می پردازیم چرا سابرینا پلاس سدان اقتصادی دیار خودرو می تواند از دید مشتریان راضی کننده باشد؟

دیار خودرو با سدان سابرینا پلاس توانسته است که بخشی از بازار سدان های اقتصادی بازار را به دست آورد. این خودرو در رده محصولات با قیمت رقابتی و اقتصادی قرار می گیرد که در بازار خودروی ایران بسیار محبوب هستند. در ادامه به معرفی و بررسی این موضع می پردازیم که چرا سابرینا پلاس می تواند از دید مشتریان راضی کننده باشد.

سابرینا پلاس از کجا آمد؟

چرا سابرینا پلاس می تواند راضی کننده باشد؟

سابرینا U۵ پلاس جدیدترین محصول دیار خودرو است که نخستین بار در نمایشگاه خودروی تهران سال گذشته توسط این شرکت معرفی شد. بیجینگ یو ۵ یا همان سابرینا پلاس یکی از محصولات بایک است که اولین نسل آن در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد؛ در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ سابرینا پلاس توسط بایک مورد فیس لیفت قرار گرفت. سابرینا پلاس بر اساس پلتفرم SAAB 9-3 توسعه یافته و در دسته محصولات اقتصادی بایک قرار می گیرد. در سه شرایط فروشی که برای این خودرو اعلام شده با استقبال روبه رو شده است.

دلایل راضی کننده بودن سابرینا پلاس چیست؟

پیشرانه تنفس طبیعی

چرا سابرینا پلاس می تواند راضی کننده باشد؟

پیشرانه های تنفس طبیعی در بازار ایران به دلیل کیفیت نه‌ چندان مطلوب بنزین، یک مزیت مهم برای خودروها محسوب می شوند. در سابرینا پلاس، سدان اقتصادی دیار خودرو، وجود موتور تنفس طبیعی با کالیبراسیون مناسب باعث می شود که نیاز به استفاده از بنزین مرغوب یا مکمل های سوختی مانند اکتان وجود نداشته باشد و خودرو بدون مشکل خاصی با بنزین معمولی جایگاه ها کار کند. این موضوع مزیتی جدی در مقایسه با خودروهای مجهز به موتورهای توربوشارژ به شمار می آید. در بخش فنی، این خودرو به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی مجهز است که ۱۱۱ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. منبع تامین این موتور، زنجیره قطعات شرکت بایک است.

آپشن ها و امکانات

چرا سابرینا پلاس می تواند راضی کننده باشد؟

از امکانات ایمنی و رفاهی سابرنیا پلاس ۴ کیسه هوا، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از جلو، سانروف، فناوری LED چراغ ها، سنسور پارک جلو و عقب، کروز کنترل، رینگ آلومینیومی دو رنگ هستند که می تواند مشتری سابرینا پلاس را نسبت به خودرو های داخلی راضی تر کند.

طراحی بروز

چرا سابرینا پلاس می تواند راضی کننده باشد؟

یکی از اصلی ترین نقاط قوت سابرینا پلاس که خریداران را به سمت خود می کشاند، طراحی مدرن و متفاوت آن است. در مقایسه با خودروهای داخلی و مونتاژی صفر کیلومتر، زبان طراحی این مدل جلوه ای تازه تر و امروزی تر دارد. خطوط بدنه با استفاده گسترده از تزئینات کرومی، چراغ های جلو مجهز به فناوری LED، قطعات داخلی براق با رنگ پیانویی، و چراغ عقب یکپارچه با گرافیک تیره و چشم نواز شکل گرفته است. مجموعه این ویژگی ها باعث می شود سابرینا پلاس در زمینه طراحی نسبت به بسیاری از رقبای هم رده خود برتری محسوسی داشته باشد.

ویدیو معرفی سابرینا پلاس

ویدیو های پیشنهادی
  1. پدرام گفت:

    ماشینه از نزدیک دیدم ، اگه همین ماشین تحویل بدن ، معرکه هست

    ۶
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X