%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰

بستیون NAT مناسب چه افرادی است؟

منتشر شده در 26 مهر 1404 ساعت 14:30
نویسنده آرام عزیزی
آیا بستیون NAT ایران خودرو ارزش خرید دارد؟

ایران خودرو ام پی وی برقی چینی بستیون NAT را در سبد محصولات خود دارد که برای بسیاری از افراد سوال است که این خودرو مناسب چه کسانی می باشد؟

ایران خودرو ام پی وی چینی برقی را در سبد محصولات خود دارد که برای بسیاری از افراد سوال است که این خودرو مناسب چه کسانی می باشد؟. بستیون ان ای تی جزء اولین محصولاتی بود که ایران خودرو با آغاز ورود خودرو های برقی به بازار ایران آورد. بستیون NAT مینی ون سایز متوسط تمام برقی است که توسط زیر مجموعه شرکت FAW یعنی BESTUNE تولید و عرضه می شود. این خودرو برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ رونمایی شده و قرار بود در ابتدا با نام بستیون E05 عرضه شود اما بعد ها نام این خودرو به بستیون NAT تغییر پیدا کرد. جالب است بدانید که نام NAT مخفف عبارت (Next Automatic Taxi) به معنای تاکسی های خودکار آینده است که با کاربری این خودرو کاملا هم خوانی دارد.

خانواده های پرجمعیت

آیا بستیون NAT ایران خودرو ارزش خرید دارد؟

خودرو های ام پی وی بیشتر از هر کاربری برای استفاده برای خانواده های پرجمعیت ساخته شده اند. فاصله محوری این خودرو ۲۸۵۰ میلی متر بوده و ارتفاع خودرو نیز ۱۶۸۰ میلی متر است. بستیون NAT ظرفیت ۵ نفر سرنشین را دارد که به لطف فاصله محوری زیاد و ارتفاع بالا، سرنشینان می تواند از فضای کاربردی تری نسبت به دیگر خودروهای هم رده این خودرو بهره مند شوند.

دوست داران محیط زیست

آیا بستیون NAT ایران خودرو ارزش خرید دارد؟

یکی از دغدغه های جامعه امروزی محیط زیست است و همین موضوع افراد را به خرید خودروهای برقی سوق می دهد که بستیون NATیکی از آنهاست. این ون برقی آلودگی زیست محیطی اندکی دارد که حتی می توان از آن صرف نظر کرد که به ذات پاک بودن حدودی خودروهای برقی برمی گردد.

خسته از سرویس دوره ای و تعمیرات

سرویس های دوره ای تعریف شده برای بستیون NAT همانند اکثر خودروهای برقی موجود در بازه های زمانی طولانی انجام می شود. در جدول سرویس دوره ای این خودرو پرتکرار ترین نکته ای که می توان دید تعویض هر ۱ سال یا ۲۰ هزار کیلومتر فیلتر تهویه مطبوع کابین است و دیگر سرویس های این خودرو نیز در بازه های طولانی مدت انجام می شوند. افرادی که خسته از سرویس های معمول هر ۵۰۰۰ کیلومتر خودروهای بنزینی هستند می توانند با خرید این خودرو مراجعه به مرکز های سرویس دوره ای خودروهایشان را تا هر سال یک بار یا مدت بیشتر کاهش دهند.

سرویس های مدرسه، اداره و …

آیا بستیون NAT ایران خودرو ارزش خرید دارد؟

با توجه به ابعاد این خودرو و برقی بودن آن می توان بر قابلیت های سرویس شدن این خودرو حساب بازکرد. این خودرو با توجه به ابعاد، پاک بودن، استهلاک پایین و … می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای کاربری های سرویس مدرسه، ادارات، تشریفات و … باشد.

بستیون NAT چه مشخصاتی دارد؟

نیروی محرکه بستیون NAT از پیشرانه برقی ۱۶۳ اسب بخاری تامین می شود که می تواند گشتاور نهایی ۱۵۵ نیوتن متر را از طریق جعبه دنده تک سرعته به سمت چرخ های جلو گسیل کند. حداکثر سرعت مینی ون برقی ایران خودرو، ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت بوده و حدودا ۱۰ ثانیه زمان می برد تا سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند. ظرفیت باتری های بستیون ان ای تی ۵۴.۴ کیلووات ساعت اعلام شده که این خودرو به کمک این باتری ها می تواند نهایتا ۴۲۵ کیلومتر پیمایش داشته باشد.

بستیون NAT چه امکاناتی دارد؟

از جمله امکانات این خودرو می توان به؛ دو کیسه هوا، فرمان کمکی برقی، روکش چرم مصنوعی صندلی ها، سنسور پایش فشار باد تایر، سیستم کنترل پایداری، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، ترمز پارک برقی، فناوری LED چراغ ها، کروز کنترل، اتوهلد، دسته دنده الکتریکی، فرمان دی کات، سنسور نور، پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر سیستم مالتی مدیا، استارت دکمه ای، تنظیم برقی آینه های جانبی، روکش چرم مصنوعی صندلی ها، درگاه شارژ، پاور ویندوز، سیستم ضد واژگونی (ROM)، دوربین دنده عقب و… اشاره کرد.

ویدیو های پیشنهادی
  1. بهزاد گفت:

    قصد بی احترامی ندارما ولی واقعا چه فعل و انفعالاتی تو ذهن بعضیا شکل میگیره که تصمیم میگیرن اینو بخرن؟

    ۸
    ۲۵
    • هادی گفت:

      هر کسی یه معیار هایی برای انتخاب خودرو داره.
      و هر کس یه سلیقه ای داره.
      الان مثلا قیمت یه ب ام و E90 و کی ام سی J7 ، یکیه.
      شما نمی تونی به طرف بگی که چرا بجای المانی ، رفتی چینی خریدی.
      چون اون طرف ، معیار های خودش رو داره و می تواد ماشین صفر کیلومتر داشته باشه.
      شما به کسی هم نمی تونی بگی که چرا بستیون برقی می خری.
      ممکنه یکی ، دنبال یه ماشین جادار ، نسبتا پرشتاب با خدمات مناسب باشه.
      هیچ ربطی هم شما و امثال شما نداره.

      ۳۴
      ۵
      • داود گفت:

        هادی معلومه که اصلا اطلاعاتی در مورد این خودرو نداره تو تست درایو هر ماشینی رو که تو بگی تو آینه گم می‌کنه. میچسبونت به صندلی. مخصوصاً تو سر بالایی.

        ۱۰
        ۰
    • سعید گفت:

      آخه بنده خدا تو از ماشین روز دنیا که اصل و ذاتش برقیه و هنوز پنج سال از طراحیش نمیگذره اونم از کارخانه بزرگ خودروسازی فاو ایراد میگیری؟ مردم ما حقشونه همون پراید و تیبا و کوییک و پژو چهل سال قبل را سوار بشن

      ۱۱
      ۰
    • کریمی گفت:

      اول فکر کن که چرا این ماشین ساخته شده و چرا در کشورهای دیگه مشتری داره و قیمت جهانی این ماشین چقدره خودت به نتیجه میرسی

      ۶
      ۰
  2. هادی گفت:

    اونایی که با ظاهر زشت ، امکانات نسبتا پایین ، و کیفیت نه چندان بالا ، مشکلی ندارن.
    البته کیفیت پایینی هم نداره ، بستیون
    ( بسترن سابق ) جزو چینی های خوبه ، ولی بالا هم نیست.

    ۵
    ۱۱
    • شاهرخ شریفیان گفت:

      خانم ها آقایان دیگر توهین شنیدن بس است. خواهش می کنم همه با هم از آخرین خودرو بخواهیم فکری به حال این پدیده فحاش موسوم به هادی بکند.

      ۷
      ۳
    • سید گفت:

      ماشینی که وارداتیه را میگی بی کیفیت حتما ماشینای ایرانی یا مونتاژیا با کیفیتن، میشه یه ماشین یک میلیارد و سیصد میلیونی بگی که امکانات این ماشینو داشته باشه، وارداتی باشه، شتاب ده ثانیه داشته باشه، جادار باشه، ظاهرشم سلیقه ایه و طراحی روز دنیاست

      ۱۰
      ۰
  3. مهدی هاشمی گفت:

    متاسفانه بزرگ ترین ایراد خودرو های برقی مسافرت رفتن با مسافت های بیش از ۳۰۰ کیلومتر هست که جایگاه های فست شارژ و یا شارژ معمولی در مسیرها نیست. یعنی کسی که اینارو میخره فقط باید در محدوده شهر سکونتش رفت و آمد کنه

    ۵
    ۱
    • Kaivan گفت:

      سلام،من یه مسافرت شش روزه به مسافت ۲۵۰۰کیلومتری ازمبدا شهرکرد به کیاشهر و لاهیجان وازکنار دریا تا گرگان دوباره به شهرکرد را رفتم فکرنکنم کسی تا حالا این مسافتا با بستیون برقی باحتی باخودرو برقی رفته باشه،بدون هیچ مشکلی با آسایش کامل باشد نفر سرنشین وکلی اسباب سفر،

      ۷
      ۰
  4. Yassinam گفت:

    اخرین خودرو این هادی را بنداز بیرون

    ۲
    ۴
  5. سینا گفت:

    ۵ماهه خریدم، خیلی راحت، جادار، بیصدا، کولر خوب، اصلا قابل مقایسه با بهترین خودرو بنزینی هم نیست، شتاب عالی، در جاده های کوهستانی هم با شارژ کامل، ۳۲۰ کیلوتر رو میره، و مهمتر اینکه، با قیمت تقریبا واقعی خریدم و سرم کلاه چند برابری خودرو بنزینی نرفته، پول یک ۲۰۷ رو دادم، اما خداییش، فقط چرخاش به یک ۲۰۷ می ارزه، کیفیتش هم خوبه، داخل کابین هیچ صدایی ندارد. بدلیل کمبود ایستگاه شارژ جاده ای، برای کسانی خوبه که خودرو دیگری هم برای مسافت های طولانی داشته باشند، ….. سلامت باشید

    ۱۷
    ۰
  6. داود گفت:

    با عرض سلام خدمت دوستان خوب
    بنده ۲ ماه پیش یک دستگاه بستیون نات خریداری کردم، اگر به دنبال هیجان سرعت و سبقت گرفتنی اصلا گزینه مناسبی برای شما نیست، اما اگر به دنبال یه خودروی بزرگ و با کیفیت هستید گزینه مناسبی است.ضمنا رانندگی شما و بازیافت انرژی تو مصرف بسیار حائز اهمیت است.
    تا به امروز یه سفر تا نهاوند استان همدان و ۲ سفر تا آمل محمود آباد و لنگرود داشتم. داخل شهر هم که هر روز تا اداره میرم و خدارو شکر مشکلی نداشتم.
    خاطر نشان میگردد این خودرو ۲ تا درگاه شارژ داره یکی تو پارکینگ خونه و دیگری تو ایستگاه های شارژ بیرون. امیدوارم مفید واقع بشود.

    ۱۱
    ۰
  7. رضا گفت:

    من دوستانم ۶ماهه خریدند راضی اند من دیروز خریدم
    به قیمت عالیه

    ۱
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X