%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰

نگاهی به غرفه آرتابان موتور در نمایشگاه خودروی اصفهان

منتشر شده در 01 آبان 1404 ساعت 21:28
نگاهی به عرفه آرتابان موتور در نمایشگاه خودروی اصفهان

شرکت آرتابان موتور از جمله شرکت های بود که در نمایشگاه خودروی اصفهان حضور داشت و خودروهای مختلفی را به نمایش گذاشت.

شرکت آرتابان موتور از جمله شرکت های بود که در نمایشگاه خودروی اصفهان حضور داشت و محصولات خود را به نمایش گذاشت. آرتابان موتور یا AMG جزء شرکت هایی بود که در نمایشگاه خودرو ۱۴۰۴ اصفهان محصولات جدیدی را در غرفه خود داشت. این شرکت به تازگی به سبد محصولات مونتاژیی خود دو خودروی آرتابان آرتان و توکا را افزوده است که در نمایشگاه نیز هردوی این خودرو ها را در غرفه خود داشت. آرتابان موتور دو خودرو با کلاس قیمتی اقتصادی برای مونتاژ انتخاب کرده که مشتریان سگمنت سدان و کراس اوور را پوشش خواهد داد و هردوی آنها ظرفیت دریافت سهم بازار مناسبی را دارند.

در بخش محصولات وارداتی این شرکت گک امپو هیبرید را به نمایشگاه آورده بود که پیش تر شاهد فقط نسخه بنزینی این خودرو در بازار بودیم.

در ادامه به مشخصات فنی و امکانات سدان جدید مونتاژی آرتابان موتور آرتان خواهیم پرداخت که به زودی به بازار خودرو ورود پیدا خواهد کرد و به مشخصات فنی گک امپو هیبرید محصول وارداتی این شرکت نیز می پردازم.

آرتابان آرتان ؛ ویدیو معرفی + مشخصات فنی

در بخش فنی، آرتابان آرتان یا همان AMG ARTAN به یک موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی مجهز است که حداکثر ۱۲۸ اسب بخار قدرت و ۱۵۸ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. انتقال نیرو توسط گیربکس CVT انجام شده و چرخ های جلو را به حرکت درمی آورد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در شرایط استاندارد کمتر از ۶.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برآورد شده است. برای سیستم تعلیق نیز در محور جلو مک فرسون و در محور عقب ساختار نیمه مستقل می باشد.

کابین آرتان با طراحی نسبتا مدرن شکل گرفته و می توان ردپای زبان طراحی محصولات رووی را به وضوح در آن مشاهده کرد. سدان جدید آرتابان موتور از نظر امکانات رفاهی و ایمنی نیز شرایط قابل قبولی دارد. تجهیزاتی مانند فرمان کمکی برقی، دو کیسه هوای جلو، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، کنترل پایداری الکترونیکی، حالت های مختلف رانندگی، ترمز پارک برقی همراه با اتوهلد، ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل، دوربین دید ۳۶۰ درجه(در برخی نسخه ها)، سنسور پارک عقب، صفحه پشت آمپر دیجیتال، سنسور نور، نمایشگر لمسی چندرسانه ای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه مخصوص برای عقب، سانروف و دیگر امکانات در این خودرو دیده می شود.

گک امپوی هیبرید ؛ ویدیو معرفی + مشخصات فنی

جی اِی سی امپو هایبرید به پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی با پاشش سوخت مستقیم مجهز است. این پیشرانه ۱۳۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۸۰ نیوتن متر تولید می کند. موتور الکتریکی آن در کنار پیشرانه بنزینی توان تولید ۱۸۰ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را دارد. این سدان وارداتی به صورت ترکیبی ۲۳۸ اسب بخار قدرت را به چرخ های جلو منتقل می کند. همچنین مصرف سوخت امپو هایبرید ۱ لیتر کمتر نسخه بنزینی بوده تنها ۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف می کند. سیستم انتقال قدرت جی اِسی امپو هایبرید از نوع DHT بوده که توان موتور بنزینی و برقی را ترکیب می کند و به صورت همزمان شارژ باتری را هم انجام می دهد.

از جمله امکانات این خودرو می توان به؛ چهار کیسه هوای سرنشینان، سیستم کنترل پایداری، کمکی حرکت در سربالای و سرازیری، ترمز پارک برقی، سیستم پایش باد تایر ها، هشدار برخود دنده عقب، دوربین دنده عقب، کروز کنترل، بازیابی انرژی از ترمز، سه حالت رانندگی، سیستم ورود بدونه کلید، کیک سنسور صندوق عقب، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی مالتی مدیا، کلاستر دیجیتال، پدل شیفتر دنده، صندلی ها با روکش چرمی و … هستند.

پلفترم تارا هیبرید رونمایی شد؛ سدان ایران خودرو سریع تر می شود

ویدیو های پیشنهادی
  1. سامان گفت:

    سلام لطفا وزارت صمت را پاسخگو کنید
    سامانه یکپارچه وارداتی کلا اختلال داره و اصلا نمیشه ثبت اولویت انجام داد چون مشکل داره و به بانکها متصل نیست
    فکر میکنم ثبت نام صوریه و افرادی که قراره بهشون تخصیص داده بشه هم از خودشونه و هم از قبل مشخص شدند
    بخاطر همینه که اطلاعیه را آخرین روز مهلت وکالتی که داشت منتشر کردن و الانم اختلال داره و پشتیبانی سایتشون که فقط شنبه تا چهارشنبه هست (همه چیز دقیق و برنامه ریزی شده برای جلوگیری از ثبت عوام)

    ۲
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X