%۲.۸۱
ساینا S
۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۳
کی ام سی T9
۴,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
شاهین GL
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
آریسان ۲
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۱
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
فونیکس آریزو 8
۳,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
مزدا 3
۵,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۷
اطلس GL
۹۳۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
اطلس G
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
کی ام سی J7
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۲۹
رانا پلاس
۱,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
بک X3 پرو
۱,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۴۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۳,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اکستریم LX
۳,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵۵
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
فوتون تونلند G7
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
جک J4
۱,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۲
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۷۲,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۱
ساینا S
۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۳
کی ام سی T9
۴,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
شاهین GL
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
آریسان ۲
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۱
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
فونیکس آریزو 8
۳,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
مزدا 3
۵,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۷
اطلس GL
۹۳۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
اطلس G
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
کی ام سی J7
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۲۹
رانا پلاس
۱,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
بک X3 پرو
۱,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۴۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۳,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اکستریم LX
۳,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵۵
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
فوتون تونلند G7
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
جک J4
۱,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۲
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۷۲,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰

جیلی با همکاری ولوو بزرگترین مرکز تست ایمنی خودرو در جهان را افتتاح کرد

منتشر شده در 23 آذر 1404 ساعت 12:00
نویسنده سعید علیپور
جیلی با همکاری ولوو بزرگترین مرکز تست ایمنی خودرو در جهان را افتتاح کرد

گروه خودروسازی جیلی اخیراً یک مرکز تست ایمنی بسیار پیشرفته را افتتاح کرده است. این مرکز که در ژجیانگ چین قرار دارد، در نوع خود بزرگترین در جهان بوده و با همکاری شرکت ولوو ساخته شده است. به گفته جیلی، این مرکز ۵ رکورد جهانی را در کتاب گینس به نام خود ثبت کرده و ساخت آن ۲ میلیارد یوان یا ۲۹۰ میلیون دلار هزینه برداشته است.

مجموعه‌ای عظیم با تست‌های پیشرفته

به گزارش آخرین خودرو، مجموعه جدید جیلی ۴۵ هزار متر مربع وسعت دارد. در این مجموعه نه تنها تست‌های ایمنی سنتی بر روی خودروها انجام می‌شود، بلکه عملکرد آنها در حوزه‌های نوظهوری مثل امنیت سایبری، حفاظت از داده‌ها و پایش میزان سلامتی سرنشینان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این مرکز و تست‌های پیشرفته آن در واقع بخشی از برنامه موسوم به «ایمنی جامع ۲.۰» محسوب می‌شود. جیلی با تدوین این برنامه قصد دارد فاکتورهایی مثل تلفات جاده‌ای، خطرات سلامتی، از دست دادن دارایی‌ها و انتشار داده‌های شخصی را به صفر برساند.

برای نمایش قابلیت‌های این مرکز پیشرفته، جیلی در مراسم افتتاحیه یک تست تصادف زنده بین دو دستگاه شاسی بلند لینک اند کو ۹۰۰ برگزار کرد. این مرکز چند لابراتوار تخصصی دارد که شامل لابراتور شبیه ساز رانندگی با سامانه‌های کمکی، بخش ارزیابی حفاظت از عابرین پیاده و بخش ارزیابی ایمنی شبکه خودرو می‌شود.

جیلی با همکاری ولوو بزرگترین مرکز تست ایمنی خودرو در جهان را افتتاح کرد

ثبت ۵ رکورد جهانی توسط مرکز تست تصادف جیلی

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، مجموعه تست ایمنی جیلی ۵ رکورد جهانی را به نام خود ثبت کرده است. این رکوردهای عبارتند از بزرگ‌ترین لابراتواری ارزیابی ایمنی خودرو با مساحت تقریبی ۸۲ هزار متر مربع، طولانی‌ترین مسیر انجام تست تصادف با ۲۹۳ متر طول، بزرگترین تونل باد با امکان تنظیم شرایط جوی بر اساس ارتفاع با مساحت ۲۸.۵ هزار متر مربع، بزرگترین مرکز تست تصادف با امکان تنظیم زاویه بین صفر تا ۱۸۰ درجه و مساحت ۱۲.۷ هزار متر مربعی و مجموعه‌ای که با ۲۷ نوع تست، متنوع‌ترین تست‌های تصادف را برگزار می‌کند.

نکته جالب توجه اینکه جیلی گفته درهای این مرکز به روی کل صنعت خودرو و فعالان آن باز است تا به ارتقای استانداردهای ایمنی در تمامی بخش‌ها کمک کند.

پیشرفت چشمگیر جیلی در عرض دو دهه

جیلی در حال حاضر یکی از پیشروترین خودروسازان چین به شمار می‌رود. این کمپانی در سال ۲۰۰۲ اولین خودروی خود را تولید کرد. در همان سال موسس این شرکت یعنی لی شوفو علاقه خود را برای خرید ولوو از شرکت فورد نشان داد. این علاقه در سال ۲۰۱۰ به بار نشست و شرکت جیلی مالکیت برند ولوو را در اختیار گرفت. با حمایت‌های جیلی، این برند سوئدی شکوفا شد و در مقایسه با قبل به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کرد. ضمن اینکه طرف چینی با بهره‌گیری از تجارب ولوو توانست محصولاتی ایمن و پیشرفته روانه بازار کند.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X