فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۲۵,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۰۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
شاهین GL
۱,۲۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
آریسان ۲
۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
کی ام سی X5
۲,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
اطلس G
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی T9
۴,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی ایگل
۱,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۸
رانا پلاس
۱,۰۵۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
جک J4
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
کی ام سی J7
۲,۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۲۸,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۱
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۴
هایما ۸S
۳,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۱۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۴,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
فونیکس آریزو 8
۳,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۹۱۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۱۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۵,۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ری را
۲,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۶۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۲۵,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۰۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
شاهین GL
۱,۲۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
آریسان ۲
۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
کی ام سی X5
۲,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
اطلس G
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی T9
۴,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی ایگل
۱,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۸
رانا پلاس
۱,۰۵۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
جک J4
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
کی ام سی J7
۲,۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۲۸,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۱
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۴
هایما ۸S
۳,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۱۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۴,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
فونیکس آریزو 8
۳,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۹۱۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۱۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۵,۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ری را
۲,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰

تیرز رسمی سدان ملی انووی منتشر شد ؛ ایران خودرو اولین سدان هیبرید داخلی را ساخت

منتشر شده در 01 دی 1404 ساعت 12:48
نویسنده آرام عزیزی
تیرز رسمی سدان ملی انووی منتشر شد ؛ ایران خودرو اولین سدان هیبرید داخلی را ساخت

شرکت ایران خودرو و گروه بهمن تیزر رسمی اولین سدان هیبرید ملی خود را منتشر کردند؛ انووی به زودی راهی بازار می شود.

به گزارش آخرین خودرو؛ شرکت ایران خودرو و گروه بهمن تیزر اولین سدان هیبرید ملی را منتشر کردند. انووی محصول جدید ایران خودرو و گروه بهمن است که قرار می باشد با قوای فنی هیبرید به بازار عرضه شود. در تیزر رسمی انووی دیده می شود که این سدان جدید که ابعاد بزرگ تری نسبت به تارا دارد در خطوط تولید ایران خودرو حضور دارد و حتی بدنه و شاسی آن در ایران خودرو ساخته می شود. این خودرو قرار است در خطوط تولید مشترک بهمن موتور و ایران خودرو به تولید برسد. انووی یا اینووی جدید ترین سدان هیبرید ملی به حساب می آید.

پیش بینی می شود انووی در اوایل سال ۱۴۰۵ به بازار ورود پیدا کند که بازار خرید و فروش محصولات هیبرید داخلی را ایجاد کند؛ با توجه به ظرفیت های تولید ایران خودرو و تولید شدن در دو شرکت به احتمال بالا یکی از پر تراژ ترین خودروهای بازار خواهد بود.

مشخصات فنی اینووی ؛ اولین سدان هیبرید ایرانی

زیر کاپوت سدان مشترک ایران خودرو و بهمن موتور یک پیشرانه ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی قرار دارد که در کنار یک موتور برقی، سیستم هیبرید را تشکیل داده اند. پیشرانه بنزینی توان تولید نهایت قدرت ۹۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۲۵ نیوتن متر را دارد و موتور برقی به صورت مستقل خروجی های فنی ۱۳۴ اسب بخار و ۲۶۰ نیوتن متر را تولید می کند. خروجی ترکیبی این دو پیشرانه باعث می شود تا شتاب صفر تا صد این سدان در محدوده ۸.۵ ثانیه رقم بخورد و مصرف سوخت این خودرو در شرایط استاندارد ۴.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر (بر اساس استاندارد NEDC) باشد.

قدرت از طریق جعبه دنده مخصوص خودروهای هیبرید که با نام DHT شناخته می شود، به چرخ های جلو می رسد و این سدان با مشخصات مذکور می تواند نهایت سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت را داشته باشد. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع نیمه مستقل است که ترکیب آن با رینگ های ۱۶ اینچی باعث می شود احتمالا سواری راضی کننده ای را با اینووی داشته باشیم.

آپشن های انووی

صفحه نمایش لمسی و نسبتا بزرگی در وسط سیستم اطلاعات سرگرمی را در دسترس قرار می دهد و کلاستر هم دیجیتال طراحی شده تا در کنار دسته دنده الکتریکی، المان های نسبتا مدرنی را در اینووی داشته باشیم. سدان اینووی قرار است یک محصول داخلی با تیراژ بالا و البته نسبتا اقتصادی باشد اما امکانات راضی کننده را در آن می بینیم. در بهمن اینووی امکانات ایمنی و رفاهی نظیر سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، سنسور نور، سنسور دنده عقب، دو کیسه هوای رو به رویی، صندلی برقی راننده، روکش چرم و پارچه صندلی ها، اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو، دوربین ۳۶۰ درجه، استارت دکمه ای، سانروف، آینه های تاشو برقی جانبی و تهویه الکتریکی دستی را می بینیم.

ویدیو های پیشنهادی
  1. سید گفت:

    سلام
    فکر میکنم باعث شود جهش خوبی را در صنعت خودروسازی تجربه کنیم
    امیدوارم از لحاظ قیمت هم مناسب باشد

    ۵
    ۱
  2. ناشناس گفت:

    این چه دلقک بازی هست که به ماشین چینی میگن خودروی ملی
    مدیران جیره خوار بیسواد بیشرفی و دروغگویی را رها کنید

    ۸
    ۲
    • هادی گفت:

      اگه این چینیه ، پس ۲۰۷
      فرانسویه ، نیسان آبی ژاپنیه ، پراید هم کره ایه !

      ۳
      ۱
    • هادی گفت:

      حرف مفت رو خودتون دارین می زنید.
      این ماشین با داخلی سازی بالا قراره تولید بشه.
      درسته پلت فرم ، طراحی و مهندسی اش مال چانگانه.
      اما طراحی و پلت فرم و مهندسی ۲۰۷ هم مال پژو عه.
      به ۲۰۷ میگید فرانسوی ؟
      یا مثلا به ترا که طراحی و مهندسی پلت فرم اش مال نیسانه هست رو بهش میگید نیسان ترا؟
      یا کلی فحش میدید و میگید رسانه ها دروغگو ان ؟
      پس اگه اونا فرانسوی و ژاپنی نیستن ، اینم چینی نیست و ایرانیه.

      ۰
      ۰
  3. حسین گفت:

    این که چینیه چرا میگن ایرانی؟

    ۵
    ۱
  4. ناشناس گفت:

    کدوم ماشین ایرانی صفر تا صد ایرانی بوده تا این باشه؟ از پیکان گرفته تا پراید و پژو و حتی سمند که باز بر اساس پلتفرم پژو بوده تا شاهین و تارا و ریرا و.. همشون پلتفرم خارجی داشتن و موتور خارجی ، اینم داره و باید بدونیم که اگه امتیاز پلتفرمش رو داشته باشن میتونن هرکاری که دلشون بخواد روش انجام بدن و بهشم بگن ایرانی حتی اگه بخشی از قطعاتش یا موتورش رو از خارج بیارن

    ۰
    ۰
    • ناشناس گفت:

      اگه امتیاز موتور رو داشته باشن میتونن همون موتور رو با هر درصد داخلی سازی که بخوان تولید کنن در داخل و یا تغییرات توش انجام بدن و به اسم خودشون بفروشن یک فرایند طبیعیه

      ۰
      ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X