%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰

رندرهای اختصاصی آخرین خودرو از کراس اوور بزرگ ایران خودرو

منتشر شده در 28 آذر 1403 ساعت 18:00
رندرهای اختصاصی آخرین خودرو

در مراسم تحویل اولین سری از کراس اوور ری را به مشتریان، توسعه کراس اوور بزرگ ایران خودرو و یک هاچبک مطرح شد.

ایران خودرو در مراسم تحویل اولین سری از ری را های تولیدی روند توسعه محصولات جدید خود را شرح داد. بر اساس آنچه توضیح داده شد، یک کراس اوور بزرگ و یک هاچبک در روند توسعه ایران خودرو قرار دارند. دو محصول ملی و جدید که خط طراحی مشترکی با ری را دارند و المان های روز را در طراحی داخلی و بدنه آن ها می توان دید. استفاده از خط طراحی مشترک همان سبک و سیاقی است که ایران خودرو پس از ری را دنبال می کند و به نظر می رسد این خودروساز به یک زبان طراحی واحد رسیده است.

رندرهای آخرین خودرو از ری را

در این زبان واحد چراغ های جلو بصورت دو تکه طراحی شده و جلوپنجرا افقی را داریم. البته تفاوت هایی با ری را در این کراس اوور بزرگ دیده می شود و برای مثال چراغ عقب بصورت یکپارچه و خطی باریک طراحی شده است. در ردندر های اختصاصی آخرین خودرو، کراس اوور بزرگ ایران خودرو را بر اساس آنچه در ارائه برنامه های توسعه این شرکت مطرح شد، طراحی کرده ایم و قطعا طراحی نهایی می تواند با این تصاویر متفاوت باشد اما ما در این رندرها سعی کرده ایم طرح های اولیه ایران خودرو را به اجرا در آوریم که در واقع مربوط به کانسپت این محصول است و بزرگ نمایی هایی را در جزئیات دارد.

کراس اوور بزرگ ایران خودرو

ممکن است ایران خودرو پلتفرم استلانتیس برای پژو ۵۰۰۸ را برای این محصول در نظر گرفته باشد. البته این احتمال هم وجود دارد که پلتفرم هایما 8S برای این خودرو در نظر گرفته شده باشد. البته تمام این ها حدس و گمان هایی است که در مورد اساس فنی این محصولات وجود دارد و برای اطلاعات بیشتر بیاد منتظر اطلاعات رسمی از جانب ایران خودرو در مورد پروژه IKP3 باشیم.

رندر ری را

در ادامه می توانید تست و بررسی ویدیویی ری را (نخستین کراس اوور ملی) را مشاهده کنید :

ویدیو های پیشنهادی
  1. محمدh گفت:

    اگه دو‌دف باشه با قفل دف عالی میشه

    ۴
    ۷
    • بابک گفت:

      یکم واقع بین باشیم! تک دف هم بزنه اینو جای شکرش باقیه! ایران خودرو تازه داره به روز میشه یهو نمیتونه رو این شاسی کوچیک دو دف بزنه که! البته نمیخواد بگم بهتره تا نمیتونه! ایرانی نمیتونه نداره!

      ۶
      ۴
  2. محمد هادی مردان خانی گفت:

    اووووووف
    خیلی خفنه
    اگه طراحیش همین باشه عالیه

    ۵
    ۳
  3. بابک گفت:

    یکم واقع بین باشیم! تک دف هم بزنه اینو جای شکرش باقیه! ایران خودرو تازه داره به روز میشه یهو نمیتونه رو این شاسی کوچیک دو دف بزنه که! البته نمیخواد بگم بهتره تا نمیتونه! ایرانی نمیتونه نداره

    ۱
    ۳
  4. حسین گفت:

    نمای نیم رخ و نمای عقب کاملن مشخصه که با هایما اس۸پلت فرم مشترک داره در مسیر پیشرفت!!!!!!!!!!
    تاسف باره😣😣

    ۴
    ۶
  5. مسیح گفت:

    قشنگه
    البته اگه تا زمانی که دنیای ماشین عوض نشده بیرون بیاد
    10 سال دیگه بشه از رده خارجه

    ۴
    ۱
  6. ناشناس گفت:

    یکم بهتر از هوش مصنوعی استفاده کنید خب
    اینقدر تابلو آخه

    ۱
    ۳
  7. ناشناس گفت:

    به نظر حاصل ازدواج فیدیلیتی نابالغ با هایما 8s که تمام تلاشش رو میکنه نشون بده ریرا هم در موجودیتش نقشی داشته.
    ولی بازم قیافش اگر این در بیاد قشنگه و اگر کیفیتش نزدیک چینی ها باشه به نظرم قابل قبوله و حرکت مثبت رو به جلو به شرطی که اندازه خرید مستقیم یه ماشین چینی از چین ارزبری برای کشور نداشته باشه و قیمت هم منصفانه باشه
    به امید ساخت خودرو خوب وطنی و حمایت از تولید داخل با خرید خودرو خوب

    ۴
    ۱
  8. محمدحسین گفت:

    خوبه الان هم که مدیریت عوض شده احتمال داره که بسازنش ولی اگه قیمت ماشین چینی ها باشه به درد نمیخوره

    ۰
    ۱
  9. ناشناس گفت:

    بنازم عجب چیزی 🔥 خدایی جای تحسین داره اگه ایران خودرو بزنه
    بنازم آخرین خودرو

    ۲
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X