%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰

فیس لیفت اکستریم VX؛ رندر اختصاصی آخرین خودرو

منتشر شده در 28 آبان 1404 ساعت 17:08
نویسنده آخرین خودرو
عکاس محمد مهدی مبینی
فیس لیفت اکستریم VX؛ رندر اختصاصی آخرین خودرو

طراح تیم آخرین خودرو رندر طراحی برای فیس لیفت اکستریم VX متصور شده است در ادامه به برسی تغییرات این خودروی مونتاژی می پردازیم.

اکستریم VX یا اکستریم QX لوکس ترین و پرآپشن تریم خودروی مونتاژی است که شرکت مدیران خودرو با زیرمجموعه اکستریم آن را به بازار ایران عرضه می کند. این خودرو یک کراس اوور لوکس و متوسط است که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد. چری اکسید VX را ابتدا در قالب یک طرح مفهومی در نمایشگاه گوانگژو ۲۰۱۹ به نمایش گذاشت و بعد مدل تولید به شباهت زیاد به کانسپت معرفی شده، عرضه گردید. نکته مهم در مورد این خودرو این است که مدل VX به عنوان پرچمدار نشان اکسید شناخته می شود و از باقی خودروهای این برند یک سر و گردن بالاتر است.

طراح آخرین خودرو با استفاده از ابزار های ویرایش تصور ظاهر این خودرو را بروز کرده است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

اکستریم VX زیر تیغ جراحی

خانواده اکستریم به صورت کلی دارای خط طراحی منحصر به فرد خود و ظاهری قابل قبول هستند؛ می توان به طور قاطع گفت که زیبا ترین مدل اکستریم نسخه VX یا همان QX که جدیدا به این خودرو گفته می شود نسبت داد. اکستریم VX از طراحی ساده بهره می برد و خطوط در آن به سادگی طراحی شده اند.

طراح آخرین خودرو سعی بر این داشته با افزودن المان های جدی به طراحی این خودرو مقداری آن را از فضای زمان معرفی به دور کند. اولین تغییری که در بخش طراحی این خودرو شاهد آن هستیم تغییرات جدی در بخش سپر و جلوپنجره است. در بخش پایینی چراغ ها شاهد مجرا های ورودی هوا هستیم که کروم کاری هایی به دور آن قرار گرفته است. دو ورودی هوای فیک نیز در بخش پایینی جلوپنجره قرار گرفته است. چراغ های اکستریم وی ایکس که مقداری در حجم پردازی آنها اغراق شده بیشتر دیده می شود. جلوپنجره در این خودرو طراحی آن تغییر پیدا کرده و دیگر در آن خطوط کرومی افقی را نمی بینیم. در نمای روبه رویی این خودرو بسیار شبیه به خودروی نقش والتر وایت در سریال برکینگ بد شده است که یک پونتیاک آزتک بود.

در بخش کناری اکستریم وی ایکس فیس لیفت به دلیل زات بروزرسانی ظاهر خودرو در حد فیس لیفت های سبک شاهد تغییراتی در این بخش نیستیم. اما در نمای عقب اکستریم VX فیس لیفت طراحی ساده تر، جذاب تر با چاشنی های بالایی از اسپرت بودن هستیم. چراغ های این خودرو تم مشکی رنگ به خود گرفته اند و در کنار های خودرو نیز مجرا های ایرودینامیک خروجی هوا را شاهد هستیم. سپر این خودرو بروز رسانی شده است و در بخش بالایی آن بافت لانه زنبوری با رنگ متفاوت نسبت به سپر کارشده است.

در بخش کابین طراح آخرین خودرو تریم رنگی کابین را از نمونه تک رنگ به دو رنگ تغییر داده است و کابین از تریم رنگی نسکافه ای و تیره پیروی می کند. مالتی مدیا ها در اسکتریم وی ایکس که سه تایی بود در نمونه فیس لیفت به دو نمایشگر کاهش یافته است. دیگر المان های در این خودرو با نمونه عادی یکسان است.

طراح: محمد مبینی

اکستریم VX ؛ ویدیو تست و بررسی + مشخصات فنی

زیر کاپوت اکستریم VX در بازار ایران یک موتور ۲ لیتری مجهز به توربوشارژ و تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت دیده می شود که توانایی تولید ۲۶۱ اسب بخار و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. گیربکس اکستریم وی ایکس نیز یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT است که قدرت را به تمام چرخ های خودرو ارسال می کند.

مهم ترین امکانات ایمنی و رفاهی اکستریم VX عبارت اند از ۶ کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سیستم های کمکی حرکت در سربالایی و سرازیری، سنسور های پارک جلو و عقب، سیستم کنترل فشار باد تایر ها(TPMS)، ترمز پارک برقی، اتوهلد، رادار نقطه کور(BSD)، دوربین ۳۶۰ درجه، هشدار خروج از خط(LDW)، دستیار رانندگی نیمه خودران چری، کروز کنترل تطبیقی(ACC)، ترمز اضطراری اتوماتیک(AEB)، هشدار تصادف خودرو(CVW)، هشدار تصادف از عقب( RCW)، هشدار ترافیک عقب(RCTA)، سنسور نور و باران، نور پردازی داخلی، سیستم صوتی سونی، چراغ های تمام ال ای دی، مه شکن های جلو و عقب، نور بالا اتوماتیک، سیستم پایش کیفیت هوا داخل کابین، فیلتر N95، تهویه اتوماتیک ۳ ناحیه ای، بلوتوث، تنظیم حالات رانندگی، شارژ وایرلس، اپل کارپلی، اندروید اتو، دوربین ثبت وقایع، هدآپ دیسپلی، سیستم فرامین صوتی، کی لس استارت و ورود و خروج بدون کلید، سقف پانوراما، شیشه های جلویی عایق صدا، تنظیمات برقی صندلی راننده و سرنشین جلو و ردیف دوم، گرمکن و سردکن صندلی های جلو و ….

ویدیو های پیشنهادی
  1. علی گفت:

    برای اولین بار نمونه اصلی از فیس لیفت زیباتر است ، در تمام نماها

    ۲۸
    ۶
  2. محمود گفت:

    یاد محصولات و زبان طراحی ماهیندرا افتادم

    ۳
    ۰
  3. ناشناس گفت:

    خیلی زشت شده اصلی بهتره

    ۱۳
    ۱
  4. بهروز گفت:

    طراح اخرین خودرو رو زنده میخوام.
    راستی چند سالشه؟

    ۸
    ۱
  5. ایرانی گفت:

    بهتون گیر نمیدم چون هوش مصنوعی هم کاری برای این ماشین زشت نمیتونه بکنه متاسفانه

    ۱
    ۱
  6. سید مرتضی گفت:

    همیشه رندرهاتون خوبه ولی اینبار واقعا از نمونه اصلی بدتر شده

    ۷
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X