%۳.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
رانا پلاس
۹۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۰۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
کی ام سی T9
۳,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
اکستریم VX
۶,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
آریسان ۲
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۴
اکستریم LX
۳,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱۲.۹۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸۵
شاهین GL
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
ساینا S
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۳
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
بک X3 پرو
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۱۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۹
ری را
۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
کی ام سی J7
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
اطلس GL
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
کوییک S
۷۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۹
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
جک J4
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
رانا پلاس
۹۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۰۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
کی ام سی T9
۳,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
اکستریم VX
۶,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
آریسان ۲
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۴
اکستریم LX
۳,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱۲.۹۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸۵
شاهین GL
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
ساینا S
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۳
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
بک X3 پرو
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۱۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۹
ری را
۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
کی ام سی J7
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
اطلس GL
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
کوییک S
۷۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۹
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
جک J4
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰

رندرهای اختصاصی آخرین خودرو از کراس اوور بزرگ ایران خودرو

منتشر شده در 28 آذر 1403 ساعت 18:00
رندرهای اختصاصی آخرین خودرو

در مراسم تحویل اولین سری از کراس اوور ری را به مشتریان، توسعه کراس اوور بزرگ ایران خودرو و یک هاچبک مطرح شد.

ایران خودرو در مراسم تحویل اولین سری از ری را های تولیدی روند توسعه محصولات جدید خود را شرح داد. بر اساس آنچه توضیح داده شد، یک کراس اوور بزرگ و یک هاچبک در روند توسعه ایران خودرو قرار دارند. دو محصول ملی و جدید که خط طراحی مشترکی با ری را دارند و المان های روز را در طراحی داخلی و بدنه آن ها می توان دید. استفاده از خط طراحی مشترک همان سبک و سیاقی است که ایران خودرو پس از ری را دنبال می کند و به نظر می رسد این خودروساز به یک زبان طراحی واحد رسیده است.

رندرهای آخرین خودرو از ری را

در این زبان واحد چراغ های جلو بصورت دو تکه طراحی شده و جلوپنجرا افقی را داریم. البته تفاوت هایی با ری را در این کراس اوور بزرگ دیده می شود و برای مثال چراغ عقب بصورت یکپارچه و خطی باریک طراحی شده است. در ردندر های اختصاصی آخرین خودرو، کراس اوور بزرگ ایران خودرو را بر اساس آنچه در ارائه برنامه های توسعه این شرکت مطرح شد، طراحی کرده ایم و قطعا طراحی نهایی می تواند با این تصاویر متفاوت باشد اما ما در این رندرها سعی کرده ایم طرح های اولیه ایران خودرو را به اجرا در آوریم که در واقع مربوط به کانسپت این محصول است و بزرگ نمایی هایی را در جزئیات دارد.

کراس اوور بزرگ ایران خودرو

ممکن است ایران خودرو پلتفرم استلانتیس برای پژو ۵۰۰۸ را برای این محصول در نظر گرفته باشد. البته این احتمال هم وجود دارد که پلتفرم هایما 8S برای این خودرو در نظر گرفته شده باشد. البته تمام این ها حدس و گمان هایی است که در مورد اساس فنی این محصولات وجود دارد و برای اطلاعات بیشتر بیاد منتظر اطلاعات رسمی از جانب ایران خودرو در مورد پروژه IKP3 باشیم.

رندر ری را

در ادامه می توانید تست و بررسی ویدیویی ری را (نخستین کراس اوور ملی) را مشاهده کنید :

ویدیو های پیشنهادی
  1. محمدh گفت:

    اگه دو‌دف باشه با قفل دف عالی میشه

    ۴
    ۷
    • بابک گفت:

      یکم واقع بین باشیم! تک دف هم بزنه اینو جای شکرش باقیه! ایران خودرو تازه داره به روز میشه یهو نمیتونه رو این شاسی کوچیک دو دف بزنه که! البته نمیخواد بگم بهتره تا نمیتونه! ایرانی نمیتونه نداره!

      ۶
      ۴
  2. محمد هادی مردان خانی گفت:

    اووووووف
    خیلی خفنه
    اگه طراحیش همین باشه عالیه

    ۵
    ۳
  3. بابک گفت:

    یکم واقع بین باشیم! تک دف هم بزنه اینو جای شکرش باقیه! ایران خودرو تازه داره به روز میشه یهو نمیتونه رو این شاسی کوچیک دو دف بزنه که! البته نمیخواد بگم بهتره تا نمیتونه! ایرانی نمیتونه نداره

    ۱
    ۳
  4. حسین گفت:

    نمای نیم رخ و نمای عقب کاملن مشخصه که با هایما اس۸پلت فرم مشترک داره در مسیر پیشرفت!!!!!!!!!!
    تاسف باره😣😣

    ۴
    ۶
  5. مسیح گفت:

    قشنگه
    البته اگه تا زمانی که دنیای ماشین عوض نشده بیرون بیاد
    10 سال دیگه بشه از رده خارجه

    ۴
    ۱
  6. ناشناس گفت:

    یکم بهتر از هوش مصنوعی استفاده کنید خب
    اینقدر تابلو آخه

    ۱
    ۳
  7. ناشناس گفت:

    به نظر حاصل ازدواج فیدیلیتی نابالغ با هایما 8s که تمام تلاشش رو میکنه نشون بده ریرا هم در موجودیتش نقشی داشته.
    ولی بازم قیافش اگر این در بیاد قشنگه و اگر کیفیتش نزدیک چینی ها باشه به نظرم قابل قبوله و حرکت مثبت رو به جلو به شرطی که اندازه خرید مستقیم یه ماشین چینی از چین ارزبری برای کشور نداشته باشه و قیمت هم منصفانه باشه
    به امید ساخت خودرو خوب وطنی و حمایت از تولید داخل با خرید خودرو خوب

    ۴
    ۱
  8. محمدحسین گفت:

    خوبه الان هم که مدیریت عوض شده احتمال داره که بسازنش ولی اگه قیمت ماشین چینی ها باشه به درد نمیخوره

    ۰
    ۱
  9. ناشناس گفت:

    بنازم عجب چیزی 🔥 خدایی جای تحسین داره اگه ایران خودرو بزنه
    بنازم آخرین خودرو

    ۲
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X