%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰

لکسوس GX با ۳۴۹ اسب بخار قدرت معرفی شد

منتشر شده در 20 خرداد 1402 ساعت 18:28
لکسوس GX با 349 اسب بخار قدرت معرفی شد

نسل سوم لکسوس GX با مدل ۲۰۲۴ معرفی شد تا جایگزین نسل قبل شود که در سال ۲۰۱۰ معرفی شده بود.

نسخه جدید از GX ظاهری بسیار خشن تر و جذاب تر از نسل قبل دارد و سطح بالایی از تکنولوژی در ساخت آن بکار رفته است. قرار است فروش این شاسی بلند لوکس در اوایل سال ۲۰۲۴ انجام شود و قیمت آن هم در زمانی نزدیک به فروش مشخص خواهد شد.

مشخصات فنی لکسوس GX مدل ۲۰۲۴

لکسوس GX جدید بر اساس پلتفرم جدید GA-F ساخته شده است و این همان پلتفرمی است که لکسوس LX 600 هم بر مبنای آن ساخته شده بود. این شاسی بلند در جلو سیستم تعلیق دابل ویشبون دارد و در عقب از سیستم تعلیق چند اتصاله یا مولتی لینک استفاده شده تا سواری نرمی را نسبت به SUV بودن در این خودرو داشته باشیم. نسل جدید فرمان های کمکی برقی را در این شاسی بلند لوکس داریم که نسبت به نسل قبل عملکرد دقیق تری در آفرود و آنرود دارد و سیستم تعلیق تطبیقی با تنظیم ارتفاع هم برای این خودرو قابل سفارش است.

لکسوس GX با 349 اسب بخار قدرت معرفی شد

در ابتدای تولید لکسوس GX با مدل ۵۵۰ عرضه می شود که مجهز به پیشرانه ۳.۴ لیتری V6 و تویین توربو است که توان تولید نهایت قدرت ۳۴۹ اسب بخار و نهایت گشتاور 650 نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک AT به چرخ ها می رسد و گنجایش کشش با GX جدید ۳,۶۳۰ کیلوگرم است. لکسوس GX بصورت استاندارد چهار چرخ محرک است و دیفرانسل مرکزی آن لغرش محدود و قابل قفل شدن مهندسی شده که بهمراه ترنسفر کیس برقی هوشمند و همچنین قفل دیفراسنیل عقب ، این شاسی بلند را به یک آفرودر قدرتمند تبدیل می کند. قرار است در آینده یک پیشرانه هیبرید هم برای GX معرفی شود که تویوتا هنوز تاریخ معرفی آن را مشخص نکرده و تنها اعلام شده که GX هیبرید در راه است.

لکسوس GX با 349 اسب بخار قدرت معرفی شد

طراحی لکسوس GX مدل ۲۰۲۴

در طراحی نسل جدید GX هیچ چیز شبیه به نسل قبل نیست. خطوط بیشتر و عمیق تری در بدنه GX جدید می بینیم که آن را از نسل قبل کاملا متمایز می کند. نمای جانبی خطوط کشیده تری دارند و زاویه شیشه جلو به قائم نزدیک تر شده است. در عقب شیشه جداگانه باز می شود و سنسور پا یا کیک سنسور را برای باز شدن صندوق عقب داریم. لکسوس GX مدل ۲۰۲۴ در ۶ تریم پرمیوم، پرمیوم پلاس، لاکچری، لاکچری پلاس، اور تریل و اورتریل پلاس به بازار می آید که دو تریم اور تریل (Overtrail) معمولی و پلاس مخصوص آفرود هستند.

قیمت خودرو

لکسوس GX با 349 اسب بخار قدرت معرفی شد

در تریم های آفرودی گلگیرهایی با قطعات مشکی رنگ و سینی فلزی را داریم. رینگ ها ۱۸ اینچی هستند اما تایر های مخصوص ۳۳ اینچی آفرود روی آن ها نصب می شوند. در این دو تریم آپشن هایی مثل کرال کنترل، کنترل حرکت در سراشیبی و مانیتور سه بعدی نمایشگر آفرود اضافه می شوند و همچنین سیستم تعلیق مخصوص آفرود را در این دو نسخه خواهیم داشت. در تریم اورتریل پلاس صندلی های مخصوص با ماساژور و بالشتک های برقی نیز به این امکانات اضافه خواهد شد.

لکسوس GX با 349 اسب بخار قدرت معرفی شد

کابین لکسوس GX مدل ۲۰۲۴

در کابین مبنای طراحی لوکس و راحت بودن بوده و همه چیز در این جهت شکل گرفته است. یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی جلوآمپر یا کلاستر دیجیتال را نمایش می دهد که در نسل قبل دیده نمی شد. صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی ۱۴ اینچی شده از اپل کارپلی و اندروید اتو بصورت وایرلس پشتیبانی می کند. هد آپ بصورت آپشن قابل سفارش است و باقی دکمه های و کنترلر ها مربوط به سیستم تهویه و یا قابلیت های آفرودی این شاسی بلند لوکس می شود. در لکسوس GX جدید ترکیب بندی ۶ و ۷ نفره صندلی ها قابل سفارش است که در نسخه ۶ نفره صندلی ها ردیف دوم کاپیتانی طراحی شده اند. صندلی ها جلو بصورت استاندارد گرم کن و سردکن دارند و در عقب تنها می توان گرم کن را بصورت آپشن سفارش داد.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X