%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰

ماجراهای رانندگی با اولین خودروی برقی پلاک ملی با آخرین خودرو

منتشر شده در 22 مهر 1402 ساعت 17:26
نویسنده آخرین خودرو
عکاس علیرضا پاداش
ماجراهای رانندگی با اولین خودروی برقی پلاک ملی با آخرین خودرو

رسانه آخرین خودرو به عنوان یک مجموعه خبری متفاوت در صنعت و بازار خودرو، یک اتفاق چالشی را رقم زده است. آخرین خودرو اولین خودروی برقی ایران با پلاک شخصی را تهیه کرده است و می خواهد چالش های خودروهای برقی را در ایران بررسی کند.

از چهارشنبه هفته گذشته که این رسانه، این چالش را آغاز کرده است نگاه های بسیاری را به سمت خود کشانده و ناگفته های اولین خودروی برقی بازار ایران را مطرح نموده است.
صفحه اینستاگرام آخرین خودرو، تلگرام و وبسایت این رسانه جایی است که برای اولین خودروی برقی پلاک ملی ایران مورد بررسی قرار می گیرد و این رسانه برنامه دارد تا وعده های مسئولان در مورد جایگاه های شارژ، نکات مهم در مورد خودروهای برقی، مشکلات پیش رو و مزایای استفاده از خودروهای برقی را مطرح کند.
آخرین خودرو در راستای فرهنگ سازی و مسئولیت اجتماعی این پروژه را آغاز کرده و می خواهد تا قدمی در آگاهی بیشتری مردم داشته باشد.
شما مخاطبان می توانید با دنبال کردن آخرین خودرو به صورت روزانه شاهد اتفاق های پیش روی تردد اولین خودروی برقی ایران باشید. در گام نخست نکات مهم در مورد خودروی برقی در صفحه اینستاگرام و تلگرام آخرین خودرو منتشر می شود.

باید به این نکته اشاره کرد که این خودرو توسط آقای مهدی گلکانی از شهر بابل خریداری شده است. این فرد که مدیریت یکی از نمایندگی های مدیران خودرو را در شمال کشور دارد، با هزینه شخصی اولین خودروی برقی و پلاک ملی ایران را خریداری کرده و جهت فرهنگ سازی و بررسی چالش های این خودروها در اختیار تیم آخرین خودرو گذاشته است. لذا این رسانه به خاطر همکاری همه جانبه آقای گلکانی، کمال تشکر را از وی دارد.

ویدیو های پیشنهادی
  1. کریم گفت:

    باید ابتدا خودروهای کوچکتر شهری مثل این خودرو با حدود ۲۰۰ تا ۱۰۰ و حتی ۶۰ اسب بخار وارد بشه که امکان استفاده ازشون بدون شبکه سوپرچارجر هم باشه و بعد سراغ خودروهایی مثل اسکایول که فعلا بسیار کم کاربرد هستن برن. درست مثل مسیری که در اروپا و آمریکا طی شد. اریزو برقی هم اگر با خدمات خوب همراه بشه به نظر از قدرت و محدوده حرکتی مناسبی برخورداره. فقط کاش چراغ های با گرافیک جدیدش که در چین معرفی شده رو وارد میکردن واقعا خاری در چشم طراحی (به خودی خود متوسط) این خودرو هست چراغ‌هاش
    البته مدل تنفس طبیعی دنده دستی هم با توجه به کاهش چشمگیر انواع هزینه ها گزینه مناسبی برای بازار ما هست. موفق باشید

    ۲
    ۱
  2. آرش گفت:

    دمت گرم اقای گلکانی و اقای دلاور

    ۲
    ۰
  3. حسام گفت:

    خدا قوت دلاور 🙂
    خیلی گزارش خوب و باحالی بود، فقط اگر ممکنه تو ویدئو های بعدی جواب این ۲ تا سوال هم بدید. ۱- پلاگین هایبرید بهتره یا تمام برقی ؟ ۲- آیا تا به این لحظه خودرو برقی یا پلاگین هابرید برای واردات ثبت سفارش قطعی شده ؟
    مرسی

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X