تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰

باتری KMC EJ7 به نمایش درآمد

منتشر شده در 23 مهر 1404 ساعت 17:02
نویسنده متین شیری
باتری KMC EJ7 به نمایش درآمد

باتری خودروی برقی E50A با ظرفیت ۵۰.۱ کیلووات ساعت، برد ۳۵۰ کیلومتر و شارژ سریع ۴۸ دقیقه‌ای توسط کرمان موتور به نمایش درآمد.

مشخصات فنی باتری KMC EJ7

باتری خودروی KMC EJ7، تولید شرکت چینی جک (JAC) و مونتاژشده توسط کرمان موتور، از سلول‌های LFP-33135 و NCM-21700 تشکیل شده است. این باتری‌های لیتیوم پلیمر (LFP) نسبت به نسل‌های گذشته عملکرد بهتر، انتقال انرژی کارآمدتر و مقاومت بالاتری دارند. هر سلول باتری دارای ظرفیت ۱۵ آمپرساعت و ولتاژ نامی ۳.۲ ولت است. پک باتری با آرایش 9P116S طراحی شده، یعنی ۹ سلول به‌صورت موازی و ۱۱۶ سلول به‌صورت سری کنار هم قرار گرفته‌اند. این ساختار ظرفیتی معادل ۱۳۵ آمپرساعت و ولتاژی برابر با ۳۷۱.۲ ولت ایجاد می‌کند. انرژی نامی پک ۵۰.۱ کیلووات ساعت و وزن آن حدود ۳۶۰ کیلوگرم است که نشان‌دهنده تراکم انرژی مناسب برای یک سدان برقی میان‌رده است. کرمان موتور با مونتاژ دقیق این باتری، کیفیت و عملکرد آن را برای بازار ایران تضمین کرده است.

باتری KMC EJ7 به نمایش درآمد

شارژ سریع و کارآمد

سرعت شارژ باتری KMC EJ7 یکی از نقاط قوت آن است. با شارژر AC، شارژ کامل از ۱۵ تا ۱۰۰ درصد در حدود ۸.۵ ساعت انجام می‌شود که برای شارژ شبانه، به‌ویژه برای رانندگان تاکسی، مناسب است. در حالت شارژ سریع DC، باتری در ۴۸ دقیقه از ۳۰ تا ۸۰ درصد شارژ می‌شود. این سرعت بالا، استفاده از خودرو را برای کاربران پرمشغله آسان‌تر کرده و KMC EJ7 را به گزینه‌ای رقابتی در بازار خودروهای برقی تبدیل می‌کند. کرمان موتور با ارائه زیرساخت‌های شارژ مناسب، تجربه کاربری این خودرو را بهبود بخشیده است.

برد پیمایش و عملکرد در تاکسیرانی

باتری خودروی برقی KMC EJ7 در بهترین شرایط، بردی حداکثر تا ۳۵۰ کیلومتر ارائه می‌دهد که برای ترددهای روزمره شهری و سفرهای بین‌شهری کوتاه، کارآمد است. بدون استفاده از کولر، این برد عملکرد قابل اعتمادی را تضمین می‌کند. دوام بالای باتری‌های لیتیوم پلیمر در سیکل‌های شارژ و دشارژ، این خودرو را به گزینه‌ای مناسب برای ناوگان‌های حمل‌ونقل شهری تبدیل کرده است. E50A به‌طور خاص توسط کرمان موتور به‌عنوان تاکسی در بازار معرفی شده و برای استفاده‌های تجاری، به‌ویژه در تاکسیرانی، طراحی شده است. این ویژگی، کارایی خودرو را برای رانندگان حرفه‌ای تقویت می‌کند.

باتری KMC EJ7 به نمایش درآمد

سیستم خنک‌کاری

سیستم خنک‌کاری باتری، هیدرولیکی است و از مایعی مشابه مخلوط آب و ضد یخ بهره می‌برد. این سیستم به‌صورت وکیوم طراحی شده و حتی در صورت تبخیر مایع، با میعان دوباره به جریان بازمی‌گردد تا عملکرد خنک‌کاری حفظ شود. این فناوری پیشرفته، دمای باتری را در شرایط مختلف مدیریت کرده و از گرم شدن بیش از حد یا سرد شدن آن جلوگیری می‌کند. این ویژگی به افزایش طول عمر باتری‌های لیتیوم پلیمر کمک شایانی می‌نماید و عملکرد پایدار باتری KMC EJ7 را تضمین می‌کند.

ایمنی در تصادفات

ایمنی باتری KMC EJ7 با طراحی هوشمندانه تضمین شده است. پک باتری در کف خودرو قرار گرفته و جایگزین با سوخت خودروهای بنزینی شده است. ریل‌های تقویت‌شده در اطراف پک، انرژی برخوردها را جذب کرده و در لحظه تصادف مچاله می‌شوند تا خطر آسیب به سلول‌های باتری و احتمال انفجار یا آتش‌سوزی کاهش یابد. سیستم مدیریت باتری (BMS) نیز در زمان برخورد، جریان برق را قطع کرده و مانند فیوزی از بروز حوادث جلوگیری می‌کند. کرمان موتور با نظارت بر استانداردهای ایمنی، این خودرو را برای استفاده ایمن در ناوگان تاکسیرانی آماده کرده است.

سیستم مدیریت باتری (BMS)

سیستم مدیریت باتری (BMS) در KMC EJ7 نقش محوری در حفظ سلامت باتری‌های لیتیوم پلیمر دارد. این سیستم دما و جریان باتری را به‌صورت مداوم پایش کرده و در صورت افزایش دما، سیستم خنک‌کاری را فعال می‌کند. در شرایط سرد نیز، سیستم گرمایشی باتری را گرم نگه می‌دارد. این مدیریت هوشمند، طول عمر باتری را افزایش داده و عملکرد بهینه آن را در شرایط مختلف تضمین می‌کند.

گارانتی و نگهداری اقتصادی

باتری خودروی برقی KMC EJ7 با گارانتی قابل اعتمادی عرضه می‌شود که عملکرد آن را برای استفاده‌های تجاری، به‌ویژه در تاکسیرانی، تضمین می‌کند. در صورت بروز مشکل، نیازی به تعویض کل پک نیست؛ تعمیرگاه‌های تخصصی مانند کیویس، متعلق به کرمان موتور، می‌توانند سلول‌های معیوب را به‌صورت جداگانه بررسی و جایگزین کنند. این ویژگی، هزینه‌های نگهداری را به حداقل رسانده و E50A را برای ناوگان‌های حمل‌ونقل و رانندگان تاکسی مقرون‌به‌صرفه می‌سازد. پشتیبانی فنی کرمان موتور، اطمینان خاطر بیشتری به کاربران ارائه می‌دهد.

تأمین و هزینه باتری

باتری خودروی برقی KMC EJ7 از نوع لیتیوم پلیمر بوده و توسط شرکت چینی جک (JAC) تولید و تأمین می‌شود. کرمان موتور این باتری را روی خودروی E50A مونتاژ و به‌عنوان تاکسی در بازار معرفی کرده است. قیمت‌گذاری باتری به‌گونه‌ای است که تعویض سلول‌های معیوب اقتصادی بوده و هزینه‌های نگهداری را کاهش می‌دهد. برنامه ارتقای باتری نیز برای بهبود عملکرد در آینده در نظر گرفته شده است. نقش برجسته کرمان موتور در مونتاژ و معرفی این خودرو، دسترسی به خدمات پس از فروش را برای کاربران آسان‌تر کرده است.

باتری KMC EJ7 به نمایش درآمد

نتیجه‌گیری

باتری خودروی برقی KMC EJ7 با ظرفیت ۵۰.۱ کیلووات ساعت، برد پیمایشی ۳۵۰ کیلومتر و سیستم‌های پیشرفته خنک‌کاری و مدیریت باتری، گزینه‌ای نسبتا کارآمد برای آغار کار در بازار ایران، به‌ویژه در بخش تاکسیرانی، است. باتری‌های لیتیوم پلیمر این خودرو با عملکرد و مقاومت برتر نسبت به نسل‌های گذشته، همراه با تولید توسط جک و مونتاژ و معرفی توسط کرمان موتور، گارانتی قابل اعتماد، هزینه نگهداری پایین و ایمنی بالا در تصادفات، به عنوان اولین تجربه مونتاژ مونتاژ داخل ایران گزینه خوبی است.

انقلاب چینی ها با زیکر ۰۰۱ ؛ شارژ ۱۰ تا ۸۰ درصد در عرض فقط ۷ دقیقه

ویدیو های پیشنهادی

۸ Responses to “باتری KMC EJ7 به نمایش درآمد”

  1. Yassinam گفت:

    قیمت باتری هاش حدود ۱ میلیارده

    ۴
    ۵
  2. علی گفت:

    من خودرو جک برقی معمولی دارم و در داخل شهر پیمایش بیشتر از ۴۰۰ کیلومتر است و در بین شهر اگه با سرعت ۸۰ کیلومتر و بدون شتاب رانندگی کنی باز هم ۴۰۰ قابل دسترسی است

    ۴
    ۶
  3. سهیل میر مقیصی گفت:

    اگه از اول هدف تاکسیرانی بود ، شک نکنید که به رنگ‌ مشکی در نمیومد ، وقتیکه فروش نرفت فکر کردن که کی بهتر از راننده تاکسی که نداره ، با وام میندا…. بهشون تا کم کم مردم ببینن و بهش عادت کنن ، دقیقن مثل هیوندای اکسل و رنو بیست و یک تو دهه هفتاد !

    ۴
    ۳
    • باهری گفت:

      سلام هر شخصی درمورد خودروی برقی شک داره پیسنهاد میکنم اول امتحانشون کنه بعدا نظر خود رابفرمایند من مصرف کننده خودرو برقی هستم که مارکش هم جی ۷ نیست تنها مسئله خودروهای برقی فعلا فقط کمبود فست شارژ در مسیرهای بین شهری است
      داخل شهر برای مصارف شخص شارژ خانگی کاملا جوابگو میباشد

      ۵
      ۰
  4. شیخ گفت:

    در ۴۸ دقیقه از ۳۰تا۸۰درصد شارژ می‌شود، این سرعت بالا…
    آلان این سرعت بالاتونه؟
    درضمن اطلاعات اشتباهه در ۳۰ دقیقه به این میزان شارژ میرسه و همینم کم سرعته

    ۰
    ۰
  5. رضا گفت:

    بعد از یک سال و بیست هزار کارکرد میگم که سواریش تو این رنج قیمت نظیر نداره ،

    ۴
    ۰
  6. علیرضا گفت:

    از نظر فنی شارژ سریع باتری ، موجب کاهش عمر آن میشود . باید شرایطی فراهم گردد که عموم مردم امکان شارژ خودرو برقی در منزل را بدون تحمل جریمه های تصاعدی اداره برق داشته باشند . باید ایستگاه شارژ سریع برای مسیرهای خارج شهر که مردم دسترسی به شارژ برقی ندارند یا فرصتش را ندارند فراهم گردد . بنظر من با استقبال مردم از خرید خودروهای برقی هر دو موضوع ایستگاه های شارژ در مسیر های خارج شهر و محیا شدن امکان شارژ در منزل بدون جریمه های تصاعدی مصرف برق ، فراهم خواهد شد . رفتن به سمت استفاده از خودروهای برقی یک ضرورت است برای کشور ما . هم از نظر بهبود و کاهش تراز منفی سوخت فسیلی و هم از نظر کاهش آلودگی هوا خصوصاً در شهرهای بزرگ نظیر تهران ، مشهد مقدس ، اصفهان ، شیراز و تبریز .

    ۰
    ۰
  7. رضا گفت:

    افزایش عرضه خودرو برقی و کاهش قیمت آن باید مطالبه مردمی باشد

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X