%۰.۳۳
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۲۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
کی ام سی X5
۲,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۵۱,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس - XU7P
۸۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۰۹۷,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۰۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ساینا S
۶۴۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۱
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
اکستریم VX
۶,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
بک X3 پرو
۱,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۰۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
کی ام سی T9
۳,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ریسپکت - تیپ 2
۱,۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
شاهین اتوماتیک
۱,۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
هایما ۸S
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
آریسان ۲
۶۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۲۸۳,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۵۸,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۳۳,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۲۴,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۵۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۸۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
اطلس G
۷۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
جک J4
۱,۲۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۷۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳
اکستریم LX
۳,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۲۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
کی ام سی X5
۲,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۵۱,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس - XU7P
۸۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۰۹۷,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۰۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ساینا S
۶۴۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۱
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
اکستریم VX
۶,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
بک X3 پرو
۱,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۰۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
کی ام سی T9
۳,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ریسپکت - تیپ 2
۱,۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
شاهین اتوماتیک
۱,۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
هایما ۸S
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۳
آریسان ۲
۶۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۲۸۳,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۵۸,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۳۳,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ساینا S دوگانه سوز
۷۲۴,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۵۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۸۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۰۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
اطلس G
۷۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
جک J4
۱,۲۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۷۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳
اکستریم LX
۳,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰

جزئیات جدید از حضور محصولات KGM و سانگ یانگ در ایران

منتشر شده در 25 اردیبهشت 1404 ساعت 12:11
نویسنده حسین بابایی
جزئیات جدید از حضور محصولات KGM و سانگ یانگ در ایران

گفته می شود که بزودی یکی از شرکت های خصوصی فعالیت گسترده ای را با KGM یا همان سانگ یانگ در بازار ایران آغاز می کند. بر اساس این اطلاعات، بزودی خودروهای جدید کره ای از این نشان تجاری به بازار ما می آید.

پس از عرضه گسترده محصولات کیا و هیوندای توسط شرکت هرمس خودرو در سامانه‌های آذر و اسفند ۱۴۰۳، اکنون با توجه به زمزمه های عرضه سبدی متنوع از محصولات KGM (سانگ‌یانگ) توسط این شرکت، مرور پیشینه این برند معتبر کره‌ای می‌تواند شناخت دقیق‌تری از جایگاه و مسیر تحول آن ارائه دهد.
کمپانی سانگ‌یانگ موتور (SsangYong Motor Company) یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های خودروسازی کره جنوبی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۵۴ آغاز کرد. این شرکت در ابتدا با نام “ها دونگ-هوان ” (Ha Dong-hwan) تأسیس شد و در زمینه تولید اتوبوس و سایر وسایل نقلیه تجاری فعالیت داشت.
در سال ۱۹۸۶، این شرکت به نام “سانگ‌یانگ” تغییر یافت و تمرکز خود را بر تولید خودروهای شاسی‌بلند و تجاری گذاشت. همکاری با شرکت‌های بین‌المللی، از جمله مرسدس‌بنز، تأثیر بسزایی در ارتقای کیفیت و فناوری محصولات سانگ‌یانگ داشت. حاصل این همکاری تولید مدل‌هایی نظیر “موسو” و “کوراندو” بود که در بازارهای بین‌المللی، به‌ویژه آسیا و اروپا، با استقبال مواجه شدند.
از دیگر محصولات عرضه شده سانگ یانگ با همکاری مرسدس بنز ، خودروی محبوب و لوکس چیرمن بود ، خودروی سانگ یانگ چیرمن یک سدان لوکس است که توسط شرکت کره‌ای سانگ یانگ از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۷ تولید شده است. این خودرو بر اساس پلتفرم مرسدس-بنز طراحی شده و در بازارهای مختلفی از جمله ایران عرضه شده است. بر اساس منابع موجود، سابقه حضور این خودروی باکیفیت در ایران به سال ۱۳۸۱ باز می‌گردد.
در سال ۲۰۲۲ یکی از شرکت های عظیم صنعتی در کشور کره جنوبی به نام KG Group که در صنایع شیمیایی، فولاد و صنایع فلزی، فناوری اطلاعات و پرداخت الکترونیکی، مدیریت منابع انسانی و مشاوره مالی، محیط زیست و انرژی، رسانه، آموزش و خدمات عمومی فعالیت دارد، با خرید سهام شرکت سانگ یانگ مالکیت آن را در اختیار گرفت
با این واگذاری، نام برند “سانگ‌یانگ” به KG Mobility (KGM) تغییر یافت، با این حال لوگوی معروف دو بال اژدها به عنوان هویت بصری برند حفظ شد تا پیوند آن با گذشته و میراث سانگ‌یانگ همچنان باقی بماند.
امروزه سانگ‌یانگ با تمرکز بر توسعه خودروهای شاسی‌بلند و برنامه‌ریزی برای ورود به عرصه خودروهای برقی، تلاش دارد جایگاه خود را در صنعت خودروسازی جهانی گسترس دهد.

حال گفته می شود که بزودی هرمس خودرو محصولات KGM را به ایران می آورد. اکتیون و تورس می توانند جز گزینه ای احتمالی هرمس خودرو جهت عرضه محصولات سانگ یانگ (KGM) به بازار ما است. در حال حاضر وبسایت KGM-iran.ir توسط هرمس خودرو فعال شده است.

ویدیو های پیشنهادی

One Response to “جزئیات جدید از حضور محصولات KGM و سانگ یانگ در ایران”

  1. آریا گفت:

    امیدواریم یک روزی به جای برخی برندهای درجه پایین چینی،و حداقل به جای برندهای خوب اروپا و امریکایی،دوباره خودروهای کره و ژاپن وارد شوند،لیاقت و شأن ملت ایران بالاتر از این است که خودرو بنجل و فرغون های …سوار شوند.سانگ یانگ واقعا از نظر کیفیت و استحکام خودروساز خوبیست.عالییییی

    ۳
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X