%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰

سدان وارداتی ایران خودرو رونمایی شد

منتشر شده در 28 تیر 1402 ساعت 12:16

سدان وارداتی ایران خودرو امروز در این شرکت و با حضور رسانه ها رونمایی شد. این خودرو قرار است به زودی در سامانه خودروهای وارداتی عرضه شود.

بهمن ماه سال گذشته بحث واردات سدانی چینی از کلاس D از کمپانی دانگ فنگ توسط مدیرعامل وقت ایران خودرو مطرح شد. حالا گروه صنعتی ایران خودرو از این سدان چینی و وارداتی پرده برداشته است.شاین مکس سدانی است نیمه لوکس از کشور چین که بصورت وارداتی به بازار می آید و البته بحث مونتاژ یی شوئن هم که یک سدان کلاس C است، در خط تولید ایران خودرو مطرح است.

گفتنی است شاین مکس ایران خودرو در چین با نام یی شوئن مکس و نشان آئولوس گروه دانگ فنگ به بازارهای هدف عرضه می شود.

آئولوس شاین مکس

مشخصات فنی سدان وارداتی ایران خودرو

سدان وارداتی این کمپانی دو نسخه بنزینی و هیبریدی دارد. زیر کاپوت نسخه بنزینی پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDi) را داریم که توان تولید نهایت قدرت ۱۹۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر به چرخ های جلو می رسد.

در نسخه هیبرید یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو با خروجی های ۱۶۳ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر در کنار پیشرانه برقی با خروجی های ۱۷۴ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن متر قوای محرکه را تشکیل می دهند. قدرت از طریق جعبه دنده E-CVT به چرخ های جلو می رسد و نهایت قدرت ترکیبی در محدوده ۳۴۰ اسب بخار خواهد بود.

سدان وارداتی ایران خودرو

امکانات ایمنی و رفاهی

همانطور که گفته شد آئولوس شاین مکس یک سدان نیمه لوکس چینی است پس سطح کاملی از امکانات ایمنی و رفاهی را در این خودرو می بینیم. در این سدان وارداتی امکاناتی نظیر ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، صفحه نمایش لمسی مالتی مدیا، کروز کنترل تطبیق پذیر، کلاستر دیجیتال، سیستم رانندگی بین خطوط، پدل شیفتر، در صندوق عقب برقی، سقف پانورامیک، ترمز اضطراری، رادار خطی و نقطه کور، گرم کن و سردکن صندلی های جلو، سیستم تهویه اتوماتیک و… دیده می شود.

ویدیو های پیشنهادی
  1. سینا گفت:

    طراحی پشت خودرو چیزی بین arizo6و محصولات اشکودا هست

    ۸
    ۲
  2. حسن گفت:

    دلاور جان چرا تفضلی را از تو عکسا سانسور نمیکنی؟؟؟؟؟

    ۸
    ۱
  3. patrix گفت:

    چه فایده وقتی قیمتش از یک میلیارد بیشتره و مانمیتونیم بگیریم.ما همین ماشینای ۵۰۰ ملیونی رو‌هم نمیتونیم چه برسه به اینا.چرا یه ماشین ارزون قیمت نمیارن که قشر ضعیف جامعه که ۶۰ درصد یا بیشتر از جامعه رو تشکیل میدن بتونن بخرن

    ۲۸
    ۳
  4. ناشناس گفت:

    خیلی عالی بود . ممنون از شما و تیم کاربلد آخرین خودرو . انشاالله آقای دلاور دستتون هم بهتر شده . ❤️

    ۸
    ۱
  5. Amiiir گفت:

    بازم یه خودروی ۲ میلیاردی چینی 🤦 ، اصلا اینا متوجه میشن که بیشتر از نصف ملت ایران زیر خط فقرن؟

    ۱۱
    ۲
    • فرهاد گفت:

      مردم فقیر نیستن از بس تقسیم ثروت ایران از معادن و نفت و گاز و خطوط و مسیرها و آثار باستانی تقسیم شده به بزرگواران و غولهایی بوجود اومده مث خودروسازها و اداره کار و مقایسه کردن زندگی مردم ایران با مردم اروپا و مصرف خوراک و ماشین آلات و … با مردم چین و آفریقا و این ماشین چینی ۳۰۰ میلیون بیشتر نیست نگید بالای یکه دارن از خودتون به خودتون بر می گردانند آخی

      ۲
      ۰
  6. رامین گفت:

    بعد از چند دهه مونتاژ و مثلا تولید به واردات افتخار میکنند .چقدر سرمایه های جانی و مالی مردم به باد رفت.

    ۱۱
    ۲
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X