فورس F38 ؛ رقیب نیسان آبی با قیمت ۸۷۰ میلیون تومان معرفی شد

فورس F38 جدیدترین محصول کار و تجاری بهمن دیزل است که روز گذشته طی مراسمی در هتل المپیک تهران رونمایی شد و به زودی به بازار می آید.
شب گذشته گروه بهمن میزبان مراسمی برای معرفی محصولات بهمن دیزل بود. این مراسم مختص به دو محصول مهم و استراتژیک این شرکت بود. مراسم دیروز شامل دو بخش آئین ورود به بازار کشنده بایک X9 و رونمایی از کوچک ترین کامیونت سبک بازار با نام فورس F38 بود. بایک X9 قدرتمند ترین و فول آپشن ترین کشنده مونتاژی بازار ایران به حساب می آید و فورس F38 یک کامیونت بنزینی است که در سبک ترین رده بازار قرار می گیرد و قیمتی اقتصادی دارد. این کامیونت را با توجه به ظرفیت بار می توان جایگزینی برای نیسان آبی قلمداد کرد چراکه از نظر باری تقریبا در همان رده قرار دارد اما طبیعتا کیفیت و امکانات بسیار بهتری را ارائه می دهد. در ادامه مشخصات F38 را بررسی می کنیم.

مشخصات فنی فورس F38
با وجود اینکه عادت داریم در کامیونت ها پیشرانه های دیزل را ببینیم اما اینجا خبری از موتور دیزلی نیست. فورس F38 مجهز به یک پیشرانه ۲ لیتر بنزینی تنفس طبیعی است که تکنولوژی ساخت میتسوبیشی را دارد. این موتور می تواند خروجی نهایت قدرت ۱۳۹ اسب بخار و نهایت گشتاور 196 نیوتن متر را ثبت کند. قدرت از طریق جعبه دنده دستی 5 سرعته ساخت DAE به چرخ ها می رسد و در مجموع مشخصات معمولی اما راضی کننده ای را در این کامیونت می بینیم.

فورس F38 در رده سبک ترین کامیونت های بازار قرار می گیرد. وزن مجموع ناخالص این کامیونت ۳.۸ تن است و این یعنی در حالت استاندارد بارگیری می توان ۱.۵ تا ۲ تن بار را روی این کامیونت داشت. البته این را در نظر بگیرید که در بازار کار و تجاری ما آن هم در این رده، معمولا بیشتر از ظرفیت استاندارد از این خودروها استفاده می شود. با این اعداد و ارقام می توان نتیجه گرفت که از نظر ظرفیت بار این کامیونت همرده وانت زامیاد یا همان نیسان آبی قرار می گیرد. البته هم مشخصات فنی قابل قبول تری دارد و هم امکانات بیشتری را ارائه می دهد.

کابین و امکانات فورس F38
در داخل کابین فورس F38 یک طراحی ساده و اقتصادی را شاهد هستیم که البته المان هایی مدرن را دارد. صفحه نمایش نسبتا بزرگ اندروید در وسط سیستم مالتی مدیا را در دسترس قرار می دهد و فرمان از نوع دی کات است. در این کامیونت سبک و اقتصادی امکانات کامل و خوبی نظیر هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، کروز کنترل، کنترلر های مالتی مدیا روی فرمان، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، ریموت کنترل، شیشه های جانبی برقی بهمراه گرمکن، سیستم تهویه الکتریکی دستی و… دیده می شود. با این امکانات می توان نتیجه گرفت که نیسان آبی معروف جاده ها به هیچ وجه با این کامیونت سبک قابل قیاس نیست و این کامیونت بسیار پر آپشن تر است و استاندارد های ۸۵ گانه را به راحتی پشت سر گذاشته است.

قیمت فوق رقابتی برای محصول جدید بهمن دیزل
نکته جالب در مورد کامیونت فورس F38 این است که بهمن دیزل قیمتی پایین تر از قیمت اعلامی سازمان حمایت برای این خودرو در نظر گرفته است. قیمت کامیونت سبک بهمن دیزل ۸۷۰ میلیون تومان اعلام شده است و این قیمت به میزان قابل توجهی پایین تر قیمت تایید شده توسط سازمان حمایت است. این نوع قیمت گذاری نشان می دهد بهمن دیزل کاملا متوجه موقعیت استراتژیک این محصول در بازار کار و تجاری شده است و برنامه دارد تا مشتریان متعدد وانت زامیاد را جذب کند. نکته مهم دیگر درباره F38 این است که بهمن دیزل محدودیت پیمایش را برای این محصول در گارانتی در نظر نمی گیرد. یعنی اگر محصول ۳ سال گارانتی داشته باشد، این گارانتی بدون در نظر گرفتن پیمایش تا زمان اتمام تعهد گارانتی برقرار خواهد بود. این را هم در نظر داشته باشید که خدمات پس از فروش بهمن دیزل در حوزه کار و تجاری سال ها است که سرآمد بوده و رضایتمندی بالایی را ثبت کرده است.






قرار است اولین فروش فورس F38 با تعداد ۲۰۰ دستگاه در تیرماه انجام شود و تحویل اولین سری در مرداد و شهریور خواهد بود. به نظر می رسد با این قیمت رقابتی و بدون رقیب بدون F38 در این رده، تیراژ عرضه این کامیونت به مرور بیشتر شود و عرضه بالایی از این خودرو را توسط بهمن دیزل در ماه های پیش رو داشته باشیم.
این ماشین خوبی هست اما جایگزین وانت نیسان نمیتواندباشد،نیسان خیلی از جاده های صعب العبور را میره اما این خودرو فقط برای مصرف شهری و جاده های صاف بین شهری کاربرد دارد
این کجاش شبیه نیسانه ؟ ابعادش؟. این میتونه یک کامیونت خوش قیمت باشه
آخه کدوم آدم عاقلی میاد نیسان رو بده این لگن ناشناخته رو بگیره نیسان دیگه به ملت ثابت شده است درسته از یک سری امکانات پیشرفته استفاده شده است ولی به گرد پای نیسان نمیرسه
سلام، دقت کردی ، وقتی میخوای حرف حق رو تآیید کنی، عدد بالا نمیره ولی چاخان قبوله، اینم یه شگرد کثیفه ..
والانیسان خودمون خوبه جمع وجورتره به راحتی هرجاجامیشه ازاینم باربیشترمیزنه وسرعتش خوبه به گردنیسان نمیرسه
آقا این یک میلیاردوهفتصد قیمتشه این کجا قیمت نیسان شیشصدتومنی کجا
این کامیونت بااین قیمت ارزش خریدبالایی داره.بااینکه من خودم سایپایی هستم ولی اصلأ نمیشه با نیسان عهدبوقی مقایسش کرد.لطفأ با تعصبات کورکورانه، کسانی رو که بین خرید این و نیسان آبی موندن رو گیج نکنید.!چون توی نمایندگی های سایپا صاحبان نیسان و گرفتاریاشون رو میبینم.این کامیونت قطعأ تا سال آینده درصورت پیدانشدن رقیب درست وحسابی گرون میشه.
این لگن همش سر هم بندی شده است.نیسان آبی تانکه تانک هیچ وانتی باهاش قابل قیاس نیست..پولتونو دور نریزید
تا نیاد توجاده معلوم نمیشه.ویژگی خوبش اینه عقب دوجفت لاستیک میخوره و کابین راننده نسبت به
نیسان راحتتره
نمیدونم چرا یه عده نسبت به تولید های یک شرکت اینقدر مقاومت نشون میدن، آخه مگه سهام دار این شرکت هستید، بابا چرا هنوز توی همون چهل پنجاه سال پیش موندیم، یه زمانی مردم میگفتن من دوچرخه میخرم ولی ماشین چینی نمیخرم، الان چی شد، خیلی ها آرزو میکنن ماشین چینی داشته باشند ولی ماشین ایرانی نداشته باشند. خب از کجا اطلاعات دارید که هنوز نیومده دارید تخریب میکنید، بابا حداقل هیچ خدمتی که به ایران این خودرو نکنه، هیچ خدمتی، حداقل چهره شهرها و جاده های کشور رو از اون قیافه زشت چهل سال پیش نیسان آبی، زیباتر میکنه.
سلام من بازنشسته هستم اگه اینوبخرم کارت هوشمند میخواد یاقسطیش چجوریه ممنون
سلام.باتشکراززحماتشما.میخاستم بدونم گازسوزکارخونه دارن؟واینکه ضخامت شاسی چندمیل هست.
احسنت سوال خوبی را مطرح کردید اگر صادراتی باشه از ورق چهارمین اگر مصرف ایرانیها باشه ورق یک میل هم براش ضخیمه
این هر وقت تونست پنج یا شش تن بار را جابجا کنه با استهلاک کم هروقت تونست تو کوهستان ها بار حمل کنه بیاد خودش را نیسان ابی اعلام کنه
والا حقتون ۳۰سال دیگم از نیسان استفاده کنید اخه نیسانم شدماشین
واقعا اصلا قابل مقایسه با نیسان نیست،همون جا خوابی عقب ،به کل نیسان ارزش داره،البته اگر میشد همین موتور دیزل روش باشه و اگر قیمتش هم همون ۸۷۰ تومنی که میگن باشه،عالیه
حرف حق
سیستم فنر بندی نیسان خیلی قویه که میتونه چهار تن هم جابجا کنه ، ولی بعید میدونم این بتونه ، تنها خوبی که داره اطاقش هست که جای استراحت داره .
محصول مزخرف بعدی دلال هامون .
حتی موتور هوندا ۱۲۵ هم نیم تن قدرت بارکشی داره این ماکت بیشتر تا وانت بار
فقط بدرد کافه وانت میخوره اونم با ارفاق۹۰درصدی
چرا همگی اصلا موضوع اصلی رو در نظر نگرفتین؟؟ یکی از امکانات میگه از نیسان ابی گردنه صعبالعبور و و و
اصلا اینا ملاک نیست
این نوع کامیونت ها هم رده ایسوزوهای ۵۲۰۰امپی ار هستننه نیسان ابی
اشتباهه اینو با نیسان مقایسه کرد اگه راست میگن یه ماشین با ابعاد تاکید میکنم ابعاد مهمه با ابعاد نیسان تولید کنن و نیسان محور عقبش جفت نیس
در حدواندازه نیسان تولید کنن اونوقت ببینن میتونن باهاش رقابت کنن یا نه
الان که نمیشه شاسی یه خاور محور عقب خاور همچی درشت و بزرگ بعد با نیسان مقایسه بشه معلومه این بیاد دست ایرانیا کم کمش ۵ تن بارش میکنن نیسان ک نیسانه تا ۵ تن براحتی تو سطح شهر میبره و وزنای عجیب تر بالاتر حتی
سلام دوستان این ماشین برای بارهای حجیم ساخته شده بارهایی که وزن کمتری داره ولی همینکه میشه باهاش ۲ تن رو بار زد خوبه امکاناتشم که زیاده ،قسمت بارش بزرگه ولی با این حال بنظرم کاربردش نسبت به نیسان خیلی بیشتره ،بیشتره بارها هم تو شهرها و بین شهرهاست که همش جاده است کوهستان و جاده خاکی مخصوص روستاهاست که همون نیسان بدردش میخوره
تو خود چین این همه ماشین چیتی وجود ندارد چرا یک شعور و خرد جمعی در مجموعه خودرو سازی وجود ندارد که دنبال ماشین های با کیفیت تر از کمپانی های معتبر تر باشند آهان نمی صرفه !
ایرانیابدون تجربه وتحقیق یه حرفی میزنندوبعدامعلوم میشه اشتباه بوده!! دقیقامثل سواری ال۹۰ که اولی که امده بودهمه میگفتنداصلاعقب ونمیشه دیدوصدعیب روش گذاشتندولی بعدازچندسال معلوم شدخودروی خیلی خوبیه والان همه میگن عالیه وتهران وگرج که مسیرهاطولانی وتابستان گرماودودو ترافیک چندساعتی هست همه گرفتندوراضی هستند!!!!
تو صنعت چین رو با فرانسه مقایسه میکنی
قیمت های من درآوردی با کارشناسی ناکارشناسان
هدف،برکنار کردن خودرو نیسان با تکنولوژی قدیم و با مصرف سوخت بالا و استهلاک بالا هستش و از بعد ایمنی هم در رده پایین قرار می گیرد و از همه بدتر اینکه در قاچاق سوخت هم در حال استفاده هستش که قربانیان زیادی هم گرفته و الان وقت این هستش که یک تغییر اساسی برای حذف و جایگزین خودروی بروز و با ظرفیت باربری بیشتر،در نظر گرفت…
اره دقیقا
چون مسئولین دلسوزی داریم که به فکر جون مردم هستن این کامنت شما رو تایید میکنم
مسئولین هم نگران جیب شما و هم نگران جان شما هستند و با وارد کردن این کامیونت میخوان از جان و مال شما مراقبت کنن
داستان داریم با شماها
این ماشین خوبه کمپرش کنی باهاش بری مسافرت و طبیعتگردی.
سلام و عرض ادب خدمت تمام نیسان سوارای گلم
پنجاه سال هم بگذره نیسان آبی جایگزین نداره.
سالار 💪جاده ها نیسان آبی💥
تا قیامت هیچ خودرویی نمیاد که رقیب نیسلن آبی بشه، این یه جایی بنویسید، 🕋📿💯
این همه سال سایپا نیسان تولید کرده ،،هیچ اپشنی روش نزاشته ،،،این خودرو نشان میده سواری بهتری از نیسان داره،،برا راننده ،،باید سواری راحتی داشته باشه تو جاده،،قیمتش با امکاناتش ارزش خرید داره ،،برا راههای دور بهتر از نیسان
سلام این کامیونت رو نباید با نیسان مقایسه کرد چون این درحد کامیونت های ۵/۲قابلیت داره محور عقب جفت باعث قدرت بیشتر نسبت به نیسانه و البته مهم تر اینکه شرکت بهمن توسابقه کاریش خودروهای خوب و پرمشتری معمولا تولید داشته و الانم که این خوردو رو پیشنهاد کرده قطعا خودروی خوبی خواهد بود نیسان رو زمانی میتونی نظر درست بدی که تو گرما و سرما وبا سیستمم ۵۰سال پیش ازش استفاده کردی
خیلی ها نظری میدن که اصلا تا حالا پشت نیسان ننشستن فقط دیدنش کسی که نیسان داره خوب میدونه که این کامیونت خیلی از نیسان بهتر البته اگر قیمت همین باشه باز. نبرن بالاتر که میبرن یه نفر یه نظری قشنگ داشت که گفته نیسان ابی جادهای سخت و ناهنوار میشه استفاده کرد ولی اینو نه اینو درست میگه ولی باقی داستان اینه فورسه اندازه یه دوتا نیسان ابی بیشتر میارزه
به درد نمیخوره اول اینکه بنزینی هستش .دوم اینکه ممکن مصرف سوختش بالا باشه.و سوم اینکه قدرت نیسان رو نداره .این نمیتونه جای نیسان رو بگیره هیچوقت .باز اگه دیزل بود یه حرفی برا گفتن داشت
اینرودز ۹۵۷ و این محصول ۸۷۰ !!!!!!!!!!!!! میشه آیا؟
دوستان این اصلا قابل قیاس با نیسان آبی نیست در حقیقت نیسان در مقابل این چند درصد شانس نداره .دوستان که میگن جاهای صعب العبور نیسان.میره این نمیره واقعا در اشتباه هستن بستگی به طرف داره که پست فرمان نشسته اینو میگم که بدونی که پشت همون نیسانم که میگی صعب العبور هست راننده باشه …. با نیسان نمیتونه اینو گفتم که نیسان اصلا با امکانات کامیونت فورسf38نیست از کیفیت داخل کابین بگیر تا سیستم هوشمند مانیتور . سیستم روشنایی روز سیستم ترمز اضطراری سیستم کنترل سربالایی تهویه الکتریکی.دستی .کنترل مالتی مدیا رو فرمان و از همه مهمتر استاندارد ۸۵گانه
همه اینا کافیه برای برتری این کامیونت از رقیب اقتصادی خود یعنی نیسان آبی معروف این یگ گزینه عالی جاگزین خوب در برابر نیسان است .اگه نسخه دیزلی این فورسf38بیاد به بازار کاملا ورق برمیگرده
فرمان بروز تر که با نیسان با اون جعبه فرمان خود فرمان فکر میکنی پشت فرمان پیکان نشستی .
اما داخل فورس همچین خبری نیست موتور بروزتر گشتاور بالاتر بروز بودن امکانات ایمینی کنسول بروز .صندلی های راحتر ….
و شاستی دراز تر بهتر که هر نوع اتاق باری رو کامیونت فورسf38میتونی پیاده کنی از نظیر اتاق یخچالی.کفی باری.اتاق کمپرس دار .و چادری
قضاوت با خودتونه انتخاب مقایسه ام دست خودتون ولی بازنشستگی نیسان نزدیکه باید جا خودش بده جا کامیونت های با وزن هم رده خودش اما بروز
قبول کنید قیمتش بالا هستش با این در آمد نه فقط این همه ماشین ها تو ایران گرون هستن نیسان دیزل ۸۰۰ بنزین ۷۰۰ خوب همشون گرون هستن با خرج و دخل جور درنمیاد
باسلام خدمت همه دوستان نمیدونم چرا بعضی از دوستان از نیسان دست نمیکشند ؟
F38 کامیونت بروز با امکاناتی که خیلی از سواری هاهم هنوز ندارند با مصرف کم و موتور استانداردتر از نیسان.
تنها ایراد این هست که اگر ارتفاع با خیلی زیاد شود
نسبت به نیسان از پایداری کمتری در دورزدن ها برخوردار هست .
بنظرم اگر دوگانه میشد، استقبال خوبی ازش میشد
دوست عزیز معلومه سما هیچ اطلاعی از نوع استفاده نیسان در روستاها و زمینهای کشاورزی وغیره ندارید.این دیدگاه شما نسبت به نیسان فقط شامل اون دسته از ماشینهای نیسانیست که فقط تو شهرها بعنوان بارکش و نهایتاً حمل بستنی و تنقلات واسه سوپر مارکت ها هست.در همین بلوچستان نیسان از آنچنان راههای صعب العبوری میره که گاهی فقط رو دو چرخ طرفین راه رفته عزیز .همین نیسان از آنچنان ریگستانها و ماسه بادی هایی طی طریق میکنه که بلندی هر یک از این ریگستانها به بلندای کوه وتپه های بزرگ هست قربان.کلماتی همچون مجهز به تجهیزات هوشمند و…برای بارکشی و حمل بار در جادههای خاکی و بی راهه چندان کارایی ندارد.البته اگه این اپشنها در نیسان تعبیه میشد که عالی بود ولی این خودرو جدید بیشتر کاربردش واسه حمل بارهای تو شهر و کلا جادههای صاف هست و بس.در آخر ذکر یک نکته که از قلم افتاد خالی از لطف نیست و او اینکه در بلوچستان با اضافه کردن فنر در نیسان بارهایی تا ۴تن رو هم در جادههای خاکی براحتی حمل می کنند.
نیسان رو دست کم گرفتی بیا طرفای بلوچستان مرز ایران و پاکستان ببین این نیسانها چه راهایی درو میرن کار توتا و سیمرغ نیست
اگر تناژ این به ۴تن و نیم میرسید میشه بجای نیسان استفاده کرد ولی من ۲۰ساله با نیسان رانندگی میکنم هیچ چیزی نمیتونه جای نیسان بگیره من تا ۷ تن بار زدم تازه نرمتر و راحتتر توی جاده میره ولی این ماشینهای جدید هیچکدوم اندازه اتاق نیسان هم نمیشه .
بارو نکردنیه!!!
نیسان با هیچ ماشینی کنار نمیاد
چه تو بازار چه تو جاده
همه باید برن کنار
خودتون برید کنار
من۲۲ساله راننده انواع کامیون وکامیونت ونیسان بودم وهستم،بدون هیچ تعصبی درمورد ماشینهای بارکش میگم که نیسان درنوع خودش بینظیروبیبدیله و هرگزهیچ خودروی باریی تواین سبک وثیاق متولد نخواهدشد.
البته توی نیسان هم اولویت اول سایپا بودوهست وبعد زامیاد ودیگرهیچ.
بریدکنار نیسانی نشید
کی اینقدر پول داره یک ادم که دنیال نان حلال از کجا باید بیاره نهصد ملیون پول که با اینهمه پول باز اشغال گیرش میاد حقوق مردم هشت تا ده ملیون تازه منت میزارند سر مردم
همه به کنارتواین اوضاع بی بنزینی .ازکجابنزینشوبیاریم
اینارو از کدوم روستای چین پیدا میکنید…به عقبه خودتون نگاه کنید …کادیلاک سوارهای چهاردهه قبل شدن اشغال سواران اجناس درجه ۴ و ۵ چینی
یک نمونه بیارین سمت مرز بلوچستان با مشک۲/۳تنی سوخت چطور میتونه از گردنه های اینجا عبور کنه 🤣🤣🤣
اینه از اونا کوتاه تر نبود😂😂😂
این کامیونت از هر نظر نسبت به نیسان آبی سر هست اما لوازم یدکی و مکانیک نیسان آبی در هر کوره دهی موجود هست. نیسان آبی در بیشتر مواقع وانت هم بحساب می آید ولی این خودرو یک کامیونت هست. البته کابین خواب این خودرو واقعا عالی هست. زامیاد باید تولید نیسان آبی را با جایگزینی نمونه جدید و ایضا آپشنهای جدید ادامه دهد. فعلا باید دید در میدان عمل این خودرو چه بازدهی دارد و آیا در کیفیت فنی و همچنین هزینه استهلاک میتواند با نیسان آبی رقابت کند. اما در کل کامیونت خوبی هست.
نیسان ژاپنی کجا این لگن کجا حسم میگه بار بزنیم با این ماشین این ماشین ازوسط نصف میشه
واقعا خجالت هم خوب چیزیه . ۸۷۰ میلیون قیمت چه خبره اصلا چطور روتون میشه بگین با قانون کار ۵/۵ میلیون چطور میشه خرید ؟؟؟
جای نیسان را نخاهدگرفت یک قیمتش بالاست د وم موتورش ضعیفه سه ناشناخته است این باید حدود ۵۰۰میلیون باشد
اگه دیزل بود اره خوب بود ولی بنزینی بدردنمیخوره با ده هزارگازوییل میری اون سردنیا ولی بنزین خیلی گرون می افته
فقط طراح آیینه هاش
دوست عزیز قبلش یه تحقیق کن بعد نظر بده – موتور نیسان ۱۰۰اسب بخار با گشتاور ۱۹۰ نیوتن اما موتور این کامیونت ۱۴۰اسب با گشتاور ۱۹۶ نیوتن – بعد اینکه محور عقب جفت چرخه – و مطمئنن هم ترمز گیری بهتری داره و هم استقامت بیشتری
باز هم یه لگن چینی جدید
یکی از دغدغه های رانندهها خوابیدن توی کابینه توی نیسان میشه یه جور خوابید تو این فکر نکنم بشه خوابید
نیسان حرمت داره ، ابروش و نبرید لطفا
دوستان عزیز وقتی نیسان توی شرکت بهش ۱۲میلیون میدن و کامیونت ۳۲میلیون خوب این بازار میترکونه حالا هرکسی که میگه مزخرفه باید ببینم چندتا ثبت نام میکنه والا پراید همینطوری بود هی پالانشو عوض کردن مردم خریدن این که جایی خودشو داره
سلام
حتی کامیون مرسدس بنز هم جایگزین نیسان نمی تونه باشه، چه برسه به این لگن چینی الاصل ،ماشینی که تا دو برابر وزن خودش را به راحتی حمل میکنه واز سخت ترین گردنه ها بالا میره
اشغال این سطح دیدگاه ما هست خودروهای چینی دارن دنیا رو تصرف میکنه ولی در نظر شما هنوز اشغاله
جایگزین نیسان آبی🤣🤣🤣این ماشین جایگزین ژیان هم نمیشه😂😂😂😂
این خودرو همان موتور وگریبکس کارا ۲۰۰۰روشه باید دید شاسیش هم شبیه کارا اما با با ابعاد بلند تر است فکر کنم یک از مدیران سایپا و ایران خودرو سراز بهمن موتور در آورده
به نظر من جا پای نیسان نمیتونه بزاره پا وسطی نیسان هم نیستش
نیسان خیلی ایمن تره
جاده ها و بی راهه هایی ک نیسان میره این ماشین نمیتونه بره
چرا ماشین های ژاپنی و امریکایی وارد نمیکنید
چسبیدی به این چین هیچی ندار
امیدوارم در استفادههای شهری جایگزین وانت پرخطر و پرسر و صدای زامیاد بشه. اون وانت نه تنها قدیمی و پرخطره، بلکه فضای راحتی هم برای راننده نداره. واقعا رانندگی باهاش اونم تو ترافیک و گرما خسته کننده است.
با چه امیدی دارین با نیسان مقایسش میکنین….باری که نیسان میبره ،اگه رو کول ای بزاری شش ماه دوام نمیاره
سلام دوستان فقط به آیینه ی سمت شاگردش توجه کنید که پنجاه سانت از ماشین فاصله دارد و نیسان آبی طراحی شده برای سخت ترین راههای کوهستانی و صعب عبور با حداقل سه تن بار و ظاهراً این ماشین فقط برای شرکتهای پخش مواد غذایی و بهداشتی و بستنی در سطح شهرها شاید جواب بده ضمناً قیمت جهانی وانت در همین ردیف مگر چند هست که حمایت از مصرف کننده آنقدر بالا زده که فروشنده شرمنده شده و پایینش آورده واقعاً که انصاف هم داشته باشید ، اصلاً کیلویی چند هست این ماشین ؟؟؟
سلام..همه چیزش خوبه فقط این آیینه هاش افتضاحه…!افتضاح
یه عده فکر میکنند جاده فقط تپه های سیستان هست و بس.
و هیچ جای دیگه بجز تپه های سیستان وجود ندارد🤔
سلام..همه چیزش خوبه فقط این آیینه هاش افتضاحه…!افتضاح
لطفا گروه سازنده اش فکری بحال این معظل بکنه..درضمن تا یه ماشبن نیاد تو بازار و ازش استفاده نکنیم نمیشه بگید خوبه یا بده..!
آقا به شخصه اگه با ۲۰۰تومن ماهی نهایت ده تومن بدن شاید بتونه جایی باز کنه جایگزین نیسان آبی وگرنه نیسان از۱۵۰ تومن تا ۳۰۰ تومن هست اونی که واقعا کار نداره میاد دنبال جاده باهزاران قرض میره یه نیسان مدل پایین میگیره کارکنه اگه شرایط خوب بدن میشه یه کارایی کرد
به لحاظ رانندگی و رفاه راننده خیلی عالیه و نمیشه با نیسان مقایسه کرد همچنین امکاناتش بسیار به روز و متفاوته
اما قابلیت های حمل بار نیسان را ندارد.قابلیت حمل بارهای روباری با طول تا ۶ متر در این خودرو ظاهراً امکان پذیر نیست به علاوه به نظر میرسه بارگیری نیسان راحت تره.
همچنین در برابر نیسان دیزل و دوگانه سوز هیچ شانسی برای برتری ندارد.
پس مقایسه نکنیم چرا که هر کدام خصوصیات انحصاری خودشو داره.
یاخدا ایینه هاش داره دادمیزنه که چقدر استاندارد رعایت شده تو طراحی این اسباب بازی!!!!😁😁😁
سلام اگر این ماشین سوختش گازوئیل بود شاید بخاطر سوختش مشتری بیشتری پیدا میکرد اما کارکردن با موتور بنزینی بصرفه نیست و موتور بنزینی با این حجم زود داغون میشه نیسان جمجورتراست بازم بصرفه نیست این که دیگه اصلا
مهندسین ایران یک وانت بار در حد نیسان طراحی و تولید کنند ، به روز ، ایمن ، کم مصرف ، با کیفیت عالی و قدرتمند با قیمت مناسب و متعادل
به قول دوست عزیزمون این باید قیمتش ۵۰۰ میلیون باشه قدرت خرید رو از مردم گرفتن گرچه واقعاً به نظر من خیلی از نیسان آبی بهتره ولی چه فایده ماها دستمون خالیه
سلام درمورد مشکلات این تیپ خودروها به علت وجودلاستیک جلو زیر کابین راننده کوبش زیادی دارد وراننده به علت صندلی ساده اذیت خواهد شدوبه علت ارتفاع زیادقسمت بار وقرار گرفتن درب عقب بالاتر آزارهای عقب مشکل ارگونومی بار در سوار وپیاده کردن بار راخواهد داشت وایراد دیگرعدم تعادل خودرو در قرار گرفتن بار در سطحی بالاتر رانندگی در جاده راست خواهد کرد
موتورش همون موتور وانت مزداست
یک سوال از مدیر شرکت فورس دارم اگر الان یک نفر یک نیسان صفر و یک کامیونت صفر بذاره خدایی اصلا کاری به قیمتش هم نداریم شما کدوم یکی رو بر میداری
کاشکی راه محصولات اروپا یی به ایران باز بشه نه اینکه ایران بشه محل آزمایش محصولات جدید چین
دوستانمنوانتچانگههدارمبعداز۱۲سالکارباوانتپیکان ۲سالنیسان۱سالمزداکاراواقعاازهرلحاظراحتشدمکممصرفکمصداراحتاصلاقابلقیاسباهیچکدومازوانتهایتولیدداخلنیستفقطیهزرهتوسربالاییضعیفههمیناینوانتهمبدنهچانگههرودارهاگهاونراحتیهاییکهگفتموداشتهباشهواقعامعرکهاستدیرخرابشدنهمازمزایایدیگراینوانتهاستالبتهبهشکلدیگریبنامهیوسودریزددرکادرزامیادکهموتورهایمتفاوتیتوایرانتولیدمیشن
این کجا ونیسان آبی کجا
عرض ادب و احترام خدمت همه دوستان
به عنوان شخصی که عضو کوچکی از جامعه راننده ها هستم سابقه رانندگی از نیسان قدیم تا دیزل جدید و ایسوز و جک و فورس تا کشنده اف اچ ۵۰۰ رو در حال حاضر دارم باید خدمتتون عرض کنم از لحاظ رانندگی و کیفیت و قدرت قطعا نیسان زامیاد رو شکست میده،فقط بحث شاسی میزسه که ببینیم تحمل وزن در حد نیسان رو داره یا خیر
اگر شاسی خوبی داشته باشه شک نکنید نیسان رو از دور خارج میکنه
نیسان بخاطر طول شاسی و ارتفاعی که داشت از اکثر مسیرهای ناهموار هم عبور میکنه
فقط امکانات تعیین کننده نیست بلکه طراحی ظاهری نیسان حس قدرت در گنار قابلیت شخصی سازی داره که باعث کاربر پسند تر شدنش شده.
نویسنده این متن راننگی بلد نیست این ماشین از پشت بزنه به پراید راننده کشته میشه یا حداقل لگن به پایین له میشه
چه سازمان حمایت ازمصرف کننده که کارخانه ای که برای سوداین خودروراتولیدمیکنه دلش بیشتربرای مشتری سوخته وقیمت گذاری مناسبتری راگذاشته.فقط جمع شدندوحقوق برای خودشان میگیرند.مصرف کننده کیلویی چند!!!!!
یک ماشین به شدت یک بار مصرفه چون دارای شاسی ضعیف و خیلی پرخرج می باشد
سلام عزیزان من نمی دانم ماشین های سواری از تمام دنیا و از بهترین نوع ان مثل پورشه و لندکروز وتا پایین ترین میارن ولی واسه کامیونت که تو جاده با جان مردم بازی میکنه فقط اینهاست خوب این همه کامیونت استاندارت و خوب مثل رنو و ولوو و اروپایی که ادم نگاش میکنه لذت میبره تمام استاندات جهانی رو دارن عالی هستن چرا نمیارند تعجبه والا
خصلت ناشناخته ایرانی جماعت همین اظهارات بی منطق است صبر کنید بعد از عرضه ملت برای خریدش صف خواهند کشید بعدش در بازار آزاد دو برابر قیمت باید بخرید.
خدای نیسان ابی کجا این کجا این ماشین چینی تو عراق پره ۲۰ نفر سوار میشه نمیتونه خودشا ببره میخوای جای نیسان ابی را بگیره خدای جمع کنید این ماشین چینی های بدرد نخورا
بااین قیمت میتونی بری یدونه کامیونت ۵تن شناخته شده بخری یاخاوربگیری قصدی که به نظرمن هم کارای ماشین وبازارکارش ازاین بهتره تااین که۹۰۰ملیون بدی به این خودشم بااین وضعیت بنزین باری هم که نیسان میزنه به هیچ عنوان به این نمیشه زد
سلام نیسان جایگزین نداره وهیچ ماشینی قابل رقابت با
نیسان آبی نیست
نیسان هر چقد هم بد باشه طراحی ژاپن هست امکان نداره جای نیسان رو بگیره ضمنا چرخ عقب جفت لاستیک داره
ببینید الان نیسان وانت دوگانه سوز یا دیزل بالاخره میشه با سوختش کنار بیاییم ولی این تک سوزه ایا چنان بنزین یارانه ای واریز میکنن تو کارتش که نخوایم ازاد بزنیم وضمنا قیمتش الان میگن ۸۷۰تومن ولی ایا این قیمت حداقل برای سال اول پابرجاهست!؟بعدم اینه های بغل یکمتر بر پهنای ماشین اضافه میکنه مگر بیاری از جلو شیشه تنظیم کنیم که لااقل گیر وگوری را ناخواسته ایجاد نکنه بنظر من با این گنجایش باربری واین قیمت به گرد پای نیسان ابی نمیرسه تمام استهلاک ولوازم مصرفیش حداقل ۳برابرنیسان ابیه وکرایه اینم مثل ماشین ۵تن با نیسان یکیه اما قیمت واستهلاک ومخارج راه وجاده دوبرابره ولی خریدارهای بیعار خودشو تا دوبرابر قیمت اعلامی داره فقط بیاید مرد باشین نخریم تا قیمتو درست کنن یاحداقل همین قیمت نگه دارن!!!
سلام، از قدیم ندیم گفتن نیسان خیلی مرده، بار بعضی از اونها رو ببینید، ۴، ۵ تن بار میزنه، آخ نمیگه، پنجاه سال پیش چه متریالی توی موتور این هیولا گذاشتی آخه.
داداش اونی که بار میبره تو سیته کشها و معضلات، آپشن های کنسول به کارش نمیاد، حتی کروز کنترل هم بدردش نمیخوره، چون این محصول بیشتر بدرد داخل شهر میخوره، خلاصه مرد نیست، شاید بشه اسمشو در مقابل کامیونتها دختر کوچولو گذاشت.
این خودرو ها خیلی نسبت به بقیه خودرو ها در خارج که تولید میشن از همه نظر ضعیفتر هستن انگار ما داریم پسرفت میکنیم تا پیشرفت و این قیمت که این خودرو داره باید چقدر باهاش کار کرد تا پول خودش رو جور کرد
رقیب لیسان !!!
عمرا بتونه رقیب لیسان بشه.
شرکت زامیاد نیسان را سال ۱۳۵۵ با موتور ۲۰۰۰ جونیور وارد ایران کرد و سایپا موتور ۲۴۰۰ را روی آن نصب کرد. الان ۴۷ سال از تولید آن می گذرد. اسمش ۲ تن است اما تا ۴ تن هم به آن بار زدهاند.
بهمن یک ماشین چینی زیقی وارد کرده. والسلام
تو مملکت تولید کننده لگن فکر جیبشه نه مصرف کننده
صفرا جهت کلاهبرداری و کلا گذاشتن سر مردمه، هرکسی بخره یکسال میتونه باهاش کار کنه بعد یکسال هرچی کار میکنی باید خرج خودش کنی، اون آقایی که اینو وارد کرده اگر فکر مردم بود یه مارک شناخته شده رو وارد میکرد نه این اشغال رو،،،،امیدوارم که ملت گول ظاهر رنگش رو نخورن و پولاشونو جای این پلاستیک ندن،،،،
این ماشین خوبه کمپرش کنی باهاش بری مسافرت و طبیعتگردی.
عمرا نیسان آبی سالاره
آقا این فقط به درد کمپر میخوره و بس، جون میده عقبش رو کمپر کنی راحت بری ایرانگردی
سلام
خلاصه بگم این کشور به خودرویی نیاز داره که برای جابجایی خرده بار در هر شرایطی بشه ازش استفاده کرد. حد اقل ی موتور ۶ سیلندر قدرتمند و حتما دو دیفرلنسیال باشه. چون عزیزان روستایی تو گل و برف و گردنه واقعا با ماشین تک دف بی اصالت چینی اذیت میشن.اگه فکر جیبتونین این ماشین خوب براتون پول میاره. اگه فکر مردمین این بدرد نمیخوره.
خوب در موقع تصادف از روبرو باید با دنیا حافظی کنی
خوب در موقع تصادف از روبرو باید با دنیا حافظی کنی بله
همه ی کاربردهای نیسان را نداره ولی در بعضی کاربری ها خیلی بهتر از نیسانه
ولی قیمتش خیلی بالاست ، نیسان را از ۲۰۰ میتونی تهیه کنی تا صفرش که تقریبآ ۶۰۰
ولی اینو هر کسی نمیتونه بخره
توی جاده ها وجودش در کنار نیسان خوبه ، بعضیا هم کارشو دارن و هم پولشو
پادرا پلاس از نظر ابعاد و کاربرد و … تا حدودی تونسته جایگزین بشه
ولی واقعآ کاش یه فکری بحال جای خواب و ترمز پادرا پلاس بکنن ، یه چنتا هم آپشن جدید لازمه براش
سلام
130اسب بخار هست
وزنش۳تنو۵۰۰
2تن هم بار ببره
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مزخرفه
چنین وزنی حداقل ۲۵۰اسب بخار قدرت میخواد
اینا چین کی کارشناس تون هست مغزش رو بذارین آفتاب برسه یا خون به مغزش نمیرسه
نیسان یعنی یه تانک که توانایی تحمل وزن بار , دام، آدم و غیره در بدترین شرایط را داره. به نظر من نیسان قوی ترین و بهترین ماشین حمل بار در ایران بود. جاده های افتضاح ، گرونی و تعمیرات خودرو ، هزاران مشکل دیگه را فقط یک نیسان آبی جواب میداد.
الان با اشغال های چینی میشه کار کرد یا همین فرقون ژیگول اف سی و هشت که تبلیغش رو کردید؟!
دولت که یکی بعد از دیگری گند میزنه به وضعیت مملکت و زندگی مردم. حذف نیسان و جایگزین کردنش با فرقون هم یکی از گند هاش بود.
دیفرانسیل جلو بدرد جاده نمیخوره
موتورش دقیقا موتور وانت کارا ۲۰۰۰ هست ، ۱۹۶ نیوتن گشتاور و ۱۳۹ اسب بخار قدرت ،، حجم سوخت هم دقیقا اندازه وانت کارا هست ینی ۶۰ لیتر ،،مصرف صدی ۸/لیتر ،،دوستان ماشین زیباییه اما مناسب حمل پفکه، ، این ۳/۸ تن برای این موتور شدنی هست اما بسیار ضعیفه ،،
یه زمانی به هرکسی میگفتیم بیا بیا شوکا بخر ، میگفت نیسان لاتیه. الان همون آدما پادرا یا کارون سوار میشن .
الآنم کسی هست از این ماشین خریده باشه یا جایی هست که از نزدیک ببینیمش
موتورش چیه شاسی چند میله گیربکس و دیفرانسیلش چیه
لوازم بدنه ای داره یا نه
یکی یه جواب درست بده
لطفا از نیسان گاوی بکشید بیرون