قیمت نجومی برای تارا V4 ال ایکس در بازار آزاد

گروه صنعتی ایران خودرو تحویل تارا V4 تیپ ال ایکس (LX) را آغاز کرده و حال فول ترین نسخه این سدان ملی در بازار آزاد قیمت گذاری نجومی را تجربه می کند.
به گزارش آخرین خودرو، در چند روز گذشته که حضور تارا V4 ال ایکس در بازار آزاد پر رنگتر شده است، می بینیم که برخی دلالان قیمت های نجومی را برای این خودرو در نظر گرفته اند. تارا اتوماتیک V4 تیپ LX صرفاً به تنظیم برقی گودی کمر راننده و تنظیم برقی کفی صندلی شاگرد مجهز شده است و تفاوت دیگری با تارا اتوماتیک V4 ندارد. با این حال می بینیم که برخی دلالان قیمت تارا V4 ال ایکس را به شکلی نجومی تعیین می کنند و گاهی ارزش این سدان ملی پرحاشیه را بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در آگهی ها درج می نمایند. البته که تعدادی از آگهی های این خودرو در محدود یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان در فضای مجازی درج شده اند.
حتماً ببینید: ویدیوی تست و مشخصات تارا اتوماتیک
تارا V4 تیپ ال ایکس با کد کلاس ۳۲۳۱۱ عرضه می شود. این خودرو به پیشرانه ۱.۶ لیتری TU5 پلاس مجهز است. این پیشرانه ۱۱۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک توان را به چرخ های جلوی این تیپ تارا می رساند. در تارا V4 تیپ LX در کنار امکاناتی مانند چراغ خوشامدگویی، سانروف برقی، استارت دکمه ای، صندلی برقی شش حالته راننده، پشتی برقی صندلی شاگرد، گرمکن صندلی های جلو، تهویه الکتریکی دستی، سنسور پارک و دوربین دنده عقب با خطوط پویا، نمایشگر لمسی، اندروید اتو، اپل کارپلی، شیشه های عقب دودی، استارت دکمه ای، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، رینگ آلومینیومی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، روردی های جدید، زیرآرنجی ردیف عقب، تریم داخلی چرم و پارچه، چهار کیسه هوا، سنسور نور، سنسور باران، چراغ روشنایی روز، بازشوی درِ صندوق عقب با سنسور حرکتی پا، چراغ های عقب جدید، آینه الکتروکرومیک، چراغ داشبورد، چراغ آفتابگیر و… به کفی برقی صندلی شاگرد و تنظیم گودی کمر هم مجهز شده است.





اصلا قیمت تا چهار میلیارد هم ببرند … مردم مگه تحلیل ندارند که با همین پول میشه چه ماشین دیگه ای خرید :)))))
یعنی واقعا کسی هست برای این ماشین یک میلیارد و دویست پول بده :)))))
با یک و دویست خیلی ماشین های بهتری میشه خرید اگر کسی عقل سلیم داشته باشه این رقم رو برای این ماشین بی کیفیت بدرد نخور هزینه نمیکنه
مهم همون اگر است و دیگر اینکه اگر وقتی میگویند پلتفرم جدید تا گرانتر بفروشند در دوتا سایت معتبر خارجی تحقیق کنی ببینی خود همون ۳۰۱ کذایی اصلا پلتفرمش چی بوده! یکسری دیگه سرشون رو انداختن پایین خریدن حالا بیا بهشون بگو اقا ۲۰۶ sd سوار شدی مگه حالیش میشه
درود
خواستم بگم که صندلی شاگرد ۶ حالته هست
رانا پلاس فیس لیفت ۱.۲۰۰ !
موتور ۲۰۶ گیربکس دنا
پلتفرم سال ۱۹۹۸ pf1 platform
داشبردشو شبیه ۳۰۱ ساختن چون!