%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰

کراس اوور جدید تویوتا به ایران آمد

منتشر شده در 12 مهر 1403 ساعت 14:00
نویسنده نیما ارفعی
عکاس حسین دلاور
کراس اوور جدید تویوتا

بر اساس تصاویر تهیه شده توسط خبرنگار آخرین خودرو، تویوتا اربن کروزر ( Urban Cruiser ) به عنوان کراس اوور جدید این نشان ژاپنی به ایران آمده است. گفته می شود که یکی از شرکت های واردکننده برنامه عرضه این خودرو را دارد.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، تویوتا اربن کروزر همان سوزوکی گرند ویتارا نسل جدید است و صرفاً نشان تجاری و بخش های از طراحی آن تغییر کرده است. در این مشارکت سوزوکی و تویوتا قرار است تا اربن کروزر در بازار کشورهای آفریقایی و کشورهای حاشیه خلیج فارس به فروش برسد.

تویوتا اربن کروزر یا همان اربن کروزر هایرایدر مانند سوزوکی گرند ویتارا نسل جدید صرفاً در کارخانه هند مونتاژ می شود. این خودرو یک کراس اوور ۵ نفره است و در بحث فنی، امکانات، طراحی کابین و متریال تفاوتی با گرند ویتارا ندارد. در زیر کاپوت این شاسی بلند سوزوکی و تویوتا یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی حضور دارد که می تواند روی هم رفته ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۳۶.۵ نیوتن متر گشتاور تولید کرده و از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلو و یا تمامی چرخ ها منتقل کند. باید گفت که در تویوتا اربن کروزر و سوزوکی گرند ویتارا فناوری مید هایبرید نیز وجود دارد.

کابین تویوتا اربن کروزر

شش کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سانروف برقی، استارت دکمه ای، تهویه اتوماتیک، فرمان کمکی برقی، شارژر بیسیم تلفن همراه، سنسور نور، سنسور باران، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، تنظیم حالت رانندگی و انتقال قدرت به چرخ ها، دنده پشت فرمان، آینه الکتروکرومیک، نمایشگر لمسی، اتصال مستقیم تلفن همراه به مالتی مدیا، هدآپ دیسپلی، فناوری LED چراغ ها، کروز کنترل، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه استارت استاپ اتوماتیک و… از جمله امکاناتی است که در نسخه های به نسبت کامل تویوتا اربن کروزر و سوزوکی گرند ویتارا دیده می شود.

هنوز نام شرکت واردکننده تویوتا اربن کروزر به صورت قطعی مشخص نیست. اما فعلاً می دانیم که این کراس اوور جدید تویوتا جهت اخذ مجوزهای شماره گذاری و عرضه به ایران آمده است.

ویدیوی معرفی سوزوکی گرند ویتارا ۲۰۲۴ راسا موتور

ویدیو های پیشنهادی
  1. سید محمد رضا حسینی گفت:

    خیلی خوب

    ۰
    ۰
  2. موسی منافیان گفت:

    والله بلاه اوردن خودروهای پخمه بدون قدرت و گشت آور برا جادهای ایران پول حروم کردن است و غیر از دلخونی برا مردم وامونده تو کوهها و بیابانها و لعنت کردن به واردکنندگان هیچی دیگه ای ندارد

    ۷
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X