%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰

کینگ لینگ تاگا به خیابان ها آمد

منتشر شده در 20 تیر 1402 ساعت 12:09
کینگ لینگ تاگا به خیابان ها آمد

کینگ لینگ تاگا پیکاپ وارداتی صنایع خودروسازی پادرا است که به تازگی پلاک شده و در خیابان های کشور دیده می شود. پیکاپی بر مبنای ایسوزو دی مکس که مشخصات فنی قابل قبولی دارد.

بر اساس تصاویرمنتشر شده پیکاپ کینگ لینگ تاگا به خیابان های کشور آمده و جایگاه خود را در بازار پیکاپ های دو دیفرانسیل کشور به دست آورده است. سال گذشته بود که صنایع خودروسازی پادرا از این پیکاپ جدید پرده برداشت و امسال رسما عرضه این خودرو با پیشرانه بنزینی آغاز شد. کینگ لینگ نشانی چینی است که محصولاتی برمبنای مهندسی ایسوزوی ژاپن را تولید می کند و بر همین اساس پیکاپ تاگا هم محصولی است که اساس مهندسی ایسوزو D-Max را دارد و از این جهت مهندسی قابل قبولی را در این پیکاپ تازه وارد می بینیم.

حتما ببینید : نگاهی به غرفه صنایع خودروسازی پادرا در نمایشگاه شیراز

مشخصات فنی کینگ لینگ تاگا

زیر کاپوت پیکاپ کینگ لینگ تاگا یک پیشرانه ۱.۸ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDi) را داریم که توان تولید نهایت قدرت ۲۲۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دستی به چرخ ها منتقل می شود و از آنجا که با یک پیکاپ دو دیفرانسیل طرف هستیم، تنظیمات مربوط به دنده سبک و سنگین برای آفرود و بیراهه نوردی در این پیکاپ دیده می شود.

کینگ لینگ تاگا به خیابان ها آمد

در بحث امکانات هم آپشن های نظیر دوربین ۳۶۰ درجه، صندلی ۸ حالته برقی راننده، کروز کنترل، گرم کن صندلی های جلو، سامانه کنترل پایداری الکترونیکی، تهویه اتوماتیک، دوربین ثبت وقایع، آینه های تاشو برقی را در این پیکاپ می بینیم که با این مشخصات می توان گفت که تاگا یک پیکاپ دنده ای فول آپشن محصوب می شود.

قیمت کینگ لینگ تاگا در بازار

با تحویل سری اول این پیکاپ تصور می شد راه تاگا برای پیدا کردن جایگاه مناسب بازار دشوار باشد چراکه رقیبانی با سابقه تر را در این رده داشت. اما با توجه به مبنای مهندسی ژاپنی و امکانات کاملی که در این پیکاپ دیده می شود، این پیکاپ توانست خیلی زود جایگاه خود را در بازار پیکاپ های دو دیفرانسیل بازار بدست آورد و در حال حاضر در آگهی های فروش خودرو برای این پیکاپ قیمتی در محدوده ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام می شود. حالا باید دید با این قیمت پیکاپ صنایع خودروسازی پادرا در برابر رقیبان چگونه عمل می کند و می تواند در بازار موفق عمل کند یا نه.

ویدیو های پیشنهادی
  1. چوب الف گفت:

    فقط ۲۵۰۰ چیزی نیست همه میرن میخرن باز خدا خیرتون بده لااقل شما به فکر مردم هستین.

    ۰
    ۱
  2. محمدصالح احدی گفت:

    پیکاپی که هنوز حتی پیش فروش نشده چگونه ۲.۵ میلیارد خریدو فروش می شود

    ۴
    ۰
    • محمد اسماعیلی گفت:

      قیمت این خودرو قطعا پایین تر از اینهاست؛
      متاسفانه شرکت پادرا این پیکاب رو با قیمتی زیر ۲ میلیارد فقــــــط به نمایندگی ها داده و نمایندگی ها هم با مبلغ ۲/۵ میلیارد به مردم میفروشند.

      واقعا جای تعجب داره که چرا شرکت فروش مستقیم رو در برنامه نداره؟!!!

      ۲
      ۰
  3. محمد گفت:

    با این قیمت(۲/۵ میلیارد)، حکم مرگ این خودرو امضاء شده.

    ۲
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X