%۱.۳۲
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۵۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۵,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۶
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۳۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
آریسان ۲
۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
جک J4
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۱
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۴
اطلس G
۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۶
کی ام سی J7
۲,۹۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
کوییک S
۷۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۴,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۶
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
اطلس GL
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵
رانا پلاس
۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
هایما ۸S
۳,۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۴
ساینا S
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۵۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۵,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۶
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۳۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
آریسان ۲
۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
جک J4
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۱
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۴
اطلس G
۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۶
کی ام سی J7
۲,۹۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
کوییک S
۷۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۴,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۶
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
اطلس GL
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵
رانا پلاس
۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
شاهین GL
۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
هایما ۸S
۳,۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۴
ساینا S
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰

گیربکس های مدرن ایران خودرو در خط تولید موتور پیکان تولید می شود

منتشر شده در 18 اسفند 1403 ساعت 19:00
گیربکس های مدرن ایران خودرو

عادل پیرمحمدی، مدیر عامل جدید ایران خودرو در نشست نشست (تبیین رویکرد های جدید ایکو) از تولید گیربکس های مدرن DHT در آینده نزدیک خبر داد.

چند روز پیش شرکت ایران خودرو نشست خبری را با عنوان نشست تبیین رویکرد های جدید ایکو در حوزه خدمات پس از فروش برگزار کرد و مدیران جدید ایران خودرو از سیاست ها و برنامه های آتی این شرکت سخن گفتند. یکی از مهم ترین مباحثی که در این جلسه مطرح شد، افزایش کیفیت محصولات ایران خودرو است که آغاز و استارت این فرایند با کاهش تولید ری را و اصلاح و برطرف کردن مشکلات مربوط به این خودرو زده شده است. در همین رابطه مدیر عامل شرکت ایران خودرو در نشست تبیین رویکرد های جدید ایکو در حوزه خدمات پس از فروش گفت : همه ی ما می دانیم که محصول جدیدی که در ایران خودرو تولید شده است ایرادات بسیاری دارد که با کاهش تولید این خودرو قصد داریم تا کیفیت این خودرو را بالاتر ببریم تا محصولی در خور نام ایران خودرو به دست مشتریان برسد.

با این حال، حرف مشترک تمامی مدیران ایران خودرو که در این جلسه شرکت کرده بودند، تولید محصولاتی با مصرف سوخت پایین و در نهایت تولید خودرو های هیبریدی بود، در همین راستا عادل پیر محمدی، مدیرعامل شرکت ایران خودرو در این نشست گفت : افزایش کیفیت محصولات ایران خودرو و تولید خودرویی هیبریدی جزو مهم ترین اهدافی است که با مستقر شدن هیئت مدیره جدید در راستای آن قدم بر می داریم و تلاش های شبانه روزی برای رسیدن به این اهداف آغاز شده است.

وی در ادامه افزود : در گذشته و در دوره مدیریت برادران خیامی، سالنی وجود داشت که در آن موتور خودرو پیکان تولید می شد اما با گذشت سالیان سال از این موضوع این سالن به محلی بلا استفاده تبدیل شده بود. چندی پیش که با مهندس کشاورز در حال بازدید از شرکت ایران خودرو بودیم، مهندس کشاورز به وسیله اره ای، زنجیر این سالن را پاره کرد و گفت که باید در این سالن گیربکس DHT (گیربکس های مدرن مخصوص خودرو های هیبرید) تولید شود.

برای آنکه کمی با گیربکس های مدرن ایران خودرو آشنا شویم بد نیست بدانیم که گیربکس DHT یکی از سیستم های انتقال قدرت جدیدی است که این روز ها نام آن را زیاد می شنویم. سیستمی مختص به خودروهای هیبرید که نوع جدید و مدرنی از انتقال قدرت را ارائه می دهد و کشور های معدودی توانایی ساخت آن را دارند. نکته مهم در مورد این سیستم انتقال قدرت آن است که گیربکس های DHT تنها نمونه برقی سازی شده از CVT ها با نام e-CVT نیستند و در واقع عملکردی متفاوت تر را ارائه می دهند. البته در کلیات شاید شباهت هایی بین این دو نوع گیربکس باشد اما در عمل DHT ها بازده بهتری دارند چراکه به طور خاص برای هیبرید ها بهینه سازی شده اند.

مسلما پیاده سازی و اجرای این سخنان نیاز به برنامه ای درست و اصولی دارد و اجرایی شدن آن فرآیندی سخت و زمان بر است اما هدف دور از دسترسی نیست. در نهایت با توجه به سخنان مدیریت جدید ایران خودرو می توان کمی نسبت به وضعیت تولیدات داخلی احساس امیدواری کرد و در صورت پیاده سازی این اهداف می توان تا حدی نسبت به آینده خودروسازی داخلی دلگرم بود.

ویدیو های پیشنهادی
  1. محمد رضا گفت:

    املاک غصبی طبق آیه صریح قران چیزی جز نکبت توش نداره.ایران خودرو ک خون هزاران آدما ریخته و پلاسکو هم ک نمونه دیگش

    ۲۹
    ۴
    • کیایی گفت:

      میگویند یکی یک دکمه پیدا کرد رفت برایش یک کت خرید . دادا سالن ۷۰ سال پیش داشتن قدمی برای تولید نیست . با کدام شریک خارجی به نتیجه رسیدید با این تحریم خورد کننده که می خواهید تولید کنید . شرکتهای درجه ۳ چین فقط به شما فروشنده هستند فکر انتقال تکنولوژی نباشید

      ۱۸
      ۰
    • مهرداد گفت:

      آخه دیگه این سطل زباله‌ها که شما تولید میکنید همان گیربکس که الان داره خوبه تازه فهمیدیم چطوری عیب آنها را درست کنیم . لازم نکرده یک اشغال دیگه از چین دوباره بیارید و مردم را گرفتار کنید. خانه از پای بست ویران هست

      ۱۱
      ۰
    • رضا میرسلیمان گفت:

      املاکی که با زد و بند به دست خیامی ها افتاده بوده از دست آن ها گرفته شده و به مردم برگردانده و ملی شده بود. اینکه الان دوباره خصوصی شده و از مردم گرفته شده و به عده ای دلال داده شده موضوع دیگری است که ربطی به هدف اولیه از توقیف این اموال ندارد.

      ۰
      ۷
  2. ابوالفضل گفت:

    بزک نمیر بهار میاد کمبوزه با خیار میاد

    ۲۵
    ۰
  3. راستگو گفت:

    کاش دو سه تا از اون موشک‌ها برمی‌گشتند یه سلامی به ایران‌خودرو و سایپا میکردن

    ۱۸
    ۰
  4. ناشناس گفت:

    گریبکس Dae و لاندای رو خودت آپدیت نمیکنی میدی دست مشتری اون بدبخت اگه فهمید باید چه کار کنه تازه بیفته دنبال رفع ایراد،آنقدر به فکر مشتری نباشید دق میکنید،دنا و تارا و ۲۰۷ صفر همشون تقه دارن هم تو سواری هم تو دسته دنده،زحمت آپدیت رو مشتری باید بکشه خخخخخ

    ۱۸
    ۱
  5. عباس مروتی گفت:

    باید نسخه ۳ سیلندر سمند و سورن را روی تارا و دنا و شاهین نصب کنیم

    ۰
    ۲
  6. قدرت طهماسبی گفت:

    ما از صنعت مونتاژ قطعات خودرو به کجا رسیدیم در حالی که کشورهای دیگر در زمان ما اصلا مونتاژ نمی کردند و فقط مصرف کننده بودند و اونا به کجا رسیدند ، مشکل از مدیریت در برنامه های بلند مدت است و سیاست و افراد مدیر و نا لایق

    ۵
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X