%۱.۰۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
شاهین GL
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۱
رانا پلاس
۱,۰۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۹,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ساینا S
۷۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۲
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۹۷
بک X3 پرو
۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
هایما ۸S
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۳
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی ایگل
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
کی ام سی T9
۴,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
آریسان ۲
۸۰۲,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
اطلس GL
۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
مزدا 3
۵,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
شاهین GL
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۱
رانا پلاس
۱,۰۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۹,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ساینا S
۷۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۲
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۹۷
بک X3 پرو
۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
هایما ۸S
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۳
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی ایگل
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
کی ام سی T9
۴,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
آریسان ۲
۸۰۲,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
اطلس GL
۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
مزدا 3
۵,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰

ارزش گمرکی تویوتاهای وارداتی به میزان قابل توجهی کاهش یافت

منتشر شده در 03 بهمن 1403 ساعت 14:12
ارزش گمرکی تویوتاهای وارداتی

بر اساس اطلاعات جدید از پروسه واردات خودرو، ارزش گمرکی تویوتاهای وارداتی به صورت رسمی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

بر اساس اعلام مهدی ضیغمی، مدیر پروژه واردات خودرو، ارزش گمرکی خودروهای وارداتی تویوتا به صورت رسمی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. بر اساس آنچه مدیر پروژه واردات خودرو می گوید، دلیل اصلی کاهش ارزش های گمرکی این است که واردکنندگان توانسته اند تا تامین کنندگان جدیدی را پیدا کنند و با توجه به تعداد بالای سفارش، تخفیف خوبی برای واردات خودروهای تویوتا در نظر گرفته شده است. این را در نظر داشته باشید که ارزش گذاری های قبلی برای تویوتا ها هم از مراجع رسمی واردات در ایران به تایید رسیده بود و مشتریان قبلی امکان اعتراض به این کاهش ارزش در محصولات جدید را نخواهند داشت.

سیاست جدید وزارت صمت در واردات به این نحو است که اولویت تخصیص ارز و مساعدت برای انجام واردات با واردکنندگانی است که بتوانند پایین ترین قیمت را برای محصولات وارداتی خود اعلام کنند. به این ترتیب شاید در آینده شاهد کاهش ارزش گمرکی دیگر وارداتی ها هم باشیم. این سیاست وزارت صمت می تواند در بلند مدت باعث کاهش قیمت وارداتی ها در بازار هم شود البته این را در نظر داشته باشید که قیمت تمام شده و قیمت بازار تا میزان زیادی به نرخ ارز وابسته است و باید دید در آینده روند نرخ ارز به چه نحو خواهد بود.

شما عزیزان می توانید در جدول زیر ارزش گذاری جدید مدل های تویوتا را ببینید و میزان کاهش یورویی را نسبت به قبل بسنجید :

نام خودروکشور سازندهارزش گمرکی جدید (یورو)ارزش گمرکی قبل (یورو)میزان کاهش (یورو)
تویوتا لوین ۱.۲ توربو ۲۰۲۴چین۱۲,۵۰۰۱۸,۶۰۰۶,۱۰۰
تویوتا لوین ۱.۲ توربو ۲۰۲۵چین۱۲,۵۰۰۱۸,۶۰۰۶,۱۰۰
تویوتا راو۴ ۲.۵ لیتر L تک دیفرانسیل ۲۰۲۴ژاپن۲۳,۹۰۰
تویوتا راو۴ ۲.۵ لیتر L تک دیفرانسیل ۲۰۲۵ژاپن۲۳,۹۰۰
تویوتا راو۴ ۲.۵ لیتر L دو دیفرانسیل ۲۰۲۴چین۲۴,۹۰۰۲۸,۳۰۰۳,۴۰۰
تویوتا راو۴ ۲.۵ لیتر L دو دیفرانسیل ۲۰۲۵چین۲۴,۹۰۰۲۸,۳۰۰۳,۴۰۰
تویوتا لوین هیبرید ۲۰۲۴چین۱۳,۵۰۰۱۹,۶۰۰۶,۱۰۰
تویوتا لوین هیبرید ۲۰۲۵چین۱۳,۵۰۰۱۹,۶۰۰۶,۱۰۰
تویوتا کرولا کراس هیبرید ۲۰۲۴چین۱۶,۰۰۰۱۹,۸۰۰۳,۸۰۰
تویوتا کرولا کراس هیبرید ۲۰۲۵چین۱۶,۰۰۰۱۹,۸۰۰۳,۸۰۰
ویدیو های پیشنهادی
  1. اکبر گفت:

    احتمال زیاد کمسیون دریافتی مامور خرید هاشون کم شده و گرنه قبلا هم فیمت ها همین بود بلکه پایین تر

    ۲۶
    ۶
  2. مهدی گفت:

    درود تکلیف گران‌فروشی واردکنندگان تویوتا چی میشه

    ۰
    ۱
  3. حمید گفت:

    اونایی که میلیون دلاری جیب مردم را زدند دزدی حساب میشه یا فقط زیر ۱۰میلیون حسابه؟

    ۱
    ۰
  4. یاسین گفت:

    خدا ازتون نگذره آخه برای یه ماشین کهارزشش کلا ۳۰ هزار دلاره ۳۰ هزار دلار گمرک باید بگیرید ؟

    ۰
    ۱
  5. Saeed گفت:

    خودروهایی که تو کشورای همسایه به عنوان تاکسی استفاده میشن بعد موقع ورود به ایران خدا تومن قیمت میزنن به عنوان ماشین لوکس قالب مردم میکنن کسی نمیخره رو دستشون میمونه. قدیم نیس که الان همه مردم دارن میبینن همه جا رو عقل دارن

    ۱
    ۰
    • بیچاره گفت:

      همون ماشینی که ۱۲۵۰۰ دلار هست به دست ما سه میلیارد میرسه یعنی اگر سه میلیارد را تقسیم بر هر دلار ۸۰ هزارتومان کنید میشود ۳۷۵۰۰ دلار و این یعنی دقیقا ۲۵۰۰۰ دلار بیشتر از قیمت ماشین و یعنی پول دو ماشین دیگه- حالا حساب کن با این درآمدی که به چه سختی و بدبختی به دست میاد باید پول سه ماشین را بدهی که یک ماشین بگیری؟!!!!!!! دمشون گررررررررررررررررررررررررررررررررم خوب میخورن

      ۳
      ۰
  6. فریدون گفت:

    باسلام آیا با این کاهش ها قیمت ها نیز برای مصرف کننده به همین میزان کاهش میابد؟ مطمئنا خیر. بهترین کار این است که دولت قیمت مبدا (کارخانه)بااستعلام بگیرد سپس یک درصد جزیی گمرکی ومالیات وسود برای وارد کننده درنظر بگیرد وبه مصرف کننده واگذار کند تا مافیا خودرو نابودبشوند وایرانخودرو وسایپا مجبور به رقابت (ازنظر کیفیت وکمیت) با خودرو های وارداتی بشوند ، در نتیجه صنعت خودرو شکوفا خواهد شد.

    ۲
    ۰
  7. مازیار گفت:

    از ترخیصکار تا بالاترش شیتیل میخوان آخرش یکی نیومد این بساط را جمع کنه

    ۳
    ۰
  8. ماهان گفت:

    مرگ رو می گیرند که به تب راضی بشیم. دلار رو به همون ۵۰ و خورده ای برگردونن، تخفیف هم می دونم داشتن و دارند. کافیه یکبار به سایت علی بابا سر بزنید و ببینید که روی خرید عمده، تا ۲۰ درصد تخفیف میدن در خرید عمده خودرو.

    ۰
    ۰
  9. حجت‌اله براهنی گفت:

    ارزش گمرکی قبلی‌ها همین بوده قطعا! فقط مسیر پیچوندن ارزش واقعی لو رفته و الان گندش درومده. بیچاره خریدار که باید هزینه‌های متفرقه رو هم به یورو به وارد کننده پرداخت کنه.

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X