استمرار در تحویل سابرینا پلاس دیار خودرو به مشتریان

شرکت دیار خودرو سدان مونتاژی خود سابرینا پلاس را با برنامه ریزی و بدون تاخیر به مشتریان تحویل می دهد.
شرکت دیار خودرو سدان مونتاژی خود را با برنامه ریزی به مشتریان تحویل می دهد. شرکت دیار خودرو پس از تحویل اولین سری های سابرینا U5 پلاس یا همان بیجینگ U5 پلاس به مشتریان فرایند تحویل این خودرو را ادامه داده و بدون تاخیری در موعد تحویل، خودرو را به مشتری تحویل می دهد. سابرینا پلاس دیار خودرو در بازار توانسته است در مدت کوتاهی جایگاه مناسبی را به دست آورد و در حال حاظر یکی از محصولات رقابتی در بازه قیمتی خود است. طبق وعده مسئولان فروش دیار خودرو تحویل سابرینا پلاس همچنان با استمرار همراه بوده و طبق برنامه خواهد بود.
| وبسایت رسمی دیار خودرو | پیج اینستاگرام دیار خودرو |
| www.diar-khodro.com | diarkhodro_officia |
سابرینا U5 پلاس ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی
زیر کاپوت سدان جدید بایک یک پیشرانه ۱.۵ لیتر ۴ سیلندر تنفس طبیعی قرار گرفته که توان تولید ۱۱۱ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل می شود و مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو در محدوده ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. این موتور و گیربکس توان بالایی ندارند ولی به دلیل تنفس طبیعی بودن و اتفاده نکردن از فناورری هایی مثل پاشش مستقیم سوخت، فشار مضاعفی به این موتور و گیربکس وارد نمی شود و به نظر می تواند تا کارکرد های بالا دوام بیاورد. این سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع تورشن بیم است و نباید از آن انتظار هندلینگ و راحتی خودرویی با سیستم تعلیق مولتی لینک داشت.
از جمله امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می توان به ۴ کیسه هوا، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از جلو، سانروف، فرمان کمکی برقی، فناوری LED چراغ ها، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سامانه کنترل کشش، سامانه کنترل پایداری، سنسور TPMS، حالت رانندگی اسپرت، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین دنده عقب، کروز کنترل، رینگ آلومینیومی و… اشاره کرد.





آقا لطفا در ویدئو معرفی ماشینا به کرات اعلام کنید این سریاولش اینو داره اینو نداره،چون دفعات بعدی که تحویل مردم میدن خیلی از آپشنها رو میدزدن مثالهاش هم خیلی زیاده،مخصوصا اگر مثل سایپا اسم ماشین رو عوض کنه ،مثلا چانگان اگر اسم ماشینش روی ماشین باشه اجازه نمیده گریبکس عوض بشه ولی وقتیاسم ماشین اینجا میشه۴۴۱ دیکه کاری نداره و سایپا از هر موردی که بتونه فرو گذار نمیکنه
نسبت به زباله هایی مثل تارا ، شاهین و دنا ، ماشین بهتر و با کیفیت تری هست.
البته یه سری طرفدار لگن های داخلی ، با حرفم مخالفت می کنن که اصلاً مهم نیست.
و البته داخلی ها برگ برنده شون ، پیدا شدن قطعه است که تو بعضی از خودروهای چینی ، بعد از چند سال ، قطعات شون راحت پیدا نمیشه.
ولی از نظر کیفیت ، دوام ، امکانات و ایمنی صد برابر بهتر از داخلی هاست.
امیدوارم دیار خودرو ، با تیراژ بالا و خدمات مناسب عرضه اش کنه.
مثل قبل ، باعث شکست برند های بایک و سوئست نشه.
کاملا باهات موافقم ، اصلا مقایسه این ماشین با داخلی ها کلا اشتباهه ، فقط درش باز کنی بعدش بری در تارا باز کنی می فهمی قابل قیاس نیستن ، از ورق این ۴ تا تارا در میاد
منتظر تست بررسی این خودرو هستم توسط جناب دلاوری …