%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰

اکسید TXL به ایران آمد + ویدیو

منتشر شده در 08 تیر 1402 ساعت 13:31
عکاس علیرضا پاداش
ویدئو رضا چوکامی

اکسید TXL جدیدترین محصول از گروه چری در ایران است که تست های فنی را پشت سر می گذارد و به زودی به بازار ایران می آید.

به تازگی نمونه ای از اکسید TXL توسط مدیران خودرو به ایران آمده و تست های فنی این خودرو در حال انجام است. قبل تر اعلام شده بود که مدیران خودرو برنامه دارد خودروهایی از نشان اکسید چین را به ایران بیاورد و احتمالا تحت نشانی پرمیوم به بازار عرضه کند. هنوز مشخص نیست که این خودرو با نشان فونیکس به بازار می آید یا نشانی دیگر برای آن تعریف می شود اما آنچه مشخص است این است که روند تست های این خودرو در حال انجام است و بزودی این کراس اوور لوکس چینی را در بازار خواهیم دید.

اکسید TXL به ایران آمد

درباره نشان اکسید

نشان اکسید برند لوکس کمپانی چری است که در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد. این نشان با هدف تولید خودروهای اسپرت و پرمیوم بوجود آمد و چری برنامه صادراتی جدی را برای این نشان در نظر داشت. اولین خودرویی که قرار بود تحت این نشان به تولید برسد مدل TX بود که در نسخه ۷ نفره TXL نام دارد. این خودرو نخستین بار در سال ۲۰۱۷ و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در نسخه کانسپت به نمایش گذاشته شد و در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۹ نسخه تولیدی آن معرفی شد. نکته جالب این است که قرار بود اکسید TXL به عنوان اولین خودروی چری (با برند وانتاس) در بازار آمریکا به فروش برسد اما این عمل هیچوقت محقق نشد و چری نتوانست استانداردهای لازم برای حضور در بازار آمریکای شمالی را پاس کند.

اکسید TXL به ایران آمد

مشخصات فنی اکسید TXL

با یکی از خودروهای گروه چری طرف هستیم پس جای تعجب ندارد که زیر کاپوت یک پیشرانه آشنا را ببینیم. در این کراس اوور متوسط یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو با فناوری TGDi را داریم که توان تولید ۱۹۵ تا ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر (WDCT) به چرخ های جلو منتقل می شود و این دقیقا همان موتور و گیربکسی است که در تیگو ۸ پرو و فونیکس FX پرمیوم دیده می شد.

اکسید TXL به ایران آمد

کابین و امکانات

هنوز مشخص نیست که این خودرو با چه تیپی به بازار ایران می آید اما از نظر متریال و امکانات کاملا با دیگر محصولات چری متمایز است. این یعنی اکسید TXL در ایران به عنوان لوکس ترین محصول مدیران خودرو عرضه خواهد شد و قطعا گران ترین محصول چینی در ایران هم نام خواهد گرفت. بر همین اساس انتظار می رود بالاترین سطح امکانات رفاهی و ایمنی را در این خودرو داشته باشیم و همانند دیگر محصولات فول آپشن چری امکاناتی نظیر ورود بدون کلید، دوربین ۳۶۰ درجه، سقف پانورامیک، سیستم فرمان صوتی، شارژر وایرلس، تنظیم برقی صندلی شاگرد از عقب، تهویه دوکاناله اتوماتیک، دریچه تهویه ردیف عقب، سیستم کنترل کشش و پایداری، کروز کنترل تطبیق پذیر، رانندگی نیمه خودران، رادار خطی و نقطه کور، نوربالای خودکار، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور نور و باران، کنترل حرکت در سربالایی، تابلوخوان، تنظیم حالت رانندگی و… را داشته باشد.

زمان عرضه به بازار ایران

هنوز مدیران خودرو برنامه های عرضه این خودرو را مشخص نکرده است اما انتظار می رود که که این خودرو اواخر سال جاری معرفی رسمی شود و در اوایل سال آینده به بازار ایران بیاید. مدیران خودرو در سال های اخیر پرتیراژ ترین مونتاژکار ایران بوده و با برنامه ای منظرم سبد محصول خود را گسترش داده است. این خودروساز به تازگی با معرفی نسخه e پلاس از تیگو ۸ پرو اولین مونتاژ کننده خودروهای پلاگین هیبرید هم شد و بنظر می رسد رشد تولید بسیار خوبی را در این سالها برای این خودروساز شاهد باشیم.

اکسید TXL به ایران آمد
ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X