%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰

تصاویر رسمی جدید از تندر ۹۰ ایرانی منتشر شد + کاتالوگ جدید

منتشر شده در 01 اسفند 1403 ساعت 15:30
تصاویر رسمی جدید از تندر 90 ایرانی

سدان P90 محصول جدید پارس خودرو است که به زودی به بازار می آید و به تازگی تصاویر رسمی جدید از تندر ۹۰ ایرانی منتشر شده است.

تندر ۹۰ یا همان ال ۹۰ محصولی بود که هنوز در بازار به دوام کیفیت شناخته می شود و همین محبوبیت باحث شد تا پارس خودرو پروژه تولید نسخه ایرانیزه این محصول را پیش ببرد. البته که تندر ۹۰ ایرانی یا همان پارس نوآ پیشرانه و سیستم انتقال قدرت متفاوتی نسبت به ال ۹۰ اصلی دارد اما پلتفرم و خطوط کلی بدنه در این خودرو با نمونه تولیدی رنو یا همان داچیا برابر است. اطلاعات جدید از روند توسعه محصول شرکت پارس خودرو نشان می دهد که این سدان به زودی به بازار می آید و مراحل پایانی تست های فنی را پشت سر می گذارد و بر همین اساس پیش بینی می شود در سال آینده شاهد ورود به بازار تندر ۹۰ ایرانی باشیم. حالا پارس خودرو کاتالوگ جدید این محصول را منتشر کرده است و در این کاتالوگ، تصاویر رسمی جدید از تندر ۹۰ ایرانی دیده می شود. شما می توانید در این مطلب تصاویر رسمی جدید را مشاهده کنید و در ادامه با مشخصات این محصول جدید آشنا شوید.

کاتالوگ جدید ال ۹۰ ایرانیزه

کاتالوگ تندر 90 ایرانی

مشخصات فنی و ویدیو معرفی تندر ۹۰ ایرانی

زیر کاپوت تندر ۹۰ ایرانی پیشرانه ME16 قرار دارد که قبل تر در شاهین پلاس هم دیده بودیم. پیشرانه ای که در واقع همان موتور EC5 سیتروئن است که دقیقا اساس فنی یکسان با TU5 پلاس ایران خودرو دارد. موتوری ۱.۶ لیتری با حداکثر قدرت ۱۱۱ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر که در ال ۹۰ ایرانی با یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی هماهنگ می شود. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع نمیه مستقل پیچشی است. ترمز جلو دیسکی است اما در عقب از ترمز های قدیمی کاسه ای استفاده شده که استفاده از آن در یک محصول جدید جای انتقاد دارد.

در کابین کلیت طراحی همان چیزی است که قبل تر در تندر ۹۰ دیده بودیم و این یعنی همه چیز در نهایت سادگی طراحی شده و خبری از المان های مدرن و خاص در این سدان نیست. البته که این موضوع کاملا منطقی است چراکه تندر ۹۰ ایرانی همانند ال ۹۰ قرار است یک سدان اقتصادی و با دوام باشد و اصلا قرار نیست المان های مدرن و لوکسی در آن ببینیم. در داخل کابین تندر ۹۰ ایرانی به عنوان یک گزینه اقتصادی، امکاناتی نظیر فرمان D کات، سیستم پایش میزان فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم تهویه دستی، ۲ کیسه هوای جلو، تریم داخلی دو رنگ، شیشه دودی عقب، تنظیم برقی آینه های جانبی، سنسور و دوربین دنده عقب، سنسور نور و باران، صفحه نمایش لمسی مالتی مدیا، فرمان کمکی برقی و… دیده می شود.

ویدیو های پیشنهادی

۶ Responses to “تصاویر رسمی جدید از تندر ۹۰ ایرانی منتشر شد + کاتالوگ جدید”

  1. حجت‌اله براهنی گفت:

    این که بیای چنین خودرو زشتی تولید کنی واقعا هنر محسوب میشه! دم پارس‌خودرو گرم. اسمشم زیاد مهم نیست. همین P90 صداش می‌کنیم.

    ۹
    ۱
    • رضا فیروزی گفت:

      زشتی یا قشنگی سلیقه ایه این خودرو هم وارد خیابون میشه و خریدار خواهد داشت. همونطور که ال نود با اون قیافش داشت یا ساندرو.

      ۶
      ۳
      • کوروش گفت:

        ال‌نود و ساندرو به دلیل دوام و استحکام بالا و استهلاک کم و کم‌خرجی خریدار داشتند، نه قیافه و ظاهر. اگر همینا رو هم نداشتن چه دلیلی برای خریدشون وجود داشت؟ البته که این ماشینی که به اسم تندر ایرانی ساختن نه قیافه داره نه مواردی که ذکر کردم.

        ۱۰
        ۳
        • رضا فیروزی گفت:

          بله حرف شما درسته و صرفا برای خریدارانشون استهلاک مطرح بود اما آقای براهنی درباره طراحی ظاهری صحبت کرد منم در همون باره صحبت کردم. به نظر من که ظاهرش از ال نود که بهتره فنیش هم قضاوت نمیکنم چون بازار نیومده اصلا.

          ۱
          ۰
  2. آرین گفت:

    زه کنار درب های ماشین حدود ۲۰ سال که منسوخ شده … ای کاش لااقل طرح زه استیل پایین در اجرا میکردند که یکم بروز تر بود!
    حق مردم ایران واقعا این نیست!

    ۲
    ۱
  3. sharmin گفت:

    موتور تارا مانیتور و تهویه شاهین فرمون کوییک دریچه تهویه پراید تزیین روی گلگیر اطلس🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 در ضمن رینگشم ۱۵ هست و اینی که نشون دادن نمایشیه🤣واقعا کسی که این زامبیو بخره………..

    ۴
    ۴

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X