ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰

تصاویر رسمی فونیکس تیگو ۸ پرو ای پلاس منتشر شد

منتشر شده در 30 خرداد 1402 ساعت 17:24
تصاویر رسمی فونیکس تیگو 8 پرو ای پلاس منتشر شد

تصاویر رسمی فونیکس تیگو ۸ پرو ای پلاس به تازگی در وبسایت رسمی فونیکس قرار گرفته و این نشان می دهد که اولین پلاگین هیبرید مونتاژی به زودی به بازار می آید.

سال گذشته بود که برای اولین بار نسخه پلاگین هیبرید از فونیکس تیگو ۸ پرو معرفی شد و حالا نوبت به عرضه این خودرو رسیده است. این کراس اوور که همان چری تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید است با برند فونیکس در ایران عرضه خواهد شد و اولین خودروی پلاگین هیبرید مونتاژی نام می گیرد. انتشار تصاویر رسمی این خودرو در وبسایت شرکت مدیران خودرو بیانگر آن است که مراحل نهایی ورود این کراس اوور به بازار طی شده و به زودی این کراس اوور پاک را در خیابان ها خواهیم دید.

تصاویر رسمی فونیکس تیگو 8 پرو ای پلاس منتشر شد

مشخصات فنی فونیکس تیگو ۸ پرو ای پلاس

زیر کاپوت این کراس اوور قوای محرکه پلاگین هیبرید را داریم که بر اساس آن پیشرانه ۱.۵ لیتری چهارسیلندر توربوشارژ بهمراه دو پیشرانه برقی تولید قدرت را انجام می دهند. قوای محرکه پلاگین هیبرید این کراس اوور بصورت ترکیبی نهایت قدرت ۳۲۶ اسب بخار و نهایت گشتاور ۵۱۰ نیوتن متر را تولید می کند و قدرت از طریق جعبه دنده سه حالته DHT (مخصوص هیبرید) به تمام چرخ ها می رسد و سیستم AWD را در این خودرو داریم. بر اساس اعلام چری فونیکس تیگو ۸ پرو ای پلاس در ۷.۶ ثانیه شتابگیری می کند و حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت را در این خودرو داریم.

ظرفیت پک باتری های لیتیوم یونی در این کراس اوور ۱۹.۲۷ کیلووات ساعت است و شارژ آن ۳ الی ۴ ساعت زمان می برد. میزان پیمایش در حالت تمام برقی ۷۵ کیلومتر بوده و مصرف ترکیبی ۱.۵ لیتر در هر صد کیلومتر برای این کراس اوور به نسبت بزرگ، گزارش می شود. پیشرانه استاندارد سوخت یورو ۶ را دارد و وزن خودرو ۱,۷۶۹ کیلوگرم است.

کابین و امکانات

طراحی کابین فونیکس تیگو ۸ پرو ای پلاس قرار بود نسل جدید طراحی های کابین چری را داشته باشد اما در تصاویر رسمی منتشر شده همچنان طراحی داخلی الگوهای قبل را دارد. کراس اوور پلاگین هیبرید مدیران خودرو یک خوردوی پر آپشن است و امکاناتی نظیر حالت های مختلف رانندگی، شش کیسه هوای ده نقطه ای، سنسور نور و باران، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، سیستم رانندگی نیمه خودران، سیستم صوتی سونی، سقف پانورامیک و… را در این خودرو می بینیم.

تصاویر رسمی فونیکس تیگو 8 پرو ای پلاس منتشر شد
ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X