کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰

تولید اولین نمونه های محصول جدید ایران خودرو با لگوی جدید

منتشر شده در 22 آبان 1404 ساعت 12:36
نویسنده آرام عزیزی
تولید اولین نمونه های محصول جدید ایران خودرو با لگوی جدید

اولین نمونه های محصول جدید ایران خودرو سدان اینووی با لگوی جدید این شرکت به تولید رسیده است.

به گزارش آخرین خودرو؛ اولین نمونه های محصول جدید ایران خودرو با لگوی جدید این شرکت به تولید رسیده است. به تازگی تصاویری از خطوط تولید ایران خودرو به دستمان رسیده است که نشان می دهد شرکت ایران خودرو نمونه های اولیه سدان اینووی را به تولید رسانده است؛ نکته حائر اهمیت درباره این خودرو قرار گیری لگوی جدید ایران خودرو بر روی این خودرو بوده که آن را تبدیل به اولین محصول این شرکت می کند که از نشان جدید ایران خودرو بهره می برد. طبق تصاویر تولید این خودرو در خطوط تولید مشترک با دنا پلاس انجام می شود که ظرفیت تولید بالایی در ایران خودرو دارد و می توان پیش بینی کرد که اینووی با تیراژ بالایی به تولید برسد.

تولید اولین نمونه های محصول جدید ایران خودرو با لگوی جدید

سدان اینووی (ENVOY) بر مبنای پلتفرم چانگان ایدو DT توسعه داده شده و پیش از این قرار بود توسط بهمن موتور به بازار ایران بیاید با خصوصی سازی ایران خودرو در دی ماه ۱۴۰۳ و در دست گرفتن مدیریت این شرکت توسط مدیران با نفوذ در گروه بهمن انتظار تولید محصول مشترک توسط این دو شرکت پیش بینی می شد. پیش از ایران خودرو گروه بهمن داخلی سازی اینووی را به بیش از ۵۰ درصد رسانده بود که در صورت تولید این خودرو قطعا در گروه صنعتی ایران خودرو این سدان با درصد داخلی سازی بالایی تولید خواهد شد و حتی می توان آن را به عنوان خودروی داخلی رده بندی کرد.

مالکیت پلتفرم اینووی برای شرکت کروز است که مالکیت نسبی در گروه بهمن و ایران خودرو دارد و در حال حاضر مدیریت این دو شرکت در دستان مدیران کروز می باشد. تولید اینووی با نشان جدید ایران خودرو نشان می دهد به زودی این خودرو به سبد محصولات ایران خودرو و گروه بهمن خواهد پیوست.

اینووی چه مشخصات فنی خواهد داشت؟

بر اساس اطلاعات آخرین خودرو، این خودرو در دو نسخه هیبرید و بنزینی به بازار می آید و نسخه هیبرید هم در ایران خودرو و هم در بهمن موتور به تولید می رسد اما نسخه بنزینی تنها بروی خط تولد ایران خودرو می رود.

در نسخه هیبرید یک پیشرانه ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی را داریم که در کنار یک پیشرانه برقی سیستم هایبرید را تشکیل می دهند. این دو موتور به صورت ترکیبی نهایت قدرت ۲۲۲ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۱۲ نیوتن متر را تولید می کنند. قدرت از طریق جعبه دنده DHT به چرخ های جلو می رسد و این خودرو با فناوری هایبرید خود مصرف سوخت کمتر از ۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را دارد و شتاب کمتر از ۸ ثانیه را در اختیار راننده قرار می دهد.

اما در نسخه بنزینی پیشرانه آشنای TU5 پلاس را زیر کاپوت داریم که در محصولاتی مثل تارا و پژو ۲۰۷ هم بکار می رود. پیشرانه ۱.۶ لیتری که ۱۱۳ اسب بخار و ۱۴۴ نیوتن متر گشتاور را را تولید می کند و قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دوکلاچه تر (WDCT) به چرخ های جلو می رسد. این همان گیربکسی است که قرار است در آینده ای نه چندان دور در باقی محصولات ایران خودرو مثل تارا، ری را و حتی پژو ۲۰۷ هم مورد استفاده قرار بگیرد.

کابین و امکانات

تولید اولین نمونه های محصول جدید ایران خودرو با لگوی جدید

طراحی کابین اینووی ساده و اقتصادی است اما متریال با کیفیت و دوام به نظر می رسد. از نظر امکانات هم اینووی راضی کننده به نظر می رسد و سدان جدید ایران خودرو و بهمن موتور به امکاناتی نظیر سیستم کنترل پایداری، صفحه نمایش لمسی ۱۰ اینچی، ۲ کیسه هوای جلو، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، دسته دنده الکترونیکی، کروز کنترل، سنسور نور، سنسور دنده عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، صندلی برقی راننده، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سانروف، آینه تاشو برقی و رینگ آلومینیومی مجهز است.

زمان عرضه و قیمت

احتمال آن وجود دارد که در اواخر سال جاری شاهد عرضه این خودرو توسط این دو خودروساز باشیم چراکه مدت ها است که توسعه این محصول در حال انجام بوده و بسیاری از پارامتر های تولید این خودرو نهایی شده است. البته در نخستین گام نسخه هیبرید به عرضه می رسد.

ویدیو های پیشنهادی

۱۳ Responses to “تولید اولین نمونه های محصول جدید ایران خودرو با لگوی جدید”

  1. محمود گفت:

    طراحیش فوق العاده ست، جذاب و گیرا، البته اگر الان سال ۲۰۰۶ بود!

    ۱۲۴
    ۸
  2. هادی گفت:

    امیدوارم دنا رو تولیدش رو متوقف کنن و اینو جایگزین اش کنن.
    اضافه ترین و بدرد نخورترین ماشین ایران خودرو عه وقتی تارا و سورن پلاس هستن.
    یا حداقل فقط برای بازار های فلک زده تر از خودمون مثل سودان و پاکستان و … تولید کنن.

    ۳
    ۰
  3. ناشناس گفت:

    ازنظراپشن متوسطه وضعف اصلی در طراحی رخ جلو خودرو هست.

    ۲
    ۰
  4. مشفق گفت:

    ان شاءالله با کیفیت باشه ومثل تولیدات قبل بی کیفیت نباشه .‌‌..

    ۰
    ۰
  5. علی اصغر گفت:

    به جای تمرکز بر محصولات تاریخ گذشته چینی، پیشنهاد می‌شود توسعه‌ی خودروی تارا در اولویت قرار گیرد. همزمان با پیشرفت در پروژه‌ی موتور TU5 توربو، توجه به بخش طراحی نیز ضروری است. یک فیس‌لیفت اساسی می‌تواند به خلق محصولی جذاب‌تر، با ظرافت بیشتر و ایمنی و استحکام بالاتر منجر شود—مشابه ارتقایی که در پروژه‌ی دنا به دنا پلاس شاهد بودیم. این پلتفرم ظرفیت طراحی و تولید محصولات متنوعی را دارد که می‌توانند سالها نیازهای مختلف بازار را پوشش دهند

    ۳
    ۲
  6. تقی رستگار گفت:

    مونتاژ خودروهای چینی در سایه رانت و نبود رقیب واقعی اسمشو گذاشتن تولید و با قیمتهای بسیار بالا به بازار عرضه میکنن متاسفانه بازار خودرو ایران شده پارکینگ خودروهای بی‌کیفیت چینی با لوگوی ایرانی

    ۴
    ۰
  7. خیام گفت:

    اَشغالی به اَشغال ها اضاف شد…قیمت مساوی با فضا پیمای اسپیس ایکس…خجالت داره واقعا…درش تخته کنید بهتره..

    ۲
    ۱
  8. محمد گفت:

    مشکل فقط لوگو هست یا کیفیت و طراحی؟

    ۳
    ۰
  9. سهراب محمدزاده گفت:

    سلام، فقط میتونم بگم که این حرکتها تولید و مونتاژ و واردات ماشین های گمنام با قیمتهای نجومی یک جنایت در حق ملته، چندتا ماشین وارد شده یا تولید شده که چند سال بعد تولید و وارد کردنش قطع شده!!؟ هیچ جای دنیا اینقدر بی رویه ماشینهای گمنام و کیفیت پایین وارد یا تولید نمیکنند، این کار فقط برای درآمد نجومی هست وگرنه جان و سرمایه ملت برای مسئولین مربوطه هیچ ارزشی نداره…

    ۴
    ۰
  10. رضا گفت:

    فک کنم ایرانخودرو هواپیما هم تولید کنه روش TU5 بندازه!
    اما نسخه هیبریدیش مشخصات خوبی داره و مصرف خودرو رو کاهش می‌ده
    به هر حال پلتفرمیه که لااقل ۱۰ سال پیش منسوخ نشده و قاعدتاً ایمن‌تر از ماشینی مثل پژوپارسه، اگه با تیراژ مناسب تولید بشه هم به نفع ایرانخودروئه هم مشتری

    ۳
    ۰
  11. گرشاسب گفت:

    تا چه زمانی مردم باید با قیمت های خیلی بالا چنین اشغال هایی رو سوار بشن بخدا قسم که اون دوتا ماشینی که عکسشون پشت سر شما بود به مراتب خیلی خیلی بهتر از تولیدات روز خودرو سازان داخلی هستن

    ۱
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X