تولید کراس اوور چانگان با نشان ایرانی ؛ سایپا 441P چه مشخصاتی دارد؟

به تازگی تصویری از مخاطبین عزیز آخرین خودرو به دستمان رسیده که نشان می دهد کراس اوور چانگان CS55 پلاس با کد 441P با نشان سایپا به تولید نهایی رسیده است.
قبل تر اعلام کرده بودیم که سایپا برنامه دارد تا دو مدل CS35 پلاس و CS55 پلاس را در ایران مونتاژ کند. همان زمان اعلام شد که چانگان CS35 پلاس با کد 421P و چانگان CS55 پلاس با کد 441P به تولید خواهد رسید. حالا تصاویر جدید از خط تولید سایپا نشان می دهد که نمونه های اولیه از سایپا 441P تولید شده است و به زودی برنامه های عرضه برای این کراس اوور اعلام خواهد شد. نکته جالب در مورد محصولات جدید مونتاژی این است که این دو کراس اوور با نشان سایپا تولید می شوند و خبری از نشان چانگان در آن ها نیست. البته این اولین بار نیست که سایپا بر روی یک محصول مونتاژی نشان خود را نصب می کند و قبلا در آریو هم چنین چیزی را دیده بودیم. در ادامه به معرفی این خودرو می پردازیم.
مشخصات فنی سایپا 441P
زیر کاپوت سایپا 441P یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو با پاشش مستقیم سوخت (TGDi) قرار دارد که می تواند نهایت قدرت ۱۸۸ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را تولید کند. این سری پیشرانه در چانگان بلوکُر نام دارد و از نظر بازده گرمایی راندمان خوبی را ثبت می کند. قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل می شود و سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مولتی لینک است.
کابین و امکانات
در داخل کابین سبک طراحی چانگان را داریم که از پژو الهام گرفته شده و به طور کلی طراحی مدرن و مینیمالی را در این کراس اوور چینی می بینیم. از جمله امکانات ایمنی و رفاهی سایپا 441P می توان به ؛۶ کیسه هوا برای سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای، سیستم کنترل کشش ، سیستم کنترل پایداری، سیستم شروع حرکت در سربالایی ، سیستم کمکی الکترونیکی ترمز، سیستم ترمز اضطراری، سیستم هشدار تصادف از جلو، شارژر بی سیم، ترمز پارک برقی ، سیستم صوتی PIONEER ، نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی ، کلاستر دیجیتال، خروجی ۱۲ ولت، پورت USB، تهویه اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم کنترل حرکت در سرازیری، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم پایش باد تایرها، کروزکنترل تطبیقی، محدود کننده سرعت ،استارت دکمه ای ، ورود خروج بدون کلید، سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز ، سنسور نور، سنسور باران و… اشاره کرد.





چرا خودروهای برقی مونتاژ نمی شده الان چه زمان خط تولید جدید از نوع بنزینی هست ..محیط زیست را فراموش نکنید
نمیدونی چه هرینه ای داره باطری برقی بعد پنج سال
شما میدونی عزیزم
مشکل ملت ما اینه که همه کارشناس و متخصص هستند
اگر خراب بشه. بستگی به نوع خودرو قیمتش ۳۰۰ الی ۵۰۰ میلیون حالا حساب کن بعد از ۵ سال چه قیمتی پیداکنه . اصلاً مقرون به صرفه نیست
بعد از پنج سال باطری ۴۵۰۰دلار یعنی ۵۰۰ملیون فقط باطریش باید تعویض بشه.فکر کنم تا اونموقع صبا باطری دست به کار بشه و هزینها کاهشی یا به ووفور پیدا بشه
به نظرم میاد وارداتی باشن و شرکت سایپا فقط لوگو رو عوض میگنه و میگه داریم مونتاژ می کنیم. اگه راست میگن یه فیلم از خط مونتاژ چانگان بزارید.
چانگان را دودر کردن تا بتونن رضایت بگیرن که فقط اتاق چانگان باشه داخلش هر اشغالی خودشون میخان تولید کنند
بابا ماشین توربو نزنید . تنفس طبیعی ۲۵۰۰ بدید بیرون عشق کنیم
باسلام.
اتفاقا ماشین برقی استهلاک کمتری نسبت به ماشین بنزینی داره
شما حساب کن درپنج سال چقدر هزینه بنزین روغن موتور واستهلاک خود موتوردرنظر بگیر
خیلی کمتر از بنزین میشه
ما در گروه خودروسازی سایپا مشغول به کار هستم.
ما در حال حاضر مونتاژ میکنیم ماشینو
من اسم نوشتم برای 421p لطفا به موقع بدید قیمتش هم بالا نبرید.
قیمت باطری حساب کردی که بعد ۵ سال چه قیمتی پیدا مکنه. مگر شما چقدر بنزین میزنید و روغن تعویض مکنید. فرض کن تو سال ۱۰۰۰ لیتر بنزین با قیمت ۲۰۰۰۰ تومان گران شده حساب کردم. سالی ۲۰ میلیون ۵ سال میشه ۱۰۰ میلیون . باطری ۵ سال دیگه بخری یک میلیارد اصلأ به صرفه نیست . تازه استهلاک لوازم برقی جانبی حساب کنید.