%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰

تکلیف قیمت دنا پلاس را مشخص کنید!

منتشر شده در 24 خرداد 1402 ساعت 16:02
تکلیف قیمت دنا پلاس را مشخص کنید!

در روز های اخیر بسیاری از مخاطبین آخرین خودرو به این رسانه پیام داده اند و در مورد قیمت جدید دنا پلاس ابراز نارضایتی داشته اند.

شانزدهم خرداد ماه بود که فهرستی با عنوان پیوست مصوبه جلسه ۵۷۴ شورای رقابت با موضوع بررسی قیمت ناشی از تغییرات اجباری و اختیاری جدید، منتشر شد. در لیست جدید تنها سه محصول کاهش قیمت داشتند و دیگر محصولات گران تر شده بودند. بر اساس این مصوبه قیمت دنا پلاس رینگ فولادی باید ۴۳ میلیون تومان کاهش میافت اما در لیست قیمت جدید ایران خودرو، مدل مذکور نه تنها کاهش قیمت نداشته بلکه افزایش قیمت شدیدی هم برای آن لحاظ شده است.

طبق لیست اصلاح قیمت های شورای رقابت، قیمت جدید دنا پلاس با کد ۷۰۳۲۳ با لیست ایران خودرو همخوانی ندارد ولی خودروساز قیمت را درست و منطقی می داند و دعوت نامه ها هم بر اساس قیمت جدید در حال صدور است. مخاطبین آخرین خودرو در این خصوص با ایران خودرو تماس داشته اند و اپراتور ارتباط با مشتریان این شرکت قیمت های جدید را قانونی قلمداد می کند. از طرف دیگر ایران خودرو در ایکو پرس قیمت دنا پلاس را منطبق بر مصوبه شواری رقابت می داند.

حالا مشتریان مانده اند و تناقض در قیمت گذاری یکی از کم آپشن ترین خودروهای ایران خودرو که افزایش قیمت شدیدی داشته است. هنوز شورای رقابت واکنشی نسبت به این موضوع نداشته و مشخص نیست چه نهادی برای این تناقض باید پاسخگو باشد. جالب است که ایران خودرو مبنای محاسبه این کد از دنا پلاس را بر اساس کد دیگری از این خودرو عنوان می کند و توضیح می دهد ما کاهش قیمت را بر این اساس داشته ایم. این جواب ایران خودرو مصداق گیج کردن مخاطب و مشتری است و کاملا مشخص است که این شرکت به هر ترتیب نمی خواهد زیر بار کاهش قیمت ۴۳ میلیونی دنا پلاس رینگ فولادی اکسلل کاسه رود.

ما در رسانه آخرین خودرو پیگیر قیمت دنا پلاس هستیم و از پاسخگویی مسئولین به این رسانه و در این خصوص استقبال می کنیم. امیدواریم این داستان با رضایت مردم به پایان برسد.

ویدیو های پیشنهادی
  1. رحمان گفت:

    سلام شما رو به هرکه میپرسید ایران خودرو رو پاسخگو کنید
    صدای مردم باشید
    با هزار بدبختی و وام و قرض تونستیم مقداری پول تهیه کنیم برا دنا پلاس دنده ای ساده الان مردمو پیچوندن با این حرکت
    منتظر پیگیری و خبرهای خوشتون هستیم

    ۵
    ۰
  2. کاوه گفت:

    نکته‌جالب اینجایت که زمانیکه در فروردین ماه قیمتها از طرف شورای رقابت اعلام شد قیمت دنا پلاس معمولی در حدود قیمت پژو ۲۰۷ و سورن پلاس بود ولی حالا هیچکدوم از محصولات گرون نشدند ولی دنا پلاس ۸۰ میلیون گرون کردند .

    ۴
    ۰
  3. محمد گفت:

    سلام
    ایران خودرو گفته مبنای قیمت دنا پلاس معمولی را دنا توربو قرار دادیم بعد ۴۳ تومن ازش کم کردیم !!!
    این درست ؟ خریدار دنا معمولی ثبت نام کرده برای اینکه قیمتش مناسب تر بوده نه دنا توربو !! اگر می دانست شما می خواهید ۲ ماه بعد این کار را بکنید پارس می نوشت .
    به ایران خودرو بگویید با این رویه به زودی مردم و مسئولین انقلابی در این کارخانه را خواهند بست .

    ۲
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X