تکمیل ظرفیت فروش سابرینا U5 پلاس دیار خودرو

به گزارش دیار خودرو ظرفیت طرح فروش سدان مونتاژی این شرکت سابرینا U5 پلاس یا همان بیجیپ U5 به اتمام رسیده است.
به گزارش دیار خودرو ظرفیت طرح فروش سدان مونتاژی این شرکت به اتمام رسیده است. سابرینا U5 پلاس یا بیجینگ U5 توجه به استقبال بیسابقه مشتریان محترم و تکمیل ظرفیت موجود، طرح فروش آن تا دوره بعد اعلام شرایط فروش این خودرو به پایان رسید است. بایک (BAIC) یکی از خودرو سازان بزرگ چین است که در سال ۱۹۵۸ تأسیس شد و در ابتدا در زمینه تولید خودروهای کاروتجاری فعالیت می کرد. یکی از زیرمجموعه های این شرکت بیجینگ (BEIJING) بوده که محصولات آن توسط شرکت های مونتاژ کار ایرانی از سال ۱۴۰۰ به صورت گسترده به بازار ایران راه یافته اند. Beijing U5 یکی از محصولات این شرکت بوده که اولین نسل آن در سال ۲۰۱۴ در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد این خودرو در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ مورد فیس لیفت قرار گرفت و در آخر پسوند پلاس به U5 اضافه شد. این خودرو بر اساس پلتفرم SAAB 9-3 توسعه یافته بود. دیار خودرو برای پوشش بازار داغ خودروهای اقتصادی بازار این خودرو را مونتاژ می کند که رقیبی جدی برای محصولات داخلی به حساب می آید.

شرکت دیارخودرو ضمن قدردانی از اعتماد و همراهی همیشگی مشتریان گرامی، بهزودی شرایط فروش جدید و برنامههای آتی فروش این خودرو و دیگر محصولات خود را از طریق وبسایت رسمی و کانالهای اطلاعرسانی خود اعلام خواهد نمود. و همچنین برای دریافت آخرین اخبار و اطلاع از طرحهای آتی می توانید به وبسایت رسمی شرکت دیارخودرو مراجعه فرمایید.
سابرینا پلاس؛ ویدیو معرفی + مشخصات فنی
زیر کاپوت سدان جدید بایک یک پیشرانه ۱.۵ لیتر ۴ سیلندر تنفس طبیعی قرار گرفته که توان تولید ۱۱۱ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل می شود و مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو در محدوده ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. این موتور و گیربکس توان بالایی ندارند ولی به دلیل تنفس طبیعی بودن و اتفاده نکردن از فناورری هایی مثل پاشش مستقیم سوخت، فشار مضاعفی به این موتور و گیربکس وارد نمی شود و به نظر می تواند تا کارکرد های بالا دوام بیاورد. این سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع تورشن بیم است و نباید از آن انتظار هندلینگ و راحتی خودرویی با سیستم تعلیق مولتی لینک داشت.
از جمله امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می توان به ۴ کیسه هوا، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از جلو، سانروف، فرمان کمکی برقی، فناوری LED چراغ ها، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سامانه کنترل کشش، سامانه کنترل پایداری، سنسور TPMS، حالت رانندگی اسپرت، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین دنده عقب، کروز کنترل، رینگ آلومینیومی و… اشاره کرد.
بایک BJ30e ؛ معرفی + مشخصات فنی
تحویل سابرینا U5 پلاس به ۱۰۰۰ دستگاه رسید
محصولات مونتاژی دیار خودرو چه ویژگی هایی دارند
نامه دیار خودرو به نمایندگی های این شرکت ؛ صیانت از حقوق مشتریان





پس الکی میگن مردم پول واسه ماشین ندارن
ماشین خوبیه و به زودی جای خودش رو در بازار باز میکنه مردم هم به موقعش پول دارند
۱۴۰۰برای این خودرو با این امکانات حداقل ۳۵۰زیاد است .چیزی نداردخودرو.مهمترازهمه خدمات ندارد در این کشور ما
تو شهر ما یه پاساژی آورده بودن ملت تو صف اسم نوشتن بود ، ولی انصافا هم بیرون هم داخلش ، جنس کابینش اصلا قابل قیاس با داخلی ها نبود ، به نظرم هر کی بخره برده
خیابانها پر شده از خودرو بی کیفیت داخلی و چینی نخرید نخرید نخرید خیابانها جاده ها ظرفیت این همه خودرو نداره جاده ها خیابانها رو بزرگ کنید
مردم ما خیلی هم پول دارن الکی دوست دارند نق بزنند. یکسره دنبال لاکچری بازی اند.
حیف که محبت را رها کردیم وچسبیدیم به این چیزها
خیلی شیک و لوکس زیبا
با این موتور و گیربکس ضعیف و با مدل رانندگی ایرانی جور نیست فقط ظاهره با این ابعاد موتور گیربکس جور نمیشه
با این موتور و گیربکس ضعیف و با مدل رانندگی ایرانی جور نیست فقط ظاهره
بخوای اینو بخری شاهین فول و تاراری فول مقاوم تر و راحت تره