پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰

تیپ جدید ری را به تولید رسید ؛ ریرا ۳۴۲۰۲ چه تفاوت هایی دارد؟

منتشر شده در 12 شهریور 1404 ساعت 15:41
نویسنده آرام عزیزی
عکاس علیرضا پاداش
تیپ جدید ری را به تولید رسید ؛ ریرا 34202 چه تفاوت هایی دارد؟

ایران خودرو تیپ جدید ری را را با کد ۳۴۲۰۲ به تولید انبوه رسانده که در این مطلب به تفاوت های این کد کلاس جدید می پردازیم.

ایران خودرو تیپ جدید اولین کراس اوور ملی ری را را به تولید انبوه رساند. ری را بر اساس پلتفرم نسل دوم پژو ۲۰۰۸ طراحی شده و پروژه آن با کد K125 آغاز شد و مدت زمان رونمایی تا عرضه این خودرو نزدیک به ۲.۵ سال طول کشید. از ری را در تیر ۱۴۰۱ رونمایی شد و در پاییز ۱۴۰۳ ایران خودرو اولین شرایط فروش این محصول جدید را اعلام کرد. معرفی این خودرو در زمان بحبوحه استیضاح وزیر سمت رخ داد. این خودرو، اولین خودروی داخلی در کلاس کراس اوور در بین محصولات داخلی به حساب می آید و برای ایران خودرو به دلیل سرمایه گذاری سنگین در تولید و تحقیق و توسعه اهمیت بالایی دارد. این کراس اوور در ابتدا تنها با یک کد کلاس ۳۴۲۰۱ معرفی شد اما ایران خودرو به تازگی در وبسایت خود کلاس جدید ری را را با شماره ۳۴۲۰۲ نیز قرار داد است و در آخرین شرایط فروش ایران خودرو نیز که لغو شد تنها این کلاس از ری را موجود بود؛ در ادامه به بررسی تفاوت های تیپ جدید ری را می پردازیم.

کلاس ۳۴۲۰۲ ری را چه تفاوت هایی دارد؟

تیپ جدید ری را به تولید رسید ؛ ریرا 34202 چه تفاوت هایی دارد؟

نسخه جدید ری را از لحاظ امکانات رفاهی هیچ تفاوتی با نسخه قبلی ری را ندارد و تنها آپشن جدید مرسوم در محصولات جدید ایران خودرو به آن اضافه شده است. در بخش امکانات کراس اوور داخلی مجهز به ۴ کیسه هوا (سرنشینان جلو و جانبی)، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سیستم شروع حرکت در سربالایی ، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب، نمایشگر ۱۲ اینچی لمسی مالتی مدیا، کروز کنترل و محدود کننده سرعت ،ترمز های دیسکی، سیستم کمکی ترمز ، سیستم پایش فشار باد لاستیک، آینه های جانبی برقی ، گرمکن صندلی های ردیف جلو، چراغ روشنایی روز، نور پردازی داخلی، سنسور نور ، سنسور باران و… است. در تیپ جدید ری را نسل جدید SBR آپشن ایمنی هشدار کمربند سرنشینان عقب نیز به آن اضافه شده است، البته باید این موضوع نیز اشاره کرد که مدیریت جدید بخش خصوصی وعده ارتقاء سطح کیفی و مونتاژ این خودرو را داده بود و باید انتظار این را داشت که کلاس جدید ری را ارتقاء کیفی را در کنار افزودن آپشن های ایمنی تجربه کرده باشد.

مشخصات فنی ایران خودرو ری را

تیپ جدید ری را به تولید رسید ؛ ریرا 34202 چه تفاوت هایی دارد؟

کراس اوور ملی ایران خودرو در حالت فول آپشن مجهز به پیشرانه TC7 یا همان EFP است. این پیشرانه ، یک پیشرانه ۱.۶۵ لیتری توربو شارژ است که می تواند نهایت قدرت ۱۶۰ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۴۰ نیوتن متر را تولید و از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل کند. پروژه K125 به دلیل داشتن طراحی خوب و استاندارد خود توانسته استاندارد ایمنی برخورد با عابران پیاده را در مراکز معتبر اروپایی کسب کند که امتیاز ویژه ای برای این خودرو به حساب می آید. حجم مخزن سوخت این خودرو ۵۰ لیتر بوده و انتظار می رود مصرف سوخت میانگین ایران خودرو ری را با توجه به نوع موتور و ابعاد و وزن این خودرو به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر عددی در بازه ۷ الی ۸ لیتر باشد که عدد مناسبی برای این خودرو است.

ویدیو تست و بررسی ریرا

ویدیو های پیشنهادی
  1. ناشناس گفت:

    سلام وقت بخیر
    ایران خودرو قرار بود این هفته فروش ری را رو بزاره اما لغو شد
    شما نمی دونید کی دوباره فروشش رو میزاره؟
    اگه میدونید لطفاً بگید
    با تشکر

    ۳۱
    ۳
    • ناشناس گفت:

      یک آپشن برای رو مخ بودن خودرو

      ۱۳
      ۳
    • محمدرضا گفت:

      بنده ۵ آبان ماه ۱۴۰۳ واریز وجه داشتم و ثبت نام کردم تحویلی ۳۰ اسفند ۱۴۰۳ بوده موعد تحویل خودرو در قرارداد و دعوتنامه ، هنوز که هنوزه هیچ خبری نیست و در ایران خودرو هم الحمدا… هیچکسی پاسخگو نیست.
      فقط عذرخواهی میکنند مودبانه ، همین …

      یکنفر پیدا نمیشه از زمان دقیق تحویل خودرو اطلاعی داشته باشه .

      ۱۵
      ۱
      • ناشناس گفت:

        خدا رو شکر کن تحویلت ندادن. حالا آن شاله ایراداتش رفع شه تحویل بگیرید. من ماشینم (ریرا) یه هفته دست خودمه، یه هفته دست نمایندگی ایران‌خودرو.

        ۵
        ۲
      • رضا مهذب گفت:

        چرا اطلاعات کلی میدی؟
        یه سری اطلاعات ریزتر و جزئی تر هم بده. مثلا اینکه کیفیت قطعات داخلی چطور شده؟ چون الان تو بازار چند نمونه تریم هست. تفاوت اینا چیه.

        ۰
        ۰
    • مومنی گفت:

      احتمالا زمانی که بتونه مشکل عدم پایداری خودرو و هندلینگ افتضاح اون رو حل کنه. طلق بررسی‌ها با این ماشین فقط باید در یک مسیر مستقیم حرکت کنی.

      ۱۱
      ۳
    • سید حیدر گفت:

      واقعا حیف نیست پول بدی به این بد قیافه زشت

      ۳
      ۴
  2. علی گفت:

    یادشون رفته بود گرون کنن لغو شد

    ۱۲
    ۲
  3. فرهادی گفت:

    ما پارسال ثبت نام کردیم و پولش هم کامل پرداختیم الان ۶ ماه از موعد تحویل گذشته و جواب درست و قانع کننده ای هم شرکت نمیده.😬😡😡

    ۵
    ۶
  4. ناشناس گفت:

    فقط کاور ویدیو رو نگاه کن بابا تورو باید عقب ماشین رو صندلی کودک بزارن موندم اصن کی تایید کرد ره تو گواهی نامه بدن؟ 😂

    ۲
    ۱۲
  5. محمد گفت:

    تنها تفاوتی که کرده زشت بود زشت تر شد

    ۹
    ۷
  6. ناشناس گفت:

    من مرداد ۴۰۳ برنده شدم طرح فرسوده بهمن اسقاط کردم ماشینم رو دریغ از یک پیام بگن خرت به چند خوب ادم حسابی ها لااقل یک پیام بدید بگید کم عقل هنوز باید صبر کنی اینجا ایرانخودرو ایرانه شرکت بنز نیست اقا ثبت نام نکنید بخدا بالا ۱سال حیرونید من الان ۱ونیم ساله حیرونم

    ۹
    ۱
    • ناشناس گفت:

      سلام من رفتم ته و توشو در آوردم
      یک اینکه دلیل اصلیش اعتراض مردم بود نه ترخیص نشدن
      الانم رفتم از خود عوامل ایرانخودرو از کارگر جزء بگیر به بالا در آوردم احتمالا تحویل ریرا تا چند وقت دیگه تموم می‌شه

      ۳
      ۳
  7. ناشناس گفت:

    یکی نیس بشون بگه نمای جلوش رو عوض کنند
    ترکیبی از الگوی خودروهای چینی و خودروهای انیمیشن های برنامهmbc3 کودک و نوجوان😐
    تازشم موقع بستن درب هاش متوجه میشی چه بلایی سر مال و اموالت آوردی با خریدن این حلبی

    ۱۱
    ۸
  8. محسن گفت:

    آخه بی کارید میرید ماشین ایرانی میخرید ماشینی که هنوز در حال ازمون و خطاست!!! اونم با اون ریختش از بغل و جلو ماشینو رو هر چی نگاه میکنم به هیچ طراحی مهندسی که ذهنم که ماشین های روز دنیا رو دیده نمیتونم تطبیق بدم

    ۹
    ۷
  9. محسن گفت:

    آخه بی کارید میرید ماشین ایرانی میخرید ماشینی که هنوز در حال ازمون و خطاست!!! اونم با اون ریختش از بغل و جلو ماشینو رو هر چی نگاه میکنم به هیچ طراحی مهندسی ذهنم که ماشین های روز دنیا رو دیده نمیتونم تطبیق بدم

    ۳
    ۸
    • علی کاظمی گفت:

      من از اسفند ماه ریرا دارم. البته خودم ثبت نام نکردم. اما با اینکه جزو اولین سری تحویلیه اما انصافا ایراد بخصوصی نداشت. اگه بخام خیلی تخصصی ببینیم، خیلی از خودروها ایراد دارن. اما برای یه نفر که ماشین بی دردسر و آپشن دار میخاد،گزینه خوبیه. خصوصا در قیاس با خودروهای جینی اونم به نسبت قیمتش. همه میتونن تعمیرش کنن با هزینه کمتر نسیبه به چینی

      ۱۶
      ۳
      • ناشناس گفت:

        مگه چنتا کشور تودنیا می‌توانند با درصد بالای بومی سازی خودرو تولید کنن؟؟!!!همینم هنر کرده اند تولید کنند گرچه مدیران خودروساز به جای اعتماد به توان داخل و دانشگاهها سالها آویزون فرانسه بوده اند و به خودروسازی ضرر سنگینی زده اند ولی تا اندازه ای دارند به جوونامون اعتماد میکنند تا پیشرفت حاصل بشه

        ۵
        ۱
    • مسعود گفت:

      من یه ۲۰۰۸ مدل ۹۸ دارم ارزش داره با ریرا معامله کنم یا نه ؟

      ۲
      ۰
  10. حسین گفت:

    با ۴۰۰ میلیون افزایش قیمت میخان بفروشن!
    مدیریت فخیمه بخش خصوصی که ۱۰ تا خبر براش رفتید و دست و پا براش شکوندین هیچ کاری جز افزایش قیمت بلد نیست،هیچ فرقی با قبل نکرده فقط نرخ افزایش قیمت از ۱۵ درصد شده ۴۰ درصد!
    ایران خودرو تبدیل به حیات خلوت گروه بهمن شده
    یه فضای مونتاژی جدید با کلی امکانات برای مونتاژ خودرو دشت ۳ چینی و فروش به چند برابر قیمت به مردم…و سود هنگفت گروه بهمن و کروز و …
    دیگه مردم عادی آرزوی خودرو زیر ۱ میلیارد رو به گور می‌برند با مدیریت بخش خصوصی…

    لطفا انتشار بدید

    ۱۳
    ۱
  11. احمد گفت:

    من ریرا تحویل گرفتم فرمان برقی خرابه سنسور لغزندگی یک دفعه خود به خود روشن میشه صداهای عجیبی ازش میاد امداد خودرو امد برد نمایندگی اونجا هم دوروزه حیرونم هنوز پذیرش نکردند اخه این چه ماشین غراصه ای هست تحویل دادند ‌.

    ۱
    ۲
  12. ناشناس گفت:

    تنها راه نجات صنعت خودرو آزاد کردن واردات با تعرفه پایین هست. اونوقت نه بیت المال برای تولید قیرا هزینه میشه نه خودروی بی کیفیت تولید میشه. خودرو ساز میره دنبال تولید چیزی که مردم بخرن نه مجبور باشن بخرن.
    خصوصی سازی خودرو تا زمانی که انحصار باشه فرقش با بخش دولتی اینه که وقاحت افزایش قیمت بیشتری دارن چون از وزیر صمت و اقتصاد هم نمیترسن مدیرهاشون

    ۵
    ۰
  13. احمد گفت:

    بالا نوشته بودم که فرمان برقی خرابه پذیرش توسط نمایندگی انجام شد و با گذاشتن دستگاه و تنظیم فرمان مشکل فرمان برقی و روشن شدن سنسور لغزنگی حل شد واقعا ماشین خوبیه .

    ۳
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X