فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰

دو خودروی جدید از هوندا به گمرک ایران رسیدند

منتشر شده در 02 بهمن 1403 ساعت 20:43
عکاس پویا بادفر
دو خودروی هوندا در گمرک

بر اساس تصاویر ارسالی از گمرک، دو خودروی جدید از هوندا به گمرک ایران رسیده است و به زودی عرضه این دو خودرو در سامانه انجام خواهد شد.

قبل تر خبر داده بودیم که یکی از شرکت های واردکننده برنامه دارد تا دو مدل جدید از هوندا را به کشور وارد کند و حالا نخستین نمونه های این دو مدل به خاک کشور رسیده است. این دو خودرو هوندا اینتگرا و هوندا ZR-V هستند که هر دو از مبدا چین به ایران می آیند. این دو خودرو به واسطه کلاس فنی و برند اصیل می توانند جایگاه خوبی در بازار وارداتی های کشور داشته باشند و بازار وارداتی ها را داغ تر کنند. البته هر دوی این دو خودرو با مشخصات و نام های دیگر هم وارد شده اند اما این نسختین نمونه های ساخت چین از این دو مدل هوندا در ایران هستند. در ادامه مشخصات این دو خودرو را بررسی می کنیم.

هوندا سیویک در گمرک

مشخصات هوندا اینتگرا

هوندا اینتگرا در واقع همان هوندا سیویک است که تحت جوینت ونچر هوندا-GAC به تولید می رسد. این در حالی است که نسخه تولیدی تحت جوینت ونچر دانگ فنگ- هوندا همان سیویک نام دارد. این خودرو بر اساس نسل ۱۱ هوندا سیویک ساخته شده و همان المان های فنی و طراحی را دارد. زیر کاپوت این خودرو یک پشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ قرار دارد که توان تولید نهایت قدرت ۱۸۲ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل می شود و در کل مشخصات راضی کننده را در این خودرو می بینیم. سیستم تعلیق در جلو مک فرسون و در عقب از نوع مولتی لینک است و مصرف سوخت ترکیبی ۶.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را در این خودرو می بینیم.

هوندا در گمرک

در این سدان امکاناتی نظیر رینگ های ۱۷ اینچی آلومینیومی، سیستم کنترل پایداری، سانروف، ورود بدون کلید، رادار خطی، هشدار خروج از خط، کروز کنترل آداپتیو، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تهویه اتوماتیک، کلاستر دیجیتال، صفحه نمایش مالتی مدیا، ۹ کیسه هوا و… دیده می شود.

مشخصات هوندا ZR-V

قبل تر نام هوندا ZR-V را در خودروهای وارداتی مختص به جانبازان شنیده بودیم اما اینبار نسخه ای دیگر از آن در سامانه خودروهای وارداتی عرضه می شود. نسخه ای که در چین و تحت جوینت ونچر جی ای سی-هوندا به تولید می رسد و مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژی است که در اینتگرا هم دیده می شود و خروجی فنی ۱۸۲ اسب بخار و ۲۴۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل می شود و مصرف سوخت ترکیبی ۷.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را در این خودرو داریم.

هوندا ZR-V در گمرک

در این کراس اوور مونتاژ چین امکانات کاملی نظیر ۶ کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، هشدار برخورد از جلو، دکمه SOS، استارت استاپ، دوربین عقب، اتوپارک، سیستم کنترل در سربالایی، سیستم کنترل حرکت در سرپایینی، کروز کنترل تطبیقی، تابلوخوان، سیستم هشدار خروج از خط و رانندگی بین خطوط، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، فناوری LED چراغ ها، نوربالا اتوماتیک، کلاستر دیجیتال، مالتی مدیا لمسی، روکش چرم و پارچه صندلی ها، تهویه اتوماتیک و… را می بینیم.

ویدیو های پیشنهادی

۳ Responses to “دو خودروی جدید از هوندا به گمرک ایران رسیدند”

  1. حسام گفت:

    این سیویک جدید خیلی شبیه مدل آمریکایی هست ،همونه؟از طرفیGAC جزو خوبای چینه و به نظرم سطح کیفی خودروش بالاست

    ۰
    ۱
  2. مهدی گفت:

    به کجا رسیدیم. باید بریم آشغالای چین رو بگردیم با افتخار بیاریم و به عنوان خودروی جدید سوار بشیم.خلایق را هر چه لایق

    ۰
    ۵
  3. حجت‌اله براهنی گفت:

    زیر کاپوت ماشین و نمی‌دونم قلب تپنده و اینا رو می‌‌تونید از متن‌ها حذف کنید مگر این که ۱.۵ نباشه! در بقیه موارد می‌دونم که موتور ۱.۵ هست و بین ۱۴۰ تا ۱۹۰ اسب‌بخار به‌زور ازش گرفتن که بعدش با بنزین ایران بشه سلطان ناک!

    ۰
    ۳

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X