مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰

رونمایی از دو خودروی آرتابان موتور با حضور بازیکنان استقلال و ساپینتو

منتشر شده در 18 شهریور 1404 ساعت 21:20
رونمایی از دو خودروی آرتابان موتور با حضور بازیکنان استقلال و ساپینتو

آرتابان موتور به زودی با سبد متنوعی از محصولات به بازار ورود می کند و حالا از دو خودروی خود با حضور بازیکنان استقلال و ساپینتو، سرمربی این تیم، پرده برداشته است.

آرتابان موتور یکی از شرکت های نوپا در صنعت خودرو است که با سرمایه گذاری قابل توجه پا به این عرضه گذاشته و قرار است در تمام رده های صنعت حضوری فعال داشته باشد. این شرکت پیش تر به بازار خودروهای کار و تجاری ورود کرده بود و در واردات خودرو هم با خودروهای نشان GAC به بازار آمد. اما مدیران این شرکت از قبل اعلام کرده بودند که آرتابان موتور به زودی به صورت گسترده مونتاژ خودروهای سواری را آغاز می کند و حالا دو محصول جدید این شرکت رونمایی شده اند. توکا و آرتان نام دو خودروی آرتابان موتور هستند که به ترتیب در رده کراس اوور و سدان قرار می گیرند و به زودی آن ها را در بازار خواهیم دید. پیش تر آرتابان موتور به عنوان حامی مالی باشگاه استقلال تهران معرفی شده بود و نام شرکت آرتابان موتور یا همان AMG را روی کیت این فصل آبی های پایتخت دیده بودیم و همین باعث شده تا در مراسم رونمایی از دو محصول جدید آرتابان موتور، شاهد حضور بازیکنان استقلال و ساپینتو، سرمربی این تیم، باشیم. در ادامه نگاهی به دو محصول جدید این شرکت خواهیم داشت.

رونمایی از دو خودروی آرتابان موتور با حضور بازیکنان استقلال و ساپینتو

آرتابان آرتان ؛ نخستین سدان آرتابان موتور

آرتان نام نخستین سدان آرتابان موتور است که در واقع نمونه ریبج شده و مونتاژی از سدان رووی (Roewe i5) به حساب می آید. سدانی ساب کامپکت از محصولات سایک که از سال ۲۰۱۷ روی خط تولید این کمپانی قرار دارد و در نسخه برقی استیشن با نشان MG در بازارهای صادراتی به عرضه می رسد. البته این خودرو در برخی بازارها با نام ام جی ۵ هم شناخته می شود که البته این نام گذاری بیشتر مربوط به نسخه برقی و استیشن آن است. آرتابان موتور آخرین فیس لیفت از این خودرو را برای بازار ایران در نظر گرفته که طراحی نسبتا قابل قبولی دارد و چهره آن قدیمی نیست. پس تا اینجای کار می دانیم که با سدانی از یک کمپانی مطرح چین طرف هستیم که ظاهر خوبی دارد و یک رگ آن به نشان قدیمی MG می خورد.

زیر کاپوت آرتابان آرتان یا همان AMG ARTAN یک پیشرانه ۱.۵ لیتر چهار سیلندر تنفس طبیعی قرار دارد که توان تولید نهایت قدرت ۱۲۸ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۱۵۸ نیوتن متر را ارائه می دهد و قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو می رسد. مصرف سوخت ترکیبی در شرایط استاندارد به صورت میانگین کمتر از ۶.۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است و سیستم تعلیق جلو و عقب به ترتیب از نوع مک فرسون و نیمه مستقل هستند.

در داخل کابین آرتان طراحی به نسبت مدرنی را می بینیم و خط طراحی محصولات رووی به وضوح در کابین این خودرو دیده می شود. در سدان جدید آرتابان موتور امکانات نسبتا خوبی نظیر فرمان کمکی برقی، ۲ کیسه هوای روبرویی، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری، تنظیم حالت رانندگی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، ورود بدون کلید، کروز کنترل، تنظیم حالت رانندگی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک عقب، کلاستر دیجیتال، سنسور نور، صفحه نمایش لمسی مالتی مدیا، سیستم تهویه اتوماتیک، دریچه تهویه عقب، سانروف، استارت دکمه ای و… را می بینیم.

آرتابان توکا ؛ کراس اوور جدید بازار

آرتابان توکا یا AMG TOOCA نامی است که آرتابان موتور برای کراس اوور جدید خود در نظر گرفته است. این شاسی بلند در واقع نسخه مونتاژی و ریبج شده از دانگ فنگ فنگون ۵۸۰ یا گلوری ۶۰۰ به حساب می آید که در ایران با نامی جدید عرضه می شود. این خودرو از سال ۲۰۱۶ تحت جوینت ونچر بین دانگ فنگ و سوکون (DFSK) به تولید می رسد و در بازارهای مختلی عرضه شده است. نمونه ای که توسط آرتابان موتور مونتاژ خواهد شد در واقع نسل دوم از این شاسی بلند است که سال ۲۰۲۲ به بازار آمد و خط طراحی جدید دانگ فنگ را می توان در آن دید. قبل تر قرار بود نسخه پلاگین هیبرید این خودرو با بی ام کارز به ایران بیاید که البته حضور آن خودرو در ایران منتفی شد. در ادامه به مشخصات فنی و امکانات آرتابان توکا آشنا خواهیم شد.

کراس اوور توکا (AMG TOOCA) به یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ مجهز است که فناوری پاشش مستقیم سوخت یا TGDI را دارد و این پیشرانه توسط SOKON تامین می شود. خروجی های فنی این پیشرانه ۲۰۱ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن متر هستند و قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته AT به چرخ های جلو می رسد. با این خروجی فنی، شتاب گیری صفر تا صد در حدود ۱۰ ثانیه انجام می شود و مصرف سوخت ترکیبی هم در شرایط استاندارد ۸.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود. سیستم تعلیق در جلو مک فرسون و در عقب مولتی لینک است و ترکیب این تعلیق با فاصله محوری ۲۷۸۵ میلیمتری می تواند یک سواری نرم را برای راننده و سرنشینان به ارمغان بیاورد.

آرتابان توکا ؛ کراس اوور جدید بازار

در کابین این خودرو طراحی ساده و در عین حال مدرنی را می بینیم که شبیه به دیگر کراس اوور های همرده چینی است. البته توکا یک کراس اوور ۷ نفره است و باید با خودروهای ۷ نفره بازار مقایسه شود. در داخل کابین کراس اوور توکا امکانات به نسبت کاملی نظیر فرمان کمکی برقی، چهار کیسه هوا (روبروی و جانبی جلو)، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری، سیستم ترمز اضطراری، کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، هشدار خروج از خط، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، دوربین ثبت وقایع، سنسنور نور و باران، صفحه نمایش مرکزی مالتی مدیا، کلاستر دیجیتال، سانروف پانورامیک، سردکن و گرم کن صندلی های جلو، صندلی های برقی جلو، گرم کن فرمان، نورپردازی داخلی و… دیده می شود.

حالا باید دید دو خودروی جدید آرتابان موتور چه زمان و با چه قیمتی به بازار می آیند و باید دید واکنش بازار به ورود این دو محصول جدید چه خواهد بود.

ویدیو های پیشنهادی
  1. masoud گفت:

    خیلی زشت ان خدایی

    ۲۲
    ۴۲
    • ایرانی گفت:

      از آریزو ۸ پرو قیافه اش بهتره حداقل

      ۴۰
      ۱۶
    • حامد گفت:

      فکر کردم تولید داخلی هستش اومدم ببینم..رونمایی خودروی یک کشور دیگه…!!!خود اون کشور همچین کاری نکرده….خدمات پس از فروش….تامین قطعات….هیچیش معلوم نیست….احتمالا میخواستن دور هم باشن همچین مراسمی گرفتن…

      ۳
      ۰
  2. Alireza گفت:

    برخی محصولات وارداتی رو که نگاه میکنم با حسرت میگم حتی ایران‌خودرو هم با همین دانش فعلی میتونست اینو طراحی کنه.

    ۴۷
    ۰
  3. علی گفت:

    وقتی اینقدر گرون میشن که قیمت شون سه برابر قیمت سازنده در چین میشه چه فایده؟ برای کدوم فروش رونمایی کردید؟ وقتی ۹۵ درصد مردم توان خرید شو ندارن چه فایده داره؟

    ۶۲
    ۲
  4. ناشناس گفت:

    به نسبت قیمت موتور سیکلت ،خودرو هنوز میتونه ۸۰ درصد گرون شه

    ۱
    ۹
  5. وحید گفت:

    یه شرکت تازه تاسیس بدون نمایندگی در سطح کشور. یعنی بری شهرستان ماشینت خراب بشه هیچ کاری نمیتونی بکنی اونجا دست بهش بزنی از گارانتی خارج میشه.
    از نظر فنی و سطح خدمات شرکت‌های دیگه‌ای هستن که قدمت دارن و در سطح شهر و کشور خدمات دارن.
    خرید این مدل خودروها به هیچ وجه عقلانی نیست.
    پولتون رو دور میریزید.

    ۷
    ۴
  6. محمد گفت:

    ارم جلو که کپی از ائودیه فقط یه حلقه کم داره روی فرمون هم نوشته amg . دیگه چجوری بگه اقا ما خنگیم فقط بلدیم کپی کنیم

    ۷
    ۰
  7. محمد علی گفت:

    یاده موبایل موسوی افتادم 🙂
    کلا اسپانسر استقلال هر کی بوده تا الان یه کلاه برداری بزرگی کرده و رفته اینم یکی مثل اونا

    ۵
    ۱۰
    • آقامجتبی گفت:

      حرف رایگان نزن دوست عزیز، آرتابانی که زیرمجموعه میهنه به هیچ وجه قابل مقایسه با یه فروشگاه که مدیر نالایق اسبق اسپانسرش کرد نیست

      ۸
      ۲
  8. نرگس گفت:

    اینجوری فایده نداره لوگو رو هم باید به احترام این تیم ۶ سوراخه میکردن

    ۱۲
    ۱۴
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X