دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰

صدور مجوز شماره گذاری سدان جدید بازار ؛ سابرینا U5 پلاس در یک قدمی بازار

منتشر شده در 30 شهریور 1404 ساعت 10:18
نویسنده رضا چوکامی
صدور مجوز شماره گذاری سدان جدید بازار ؛ سابرینا U5 پلاس در یک قدمی بازار

بر اساس اعلام شرکت دیار خودرو، مجوز شماره گذاری سدان جدید بازار یعنی سابرینا U5 پلاس صادر شده و این خودرو به زودی به بازار می آید.

سابرینا U۵ پلاس جدیدترین محصول دیار خودرو و بازار است که نخستین بار در نمایشگاه خودروی تهران سال گذشته توسط این شرکت معرفی شد. سدانی اقتصادی با طراحی راضی کننده که در شرایط فروش های قبلی این شرکت به عرضه رسید. حالا طبق اعلام دیار خودرو، پس از صدور تاییدیه های استاندارد و آلایندگی محیط زیست، حالا مجوز شماره گذاری این سدان توسط فراجا صادر شده و به زودی نخستین مرحله تحویل این خودرو به مشتریان انجام خواهد شد. سدان سابرینا U5 پلاس با ورود به بازار رقیب خودروهای نظیر تارا V4، شاهین پلاس اتوماتیک، کی ام سی ایگل و آرتابان آرتان خواهد بود و باید دید واکنش بازار به ورود این سدان تازه وارد چگونه است. در ادامه مشخصات سدان دیار خودرو را بررسی می کنیم :

صدور مجوز شماره گذاری سدان جدید بازار ؛ سابرینا U5 پلاس در یک قدمی بازار

معرفی و مشخصات فنی

زیر کاپوت سدان جدید دیار خودرو یک پیشرانه ۱.۵ لیتر و چهار سیلندر تنفس طبیعی قرار گرفته که توان تولید نهایت قدرت ۱۱۲ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل می شود و با این مشخصات، مصرف ترکیبی ۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را در این خودرو می بینیم.سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون است و در محور عقب تعلیق نیمه مستقل را داریم و در مجموع تمام مشخصات فنی این خودرو به ما نشان می دهد که یو۵ پلاس یک سدان اقتصادی است که البته به واسطه پیشرانه تنفس طبیعی، دردسرهای کیفیت پایین بنزین در ایران را ندارد.

دیار خودرو بیجینگ U5 پلاس را با امکاناتی مانند سانروف برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، رادار خط خوان، تریم داخلی چرم مصنوعی، کروز کنترل، کلاستر دیجیتال، نمایشگر لمسی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، استارت دکمه ای، سنسور نور، فناوری LED چراغ ها، تهویه الکتریکی، کیسه هوای جانبی جلو و… به دست مشتریان می رساند.

ویدیو های پیشنهادی

۲ Responses to “صدور مجوز شماره گذاری سدان جدید بازار ؛ سابرینا U5 پلاس در یک قدمی بازار”

  1. ناشناس گفت:

    این ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون با رقیبایی که براش نوشتید اختلاف قیمت داره و این مبلغ هم برای قشر متوسط مبلغ کمی نیست از نظر من jac j7 و آریزو ۶ پرو نوشته بشه بهتره

    ۱
    ۰
  2. امید گفت:

    صنعت خودرو باید گریه کرد،دیگه این افراد نیستن خودرو انتخاب میکنند تو جامعه ما خودرو موتور ۱۵۰۰ چین و گیربکس cvt چین که مارو انتخاب می‌کنه ، بیجینگ و جیلی بهترین خودروها می‌فرسته اروپا و آمریکا bac x3pro و u5 ایران وارد میکنه خودروهای رقابتی..!!!!!واقعا شخصی که پول سوزوکی بالنو و سیاز و هندا سیتی و پرداخت کنه این خودرو رو بخاطر دوربین و متریال ضعیف بگیره و گیربکس cvtچین و خریداری عقل نداره

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X