فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰

فروش ارزان ترین نسخه تارا آغاز شد

منتشر شده در 03 دی 1403 ساعت 13:56
نویسنده نیما ارفعی
عکاس حسین دلاور
ویدئو رضا چوکامی

گروه صنعتی ایران خودرو فروش ارزان ترین نسخه تارا را در این دوره ثبت نام ها آغاز کرده است. در حال حاضر تارا V1 پلاس ارزان ترین نسخه این سدان ملی است که قیمت ۷۷۵ میلیون و ۶۳۷ هزار تومان را در کارخانه دارد.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، متقاضیان خرید تارا V1 پلاس می توانند تا سه شنبه مورخ ۴ دی ۱۴۰۳ حساب وکالتی خود را ایجاد کنند. پس از ایجاد حساب وکالتی تا روز شنبه مورخ ۸ دی ۱۴۰۳ می توانند با مراجعه به وبسایت ایران خودرو، جهت پیش ثبت نام تارا V1 پلاس اقدام کنند. باید توجه داشت که در این دوره از فروش محصولات ایران خودرو، تارا V1 پلاس به عنوان ارزان ترین نسخه از این سدان ملی با موعد تحویل ۴ تا ۹ به مشتریان واگذار می شود.

امروز تارا V1 پلاس قیمت ۷۷۵ میلیون و ۶۳۷ هزار تومان را در کارخانه دارد. اما این خودرو با قیمت غیر قطعی به مشتریان عرضه می شود. بر این اساس در زمان تحویل، قیمت روز خودرو برای متقاضیان محاسبه خواهد شد. باید به این نکته اشاره کرد که در شرایط فروش ایران خودرو تارا V4 هم عرضه می شود.

مشخصات تارا V1 پلاس ؛ ارزان ترین تارا صفر کیلومتر

تارا V1 پلاس به پیشرانه ۱.۶ لیتری TU5 پلاس مجهز است. این پیشرانه ۱۱۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور 144 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده تارا V1 پلاس از نوع ۶ سرعته دستی است و توان را به چرخ های جلو می رساند. تارا V1 پلاس در بحث گرافیک چراغ های عقب و قالب صندلی ها و رو دری ها مانند تارا V4 است.

در تارا V1 پلاس امکاناتی مانند سنسور نور، سنسور باران، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رینگ فولادی با قالپاق، زیر آرنجی سرنشینان جلو و عقب، تهویه الکتریکی دستی، نمایشگر لمسی، اپل کارپلی، اندروید اتو، دوربین عقب، دو کیسه هوا و… دیده می شود.

تارا V1 پلاس در بحث امکانات ایمنی و رفاهی در جایگاه ضعیف تری نسبت به تارا V4 قرار دارد. در این نسخه دنده ای تارا همچنان کیسه هوای جانبی، سانروف، رینگ آلومینیومی و… دیده نمی شود.

ویدیو های پیشنهادی
  1. ناشناس گفت:

    فکر کردم یه نسخه لو آپشن تر زده که زدید ارزان ترین.چون میشه از اپشن هاش کمتر کرد و قیمتو پایینتر اورد. برا کسانی که فقط فنیه خودرو براشون مهمه. مث موتورگیربکس و پلت فرم. اپشن ماپشن نه.

    ۱۶
    ۴
  2. علیرضا رستمی گفت:

    سلام من تارا را می خواهم

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X