کوییک S
۶۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
هایما ۸S
۲,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۴
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ساینا S
۶۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۸۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۵
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
سورن پلاس - XU7P
۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۰۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۰۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۷
اکستریم LX
۳,۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
ری را
۱,۹۰۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۸۳۸,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۲۳,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۷۱۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
اطلس G
۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
جک J4
۱,۲۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۶۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
کی ام سی T9
۳,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۳۶,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
کی ام سی X5
۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۳
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
فونیکس آریزو 8
۳,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
هایما ۸S
۲,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۴
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ساینا S
۶۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۸۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۵
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۲
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
سورن پلاس - XU7P
۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۰۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۴۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۰۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۷
اکستریم LX
۳,۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین اتوماتیک
۱,۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۱
ری را
۱,۹۰۲,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
کی ام سی J7
۲,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
ریسپکت - تیپ 2
۱,۸۳۸,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۲۳,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۷۱۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
اطلس G
۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
جک J4
۱,۲۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۶۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
کی ام سی T9
۳,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۳۶,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
کی ام سی X5
۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۳
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
فونیکس آریزو 8
۳,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰

تارا V1 پلاس ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

تارا V1 پلاس یکی از نسخه های تارا دنده ای است که امکانات بیشتری را نسبت به مدل پایه دارد و همچنین جعبه دنده آن نسبت به V1 معمولی متفاوت است.

حجم موتور 1587 سی سی
قدرت 113 اسب بخار
گشتاور 144 نیوتن متر
انتقال قدرت دیفرانسیل جلو
منتشر شده در 06 دی 1403 ساعت 10:33
عکاس حسین دلاور

تارا V1 پلاس یکی از نسخه های تارا دنده ای است که امکانات بیشتری را نسبت به مدل پایه دارد و همچنین جعبه دنده آن نسبت به V1 معمولی متفاوت است.

درباره تارا V1 پلاس

از زمانی که تارا به بازار ایران عرضه شد در بعضی موارد نظیر ضعف در بدنه، کمبود امکانات، گرافیک چراغ های عقب و… مورد انتقاد قرار می گرفت. اما ایران خودرو سعی کرد در نسخه های بعدی برخی از این مشکلات را حل کند. تارا V1 پلاس عضو جدید خانواده تارا است که توسط این ایران خودرو به بازار ایران عرضه شده است. جالب است بدانید که پلتفرم تارا بر اساس پلتفرم پژو ۳۰۱ توسعه داده شده و تمامی نسخه های تارا به لحاظ طراحی ظاهری شبیه به یکدیگر بوده و در برخی موارد با یکدیگر تفاوت دارند. تارا V1P دارای امکاناتی بیشتر از نسخه پایه تارا (یا همان تارا V1) بوده اما از تارا V3، که نسخه فول آپشن با جعبه دنده دستی تارا به حساب می آید، امکانات کمتری دارد. تارا V1 پلاس با کد کلاس ۳۲۲۰۹ معرفی شده است. در ادامه بیشتر به بررسی این خودرو خواهیم پرداخت.

حتما ببینید : ویدیو معرفی تارا اتوماتیک V4

طراحی بدنه

تارا V1 پلاس در بخش طراحی ظاهری تغییرات کمی نسبت به نسخه قبلی خود داشته اما به طور کلی خانواده تارا طراحی متفاوتی نسبت به دیگر خودرو های داخلی داشته که نکته مثبتی برای این خانواده به حساب می آید. در نمای جلو، طراحی چراغ های اصلی به دلیل بهره مندی از خطوط شکسته، بیشتر از بقیه قسمت ها جلب توجه می کند. جلو پنجره این خودرو دارای حاشیه های کرومی هستند که جلوه خوبی را ایجاد کرده است اما یکی از مهمترین عواملی که بر طراحی نمای جلوی خانواده تارا تاثیر گذاشته است خطوط طراحی شده بر روی کاپوت است که توانسته کمی چهره این خودرو را عضلانی کند.

طراح بدنه تارا V1 پلاس

در نما های جانبی تارا وی ۱ پلاس، شاهد طراحی به نسبت ساده تری هستیم و به جز یک خط طراحی بر روی درب ها و فرورفتگی در پایین درها، شاهد ویژگی دیگری در بخش طراحی این قسمت ها نیستیم اما یکی از نکات منفی این خودرو استفاده از رینگ های فولادی است که چندان شایسته این خودرو نیست. اما مهم ترین تغییر در بخش ظاهری مربوط به تغییر گرافیک چراغ های عقب است که طراحی بهتر و اسپرت تری دارند. از دیگر نکات طراحی بخش عقب تارا V1 پلاس استفاده از تریم دو رنگ در بخش سپر این خودرو است که جلوه خوبی را ایجاد کرده است.

حتما بخوانید : قیمت روز خودرو

طراحی تارا V1 پلاس

به طور کلی طراحی بدنه تارا V1P، طراحی قابل قبولی است و برخی ایرادات طراحی نسخه قبلی این خودرو در تارا V1 پلاس بر طرف شده است.

مشخصات فنی تارا V1 پلاس

ایران خودرو تارا V1 پلاس از یک موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی (یا همان TU5 پلاس) بهره می برد که می تواند روی هم رفته ۱۱۳ اسب بخار و ۱۴۴ نیوتن متر گشتاور را از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل  کند. در محور جلو V1 پلاس از سیستم تعلیق نوع مک فرسون و در محور عقب از نوع توییست بیم استفاده شده است که راننده سواری قابل قبولی را با آن می تواند تجربه کند. ظرفیت باک بنزین ۵۰ لیتر بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ۷.۰۶ لیتر است که عدد قابل قبولی برای این خودرو به حساب می آید.

برندایران خودرو
مدلتارا دنده‌ای V1 پلاس
کلاس بدنهسدان
سال تولید۱۴۰۲
حجم موتور۱۵۸۷ سی سی
تعداد سیلندر۴
تعداد سوپاپ۱۶
فناوری موتورتنفس طبیعی
قدرت۱۱۳ اسب بخار
گشتاور۱۴۴ نیوتن متر
شتاب ۰ تا ۱۰۰۱۲.۵ ثانیه
حداکثر سرعت۱۹۰ کیلومتر بر ساعت
گیربکس۶ دنده دستی
انتقال قدرتدیفرانسیل جلو
تعلیق جلومک فرسون
تعلیق عقبتویست بیم
طول۴۵۱۹ میلی متر
عرض۱۹۵۳ میلی متر
ارتفاع۱۴۶۶ میلی متر
فاصله محوری۲۶۵۲ میلی متر
وزن۱۱۷۰ کیلوگرم
حجم باک۵۰ لیتر
مصرف سوخت۷.۰۶ لیتر در هر صد کیلومتر ترکیبی
ابعاد رینگ و لاستیک۱۸۵/65R15
شرکت عرضه کنندهایران خودرو
برند نشان مادرایران خودرو
کشور سازندهایران

طراحی کابین و امکانات

طراحی داخل کابین تارا V1 پلاس شبیه به دیگر نسخه های این خودرو بوده و تفاوت چندانی با آنها ندارد. در بخش رودری ها تماما از پلاستیک خشک استفاده شده اما در بخش های میانی و دستگیره ها شاهد استفاده از روکش پارچه ای هستیم که حس خوبی را به سرنشینان منتقل می کند. نکته ای که در این بخش وجود دارد این است که در تارا V1 پلاس بر خلاف تارا معمولی (یا همان تارا V1) کلید های شیشه بالابر از روی کنسول وسط به دستگیره رودری ها منتقل شده اند که دسترسی به این کلید ها را راحت تر می کند.

کابین تارا V1 پلاس

در بخش داشبورد نیز از پلاستیک خشک استفاده شده است و متاسفانه شاهد استفاده از متریال نرم در این بخش نیستیم اما استفاده از پلاستیک طرح دار در بخش های میانی داشبورد توانسته کمی طراحی این بخش را از سادگی دور کند. در بخش وسط داشبورد شاهد نمایشگر لمسی ۷ اینچی سیستم مالتی مدیا هستیم که قابلیت اتصال از طریق بلوتوث را داشته و امکانات قابل قبولی را در اختیار سرنشینان قرار می دهد. در پایین این بخش کلید های مربوط به تنظیمات سیستم تهویه تعبیه شده است که بسیار شبیه به طراحی سیتروئن C3-XR بوده و طراحی جالب و خوبی دارد.

اتاق تارا V1 پلاس

اما عمده تفاوت طراحی کابین تارا V1 پلاس با تارا V1 در بخش کنسول وسط نمایان می شود. در این بخش تغییر مکان دکمه های شیشه بالابر باعث ایجاد دو موبایل باکس شده است که قابلیت خوبی برای این خودرو به حساب می آید و نکته دیگر مربوط به دسته دنده و به طور کلی جعبه دنده این خودرو است. در تارا وی ۱ پلاس بر خلاف تارا V1 از جعبه دنده ۶ سرعته استفاده شده که این جعبه دنده در دیگر محصولات ایران خودرو نیز به کار رفته است.

حتما ببینید : تست و بررسی تارا اتوماتیک V2

غربیلک فرمان تارا V1P از نوع دی کات بوده و طراحی سه شاخه دارد و خوشبختانه فرمان این خودرو از نوع کمکی برقی است. جلو آمپر تارا V1 پلاس از نوع آنالوگ است و سعی شده با استفاده از ترکیب رنگ های آبی و قرمز ، احساس خوبی را به راننده القا کند. در مابین عقربه های مربوط به سرعت و دور موتور، کامپیوتر کوچک سفری تعبیه شده است که اطلاعاتی مانند میزان بنزین ، ساعت و دمای آب را به راننده منتقل می کند.

صندلی عقب تارا V1 پلاس

طراحی و ارگونومی صندلی های تارا وی ۱ پلاس همانند دیگر نسخه های این خودرو بوده و طراحی خوب و مناسبی دارند و از ترکیب چرم مصنوعی و پارچه به عنوان روکش آنها، مورد استفاده قرار گرفته است. متریال به کار رفته در بخش عقب نیز همانند بخش جلو است. تارا V1 پلاس با توجه به فاصله محوری ۲۶۵۲ میلی متری ، فضای مناسبی را برای سرنشینان عقب فراهم می کند. از نکات مثبت دیگری که در این خودرو می بینیم اضافه شدن زیر آرنجی برای سرنشینان عقب است.

امکانات ایمنی و رفاهی

امکانات ایمنیدو کیسه هوا - سامانه کنترل پایداری الکتریکی - سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی
امکانات رفاهیسنسور نور - سنسور باران - چراغ روشنایی روز - فرمان کمکی برقی - روردی های جدید - نمایشگر لمسی - دوربین دنده عقب - سنسور پارک عقب - زیر آرنجی جلو و عقب - تریم داخلی پارچه ای جدید - چراغ عقب جدید - چراغ خوشامدگویی - تهویه الکتریکی دستی - نمایشگر لمسی - اندروید اتو - اپل کار پلی - سنسور پایش باد تایرها

مزایا و معایب

مزایاکابین جادار - فضای بار مناسب - کیفیت مونتاژ قابل قبول - سواری به نسبت نرم
معایبکیفیت متریال نه چندان مناسب - نبود برخی امکانات نسبت به نسخه اتوماتیک - ایرادات برقی شایع

تفاوت تارا V1 پلاس با تارا V1

تارا V1 پلاس چه در بخش فنی و چه در بخش ظاهری تفاوت هایی با نسخه قبلی خود یعنی تارا V1 دارد. در بخش فنی تارا وی ۱ پلاس از گیربکس ۶ سرعته دستی بهره می برد اما در تارا V1 از گیربکس ۵ سرعته دستی استفاده شده است. در بخش ظاهری مهم ترین تفاوت معطوف به تغییر گرافیک چراغ های عقب است. تارا V1 پلاس از طراحی گرافیک چراغ های عقب تارا V1 پیروی نمی کند و شاهد سبک طراحی جدید گرافیک چراغ های عقب در این خودرو هستیم.

دنده تارا V1 پلاس

همانطور که قبلا اشاره کردیم طراحی و دیزاین داخل کابین تارا V1 پلاس تغییرات جزئی نسبت به تارا V1 داشته است که مهم ترین آنها عبارتند از: تغییر مکان کلید های شیشه بالابر، روکش جدید رودری ها، ، تغییر روکش صندلی ها، اضافه شده موبایل باکس و زیر آرنجی و جا لیوانی ردیف عقب

البته این نکته را هم مد نظر داشته باشید که امکاناتی نظیر؛ آنتن کوسه ای، سنسور نور و باران، چراغ خوش آمد گویی و… نیز به این خودرو اضافه شده اند.

رقبای تارا V1P

در شرایط کنونی و فعلی بازار خودرو کشور، از میان تولیدات داخلی رقبای را می توان برای این خودرو در نظر گرفت. از میان محصولات ایران خودرو یکی از نزدیکترین گزینه ها به لحاظ مشخصات فنی، رانا پلاس با سقف پانورامیک است که دارای مشخصات فنی یکسانی با تارا V1 پلاس است اما امکانات کمتری نسبت به این خودرو دارد. اما اصلی ترین رقیب تارا وی ۱ پلاس، نسخه دنده دستی شاهین پلاس است که پا به پای یکدیگر رقابت می کنند.

قیمت بازار و کارخانه تارا V1 پلاس

قیمت بازار (۱۴۰۴/۰۸/۱۳)۱,۰۹۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت کارخانه (۱۴۰۴/۰۸/۱۳)۹۶۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

آلبوم تصاویر

سوالات متداول

تارا V1 پلاس چه مشخصاتی دارد؟

در این خودرو از همان موتور TU5 پلاس استفاده شده است که می تواند نهایت قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۴۴ نیوتن متر را از طریق یک جعبه دنده ۶ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل کند.

تارا V1پلاس چه امکاناتی دارد؟

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی به کار رفته در تارا V1 پلاس می توانیم به ؛ ۲ کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سیستم شروع حرکت در سربالایی، سنسور درب صندوق عقب، چراغ خوش آمدگویی، چراغ روشنایی روز، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا ،کروز کنترل و محدود کننده سرعت، فرمان کمکی برقی و…. اشاره کنیم.

ویدیو های پیشنهادی

۴۱ Responses to “تارا V1 پلاس ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی”

  1. زهیر گفت:

    ۳۰ میلیون آپشن اضافه فرمودند، حدود ۲۰۰ میلیون بر قیمت افزودند!

    ۱۷۴
    ۵
  2. محمد گفت:

    ان شاءالله که این پولای حرومی که مدیران ایران خودرو و سایپا از مردم به زور به عنوان پاداش میگیرن.
    تو جای مناسب!!! خرج کنن

    ۲۲۳
    ۱
  3. فلک گفت:

    تارا v1مگر گیر بکس نداشته که یک دنده زیاد کردن بهش و۱۸۰میلیون افزایش قیمت داشته..

    ۷۲
    ۱
  4. ابراهیم گفت:

    قابل توجه کلیه تارا بگیران بورس تارا از سال۱۴۰۱ دادگاه سازش بورس در خصوص تاخیر خودرو شکایت و روزی ۸۶۰۰۰۰۰ریال دریافت کنید

    ۱۷
    ۴
  5. عباس گفت:

    این عکسا مال v1p نیس
    چون که v1p استارت دکمه ای نداره

    ۵۵
    ۳
  6. حمید گفت:

    خدالعنت کنه مدیران خودروسازی ایران خودرو راکه برای کسب پاداش واضافه کا ر و……ازجیب مردم مصرف کننده دزدی میکنن
    اگر ما همون وی۱ معمولی بخواهیم باید چکارکنیم

    ۴۴
    ۵
  7. محسن گفت:

    حالا باز خوبه دنده اضاف‌کردن و چراغ تغییر‌دادن ولی پژو ۲۰۷ ارتقا یافته که ۱۵۰ میلیون اضافه کردن بدون هیچ تغییری، همینطور دنا اپشنال جوانان. فقط سنسور نور و باران اضاف شده ۱۵۰ میلیون

    ۱۸
    ۳
  8. محسن گفت:

    اینا بهونه ای بوده برای افزایش قیمت تارای معمولی. مثلا اگر اجازه میدادن قرار بود تارا همون اول سال حدود ۵۰۰ میلیون باشه. و وی پلاس ۸۰ تومن گرونتر باشه.

    ۱۳
    ۱
  9. علی یاعلی گفت:

    به علی علیه السلام چه کار داری؟
    والا///اینا اینجور خودرو تولید میکنن ./. اول مظلوم عالم باید جواب بده./
    دست از سر علی بردارید./.
    کجای دنیا خودرو 1600cc با این امکانات زیر ۱۰هزار دلار میفروشن./
    معلومه که خودرو ساز عقب میمونه /.
    رانت / کلاه برداری / سوءمدیریت / تحریم و چندین پارامتر دیگه باعث این بل بشو در صنعت خودرو شده
    نمونه موفق صنعت و علم را در صنعت موشکی ملاحظه میکنید /
    چرا رشد کرده ؟
    یک کلام برای رضای خدا کار کردن / نتیجه اش رشد و بالندگی هست./.
    لابد الان کره و ژاپن را مثال میزنید
    آقاجون پاکی و پاک دستی نتیجه اش همینه / مردم سخت کوش ژاپن/ و عدم اتکای به نفت / اونهارو مجبور کرده که سخت کار کنند تا در بازارهای بین المللی سری تو سرها در بیارن///
    کاش خودوهای ما دولتی نبودند و بخش خصوصی خودش تولید میکرد/ اون وقت می دیدید که از آب کره میگرفتن / و خودرو های بسیار باکیفیتی تولید میکردند./.یا علی مدد

    ۵۶
    ۴۱
  10. محمد گفت:

    سلام آیا امکان سفارش سانروف بزای تارا vپلاس وجود داره ؟؟؟؟؟

    ۴
    ۱۱
  11. محمد گفت:

    سلام.امکان تبدیل به مدل v3 به چه صورته؟

    ۰
    ۶
  12. اسفندیار گفت:

    خدا ازشان نگذره مدیران بی کفایت ایرانخودرو،وازاونا بدتراینه که متاسفانه تواین مملکت بی در پیکر یک مسئول باوجدان هم نیست که بهشان گیربده انگار که دست همه‌شان توی کیسه‌ست واسه مکیدن خون مردم مظلوم ایران زمین والا دلیلی نداره مسئولان این همه ظلم ببینن وهیچ واکنشی نشان ندن،مثلا کسی نماینده مردم شده ورفته مجلس ازحق این مردم دفاع کنه ولی وقتی میره تنها چیزی که براش مهم نیست همون مردمی هستن که بهشان رای دادن ولی درعوض دریک چیزهای دخالت میکنن که وظیفه اونا نیست، خدایا خودت به دادمردم مظلوم ایران زمین برس

    ۸
    ۱
  13. احسان گفت:

    من الان ۶ ماهه تارا وی یک پلاس خریدم)قبلا دنا پلاس داشتم)بحث قیمت رو بزارید کنار چون هییئیچکدوم از ماشینای داخلی بر اساس کیفیت و چیزی که ارائه میده قیمت گذاری نشدن و نمیشن.ولی اگه بخوایم خوده ماشینارو باهم مقایسه کنیم واقعا تارا خیلی بهتر از رقبای ایرانی دیگس.من تجربه همشونو داشتم.تارا واقعا بهتره

    ۲۰
    ۰
  14. جواد گفت:

    سلام خدمت همگی.
    دوستایی که از قیمت بالای تارا V1P ایراد میگیرند بهشان باید حق داد اما این نکته رو توجه نکرده اند که علت اصلی قیمت بالای این خودرو، گیربکس ۶ سرعته اون هست که قبلاً در هیچ ماشین ساخت داخل پیاده نشده. غیر از این، نکته دیگه ای برای قیمت بالای این ماشین وجود نداره.

    ۱
    ۰
  15. بردیا آریامهر گفت:

    کسی هست جواب این سوال رو بده چرا تارا v3 عرضه نشد؟

    ۲
    ۰
  16. رضا گفت:

    سلام
    طراحی زیبایی داره ولی ای کاهش کیفیت قطعاتش بهتر بود

    ۰
    ۰
  17. Saeed753 گفت:

    من یک ماهه تارا v1p 6 دنده خریدم و الان حدود ۱۰۰۰ تا کارکرد داره تجربم توی این یک ماه :
    مزایا : ماشین نرم، کم صدا، کم سوخت، زیبا، داخل و صندوق عقب با فضای زیاد،عملکرد خوب کروز کنترل

    معایب: دنده عقب بد جا میره دنده یک هم بعضی مواقع گیر کوچولو داره، دید جلو و اطراف محدوده ( شاید من عادت ندارم)، فاصلا بدنه با کلاچ از کنارش کمه وقتی کفی یکم زخیم تر انداختم موقع بالا اومدن کلاچ کفش با کنار کفی گیر می کنه و اذیت کننده هست ( بعضی مواقع کفی با کلاچ میاد بالا)، درب صندوق عقب باز که میشه موقع بستنش فشار زیادی لازم داره که بیاد پایین فنریتش زیاده، فرمان در هنگام چرخوندن درجا صدای قریژ قریژ میده
    ضمنا هنوز نمایندگی مراجعه نکردم ببینم رفع میشه یا نه

    ۳
    ۱
    • صادقی گفت:

      درسته بستن در صندوق عقب سخته .
      جای دست هم براش نگذاشتند.
      اضافه بر معایب گفته شده مال من موقعی که می خوام برف پاک کن راننده را بلند کنم به در کاپوت گیری میکنه
      شاید مال من اینطوریه

      ۲
      ۱
  18. ناشناس گفت:

    توی محصولات ایرانی خوبه ولی قیمتش خیلی بالاست !!! قیمت هم اکنون ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۴ حدود یک میلیارد الی یک میلیارد و پنجاه قیمت تارا وی یک پلاس هست . بابا چه خبره ! تحریم و تورم ایناهست قبول، منم نمیگم قیمتش ۲۰۰ تومن باشه ولی یک- یک و خورده ایی براش خیلی زیاده نهایت قیمتش باید ۷۰۰ تومن باشه و قیمت میلیاردی باید تویوتا و بنز و بی ام و باشه .

    ۱
    ۰
  19. یدالله گفت:

    باسلام اگه کسی میتونه به مدیران ایران خوردو برسونه در خوردو تارا دستی مدل جدید ۱۴۰۴ لطفا مثل تارا اتوماتیک از سانروف استفاده کنند خدایی قیمت و خیلی بالا زدید حیف که خوردو سانروف نداشته باشه

    ۰
    ۱
    • سلطانی گفت:

      یه چیزی میگید فکر نمیکنید سانروف باید از خارج بیاد دلار میبره و تاخیر و تحریم هم مشکل دار میکنه دوم انکه گیژ گیژ میکنه بعد مدتی به صدا میافته و چکه میکنه اب ازش افتاب بخوره دنبال شر نگرد مومن

      ۰
      ۰
  20. ناشناس گفت:

    اینه هاش برقیه ؟

    ۰
    ۱
  21. سینا گفت:

    سلام خدمت دوستان عزیز من یکسال هست که این ماشین رو دارم و دقیقا ۳۹۰۰۰ کیلومتر هم با مسافت طی کردم تو این ۱.۵ سال فقط روغن و بنزین که در سرویسهای دوره ای ایرانخودرو خودشون انجام دادن یک بار کمک عقب و یکبار کاسه نمد پلوس و چندبار هم آپدیت ایسیو که همش گارانتی داشته و هزینه ای پرداخت نکردم فوق العاده کم استهلاک هست مصرف تو شهر ۱۰۰ کیلومتر ۸ لیتر و تو جاده با سرعت متوسط ۱۰۰ کیلومتر درساعت بیشتر از ۶.۵ الی ۷ لیتر با کولر روشن مصرف نمیکنه شتاب اولیه در حد بقیه محصولات هم رده قیمتیش هست ترمز بدی نداره و شرمندتون نمیکنه داخل اتاق نسبتا بی سر صدا هست و تا سرعت ۱۴۰ و ۱۵۰ کیلومتر هم حس ترس و نا امنی نداره هندلینگش واقعا خوبه ورق بدنه خصوصا درها نازک هست ولی شاسیها و ستونهای محکمی داره که کاملا مشخص ظاهرش سلیقه اییه ولی از ماشینهای تکراری ایرانخودرو بهتر هست کیفیت ادوات و داشبورد هم در رده قیمت خودش خوبه در کل در مقایسه با سمند و ۲۰۷ و پارس و شاهین و که همشون رو داشتم از خرید تارا پشیمون نخواهید شد

    ۲
    ۰
  22. سعید گفت:

    سلام. وقت بخیر
    V1p آیا آینه تاشو داره؟

    ۱
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X