موضوعات داغ روز:

قیمت کیا K5 توربو مشخص شد

منتشر شده در 08 مرداد 1403 ساعت 12:37
نویسنده محمدرضا پاداش
قیمت نهایی کیا K5 توربو

با ارسال فراخوان های واریز توسط شرکت کوشا خودرو، قیمت کیا K5 توربو اعلام شده است و مشتریان می توانند جهت تکمیل وجه اقدام کنند.

بر اساس پیام های ارسالی مخاطبین عزیز آخرین خودرو، فراخوان های پرداخت برای مشتریان شرکت کوشا خودرو ارسال شده است و مبلغ تکمیل وجه برای عقد قرارداد برای کیا K5 جدید مشخص شده است. قبل تر قیمت علی الحساب ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان برای این سدان کره ای در نظر گرفته شده بود و مشتریان نیمی از این مبلغ را به عنوان پیش پرداخت اولیه پرداخت کرده بودند. حالا مبلغ ۱ میلیارد و ۷۹۵ میلیون تومان برای تکمیل وجه در فراخوان ها اعلام شده و این نشان می دهد قیمت کیا K5 توربو در نهایت ۲ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان محاسبه شده است.

قیمت کیا K5 توربو

جدول قیمت کیا K5 توربو

نام خودروقیمت نهایی (تومان)
کیا K5 توربو۲,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات فنی و امکانات K5 توربو

زیر کاپوت کیا K5 توربو یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ TGDI قرار دارد که خروجی های فنی نهایت قدرت ۱۷۰ اسب بخار و نهایت گشتاور 253 نیوتن متر را ارائه می دهد و قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو می رسد. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مالتی لینک است.

فرمان کیا K5 توربو

طراحی کابین این خودرو اساس و کلیت یکسانی با نمونه دو لیتری دارد. همان سبک طراحی های کیا را در کابین می بینیم اما در این نسخه آپشن ها به مراتب بیشتر هستند. در این خودرو امکانات ایمنی و رفاهی نظیر فرمان کمکی برقی، سنسور نور، رینگ های ۱۸ اینچی، آینه های تاشو برقی مجهز به گرم کن، سانروف پانورامیک، تهویه مطبوئع دوکاناله، شارژر وایرلس، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی لمسی مالتی مدیا، دوربین ۳۶۰ درجه، استارت دکمه ای، ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سیستم ورود بدون کلید، سیستم پایش میزان فشار باد تایر (TPMS)، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، ترمز اضطراری، سیستم رانندگی بین خطوط، نوربالای اتوماتیک، هشدار خروج از خط، استارت استاپ، سنسور پارک عقب و جلو و کروز کنترل را می بینیم.

ویدیو های پیشنهادی

۷ Responses to “قیمت کیا K5 توربو مشخص شد”

  1. شایان گفت:

    کیا k5 با موتور توربو ۱.۵ لیتری و گیربکس دوکلاچه خشک در هیچ کجای دنیا تولید و عرضه نشده به جز چین، این خودرو یه خودروی چینی و بی کیفیت هست اما بااتاق کیا k5، یعنی فقط اتاقش کیا هست. به همین دلیل با وجود آپشن های بیشتر از کیا k5 های ۲ لیتری تنفس طبیعی ، قیمتی تمام شده پایینتری داره، هم این کیا k5 ۱.۵ توربو و هم میتسوبیشی اوتلندر توربو ۱.۵ خودروهای دروغین و چینی هستن با اتاق های کیا و میتسوبیشی، فریب نخورید و کمی تو اینترنت تحقیق کنید.نه قطعاتشون گیر میاد و نه خدمات دارند.

    ۱۵
    ۱۵
    • ناشناس گفت:

      دریغ که روی رهایی از شما نداریم . چه پولهایی که بابت این آشغال های چینی از ملت گرفتید . تا جایی که ممکن بود گرون فروخته آید . گرانی گراف خودروها گرانی سایر کالاهای اساسی از خانه تا خوراکی را هم رقم زد .

      ۱۱
      ۴
  2. مصطفی صحرائی گفت:

    جالبه ، نسخه ۲ لیتری قیمت علی الحساب در مبادی ورودی ۱.۷۰۰ بود و قیمت تمام شده جدیدش شد ۲.۸۸۰ یعنی حدود ۱.۲۰۰ اخلاف قیمت.
    در حالیکه نسخه توربو قیمت علی الحساب در مبادی ورودی ۱.۹۵۰ بود و قیمت تمام شده اش شد ۲.۷۷۰ یعنی حدود ۸۰۰ اختلاف قیمت.

    خوش بحال کسایی که نسخه توربو خریدن
    قطعا بیاد تو بازار بخاطر ۲۰۲۴ بودن و فول آپشن بودن گرونتر میشه !!!!!

    ۸
    ۱
  3. رامین گفت:

    خود هیوندا کیا کیفیت خیلی تاپی نداره، چه رسد به اینکه در کارخونه چین تولید بشه. لطفا نگید گیفیت چینش با کره فرق نداره که خنده داره. نمونشو در کرولا لوین دیدیم. کرولای چین را با کرولای بازار آمریکای شمالی مقایسه میکنید؟ تازه تویوتا برای خود کشورش یعنی ژاپن نسخه های وحشتناک باکیفیتی تولید میکنه که اجازه صادر به آمریکا را حتی نداره.این اپتیما با موتور غیرجهانی کجا، کیای خود آمریکا با موتور ۲.۵ توربو ۲۹۰ اسبی کجا! اگه اون خودرو عرضه بشه واقعا سری۵ و E کلاس را باور کنید به چالش میکشه.

    ۹
    ۶
    • امین گفت:

      کافیه زبان انگلیسی بلد باشی حدود نیم ساعت وقت بزاری جستجو کنی، متوجه میشی کمپانی هیوندای وکیا اصلا موتور ۱۵۰۰ اسمارت استریم توربو شارژر ندارن!

      ۱
      ۰
  4. کامیار گفت:

    ایران درست نمی شه

    ۲
    ۳
  5. رضا گفت:

    جای تأسف داره که خودرو که درهمه جای دنیا قیمت مصرف کننده تقریبا یکسان هست …اما به ایران که میرسه اولا دو یا چند برابر هست ضمن آنکه وارد کنندگان و مونتاژکاران همیشه قیمت تک فروشی را مبنای قیمت خرید. خود قرار می دهند درحالیکه شرکت مادر برای وارد کنندگان و یا مونتاژ کاران حاشیه. سود را در نظر می گیرند و تخفیف خیلی معقولی میدهن …واین که مونتاژکاران و وارد کنندگان این سود بابت تخفیف از شرکت مادر می گیرند را مخفی می کنند …به عبارتی همه. کالاها قیمت عمده پایینتر هست وسود تک فروشی از همین جا تامین میشه …سود ده تا پانزده درصدی که میگیرن قانع نیستا علاوه براین. سود صدر صدی هم میگیرن.

    ۴
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.