موضوعات داغ روز:

مزایا و معایب جک J4 ؛ سدان کرمانی ها ارزش خرید دارد؟

منتشر شده در 15 آذر 1402 ساعت 15:00
نویسنده محمدرضا پاداش
عکاس علیرضا پاداش
مزایا و معایب جک J4 ؛ سدان کرمانی ها ارزش خرید دارد؟

مزایا و معایب جک J4 موضوعی است که با انتشار شرایط فروش این خودرو بسیاری از مشتریان آن را دنبال می کنند. در ادامه J4 را عمیق تر بررسی می کنیم.

جک J4 نخستین بار در سال ۲۰۱۲ توسط کمپانی جک در چین و دیگر بازارهای هدف عرضه شد و در سال ۱۳۹۷ توسط کرمان موتور به ایران آمد. جی ۴ یک سدان اقتصادی است که به عنوان ارزان ترین محصول کرمان موتور موقعیتی استراتژیک در سبد محصولات این شرکت دارد. زیر کاپوت این سدان یک پیشرانه ۱.۵ لیتر تنفس طبییعی چهار سیلندر قرار دارد که توان تولید نهایت قدرت ۱۰۳ اسب بخار و نهایت گشتاور 146 نیوتن متر را دارد. قدرت تولیدی از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل می شود و مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش است. این مشخصات نشان می دهد که با یک خودروی معمولی در بحث عملکرد فنی مواجه هستیم که البته با توجه به اقتصادی بودن J4 این موضوع عجیبی نیست.

مزایا و معایب جک J4 ؛ سدان کرمانی ها ارزش خرید دارد؟

در سال ۱۴۰۱ جک J4 به روز رسانی هایی داشت تا موقعیت خود را در بازار حفظ کند. در نسخه جدید چراغ های روشنایی روز اضافه شد و ترمز های عقب از کاسه ای به دیسکی تغییر کردند. همچنین سیستم کنترل پایداری در این سدان استاندارد سازی شد و مالتی مدیای لمسی اندروید هم به لیست امکانات این خودرو اضافه گردید. در کنار موارد ذکر شده، امکانات دیگری نظیر کروز کنترل، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم کنترل حرکت در سرازیری، دو کیسه هوای راننده و سرنشین و… در این خودرو دیده می شود. حالا پس از معرفی اجمالی، مزایا و معایب جک J4 را بررسی می کنیم.

مزایا و معایب جک J4 چه هستند؟

مصرف سوخت مناسب : وجود پیشرانه ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی چهار سیلندر در این خودرو باعث شده تا نسبت به کیفیت بنزین ایران، مصرف سوخت قابل قبولی را در این خودرو داشته باشیم. مصرف ترکیبی در کاتالوگ برای این خودرو بصورت ترکیبی ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. البته بسیاری از مالکان عدد بالاتری را برای مصرف خود اعلام می کنند اما با همه این ها نسبت به رقبا مصرف پایین تری را در این خودرو شاهد هستیم.

مزایا و معایب جک J4 ؛ سدان کرمانی ها ارزش خرید دارد؟

استهلاک پایین به نسبت رقبا : جعبه دنده CVT در کنار یک پیشرانه تنفس طبیعی باعث شده تا استهلاک پایینی را در این سدان نسبت به رقبا داشته باشیم. این نکته زمانی پر رنگ تر می شود که بدانیم مراجعه مالکین J4 به نمایندگی ها بسیار کمتر از دیگر رقبا است. سیستم ساده پیشرانه و جعبه دنده در این خودرو باعث شده در مجموع این خودرو بی دردسر تر از رقبای داخلی باشد.

کابین جادار و فضای بار قابل قبول : جک J4 در این رده فضای کابین و بار قابل قبولی دارد. اگر این خودرو را با دنا پلاس اتوماتیک مقایسه کنیم، فضای بار و کابین به مراتب بیشتر است. این باعث می شود سدان J4 انتخاب منطقی تری برای خانواده ها باشد. البته این را هم در نظر داشته باشید که فضای رقیبی مثل تارا هم در کابین و هم در قسمت بار بیشتر از J4 است.

مزایا و معایب جک J4 ؛ سدان کرمانی ها ارزش خرید دارد؟

کیفیت مونتاژ قابل قبول : کیفیت مونتاژ در جی ۴ در قیاس با رقیبان ایرانی بهتر است. البته که ایراداتی را می توان در این خودرو هم دید اما در کل شاهد کیفیت بیشتر در این خودرو هستیم. این نکته را هم در نظر داشته باشید که رقیبان ایرانی، کیفیت رنگ بدنه بالاتری نسبت به J4 دارند اما کیفیت مونتاژ آن ها پایین تر است.

نبود برخی امکانات : جک J4 یک سدان اقتصادی است اما در بحث امکانات نبود برخی از آپشن ها در این خودرو واقعا اذیت کننده است. انتظار می رود خودرویی در این رده همانند رقبا، امکاناتی مثل دوربین عقب و سانروف را داشته باشد که متاسفانه در این خودرو خبری از این آپشن ها نیست. البته قرار است این امکانات را در ایگل (سدان ملی کرمان موتور) داشته باشیم.

مزایا و معایب جک J4 ؛ سدان کرمانی ها ارزش خرید دارد؟

لذت پایین رانندگی با گیربکس CVT : البته که وجود گیربکس CVT در یک خودروی اقتصادی کاملا طبیعی است اما علاقه مندان به خودرو عملکرد گیربکس اتوماتیک AT را به CVT ترجیح می دهند. اگرچه تعویض دنده های مصنوعی را در این خودرو داریم اما هیچوقت لذت رانندگی با آن به پای رقبایی که گیربکس AT دارند، نمی رسد.

مزایا و معایب جک J4 ؛ سدان کرمانی ها ارزش خرید دارد؟

طراحی نه چندان به روز : سدان J4 برای سال ۲۰۱۲ طراحی نسبتا خوبی داشت اما باید قبول کنیم حالا نسبت به ترند های روز طراحی، چهره J4 واقعا قدیمی بنظر می رسد. طراحی J4 اگرچه به عنوان یک محصول اقتصادی مهم ترین المان در انتخاب نیست اما باید پذیرفت که چهره رقبای همرده به مراتب از J4 به روز تر است. البته کرمان موتور با ارائه ایگل قرار است طراحی به روز تری را برای سدان ملی خود ارائه دهد.

ویدیو تست و بررسی جک J4

در این نوشتار مزایا و معایب جک J4 بصورت مختصر بررسی کردیم. با این بررسی به نظر می رسد سدان کرمانی ها در این رده با توجه به شرایط منعطف فروش، ارزش خرید بالایی دارد. اما نظر شما چیست؟ بنظر شما جک J4 ارزش خرید دارد؟ شما چه مزایا و معایبی را به این لیست اضافه می کنید؟

ویدیو های پیشنهادی

۵۸ Responses to “مزایا و معایب جک J4 ؛ سدان کرمانی ها ارزش خرید دارد؟”

  1. مهرداد گفت:

    دوستان تشکر میکنم از زحماتتون جهت آگاهی و تهیه و انتشار خبر
    ولی واقعا این حد از رپورتاژ برای یه محصول بی سابقه محسوب میشه تو صنعت خودرو جهان هفته ای یک رپورتاژ و یکی دو تا سیگنال توی یه خبرگزاری خیلی زیاده خواهشا هر پیشنهادی رو به هر قیمت نپذیرید.

    ۲۴
    ۷
  2. مهدی گفت:

    ماشین ظاهر خوبی داره ولی از نظر فنی و اپشن و لذت رانندگی و هندلینگ و ایمنی من ترجیح میدم دنا پلاس معمولی یا توربو اتومات بگیرم چون قیمت یکی هست ولی دنا کجا و جک کجا صدو شصت و پنج اسب بخار دنا ماشینی مثل جک رو محو میکنه به نظر من جک باید زیر هفتصد قیمتش باشه خیلی موتور ضعیفی داره تو سبقت گرفتن واقعا تنبل هست مخصوصا گیربکس اتومات سی وی که با این قدرت کم موتور جون میکنه تا راه بره

    ۷
    ۵۴
    • آرین گفت:

      دنا زمانی ارزش خرید داره که حداقل با قیمت کارخونه خریداری بشه نه با ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون حباب بازار! وقتی خودروساز ارزش ماشین حدودا ۵۰۰ تا ۶۰۰ در نظر میگیره چرا باید پول حباب داد؟

      ۳۲
      ۱
    • موسوی گفت:

      کاملا مشخصه سوار نشدی فقط از روی کاغذ داری صحبت میکنی

      ۱۳
      ۰
    • علیرضا گفت:

      سلام
      یه چرخ جی۴ می ارزه به ده تا دنا، یه سفر با دنا پلاس رفتم اراک حالم به هم خورد. خوبه نو هم بود ، از همه جاش صدا در میومد ، برای سر نشین عقب واقعا فضای کمی داره و از ۲۰۶ یکم بزرگتره، صد رحمت به سمند… جی۴ اینطوری هم که دوستان میگن نیست عایق بندی کابین خوبه و دغدغه واشر زدن و تسمه پاره کردن و استهلاک بالا رو ندارید. سلیقه ها متفاوت هست و من به شخصه سمند رو ترجیح میدم به دنا

      ۴۶
      ۱
      • دیاکو گفت:

        من یه ماهی میشه خریدم
        ماشینی خوبی
        فقط صدای کوبش از زیر پای شاگرد بعضی وقتا زیاده
        دوستان تحربشو داشتن؟

        ۰
        ۰
    • نیما گفت:

      والا ما یکساله جک۴ داریم و جز روغن و بنزین کاری نداشته . جنوب وبندر هم زیاد باش رفتم . راحت و بی دردسر هست.

      ۱۱
      ۲
  3. آرین گفت:

    تو ادامه این پست بنظرم این مزایا و معایب هم میشه اضافه کرد:

    مزایا:
    یک) موتور جک جی ۴ “زنجیر تایم” نه “تسمه تایم” پس استرس پاره شدن خیلی کمتره و اون هزینه های سرسام آور پیاده کردن موتور خودرو های تسمه تایمی وجود نداره
    دو) امکان اضافه کردن آپشن ها مثل دوربین عقب، بکلایت، کیلس و غیره با انتخاب بهترین ها تو بازار و با قیمت های مختلف (بعضی ها این مزیت میدونند و بعضی ها هم عیب)

    معایب:
    یک) بازار نه چندان پر رونق (اگر دنبال تجارت هستید به نظرم جک جی ۴ گزینه خوبی نیست تو بعضی شهرها خوش فروش نیست)
    دو) اختلاف قیمت کاهنده بین کارخونه و بازار (بعضی ها این عیب میدونند و بعضی ها هم مزیت)

    ۲۲
    ۱
  4. ایرانی گفت:

    لوازم یدکیش چه جوریاست.شنیدم چینی ها هم کم یابن هم گرون

    ۱
    ۲
  5. اکبر گفت:

    برادر من چرا دروغ میگید. شما که کلا تعریف کردید. من الان جک جی ۴ دارم سوختش داخل شهر تا ۱۳ میره. توی سرعت گیرها زیرش میخوره کوبش عقب ماشین پیر آدم رو در میاره و از طرفی نیز تو بازار به هیچ‌وجه فروش ندارن به خصوص تو بازار فعلی

    ۱۰
    ۲۱
  6. مهدی گفت:

    بذارید کمی منصفانه قضاوت کنیم سال ۹۴ سری اول برلیانس ۳۳۰ را گرفتم ۵۳ میلیون در کل بد نبود اما بدلیل کیفیت پایین برخی قطعات و ضعفش در سبقت ها و نبود خدمات که بعد از ۲ ماه مجبور شدم ۳ بار شیشه بالابر عوض کنم و هر بار ۵۰۰ کیلومتر برم و بیام فروختم جک فائو خریدم بازهم همین ضعفها رو داشت آخر ۹۶ دنا معمولی خریدم ۴۴ میلیون با احتساب خدمات و قدرت موتور در سبقتها و صدای کمتر داخل کابین خداوکیلی قابل قیاس با چینی ها نیست و خیلی سرتره تمام قطعات داخل کاپوت مارک بوش هست جز مصرفی ها آخ نگفته و در کل راضی کننده است کشش موتور در شیب های تند با دنده ۴ و ۱۱۰ کیلومتر سرعت برتری ویژه ای به جک و برلیانس داره و از نظر بدنه خیلی بهتره و ایمنی بالاتری داره میخواستم با SUV چینی عوض کنم وقتی تحقیق کردم پشیمون شدم

    ۳
    ۱۲
    • علی هستم گفت:

      والا من ماشین چینی نداشتم که دربارشون نظر بدم. ده ساله که یه ۲۰۶ صندوقدار دارم. در حد معمول ماشین بدی نیست و نیازهای اولیه منو برآورده میکنه. اما دنا پلاس توربو اتوماتیک داشتم پارسال زیاد هم استفاده نکردم و فروختمش. خیلی خوش دست تر و پر قدرت تر و فرمون نرم و کولر پرقدرتتر و ترمزگیری بهتر از ۲۰۶ داشت. اما انصافا خیلی مونتاژ، رنگ، عایق بندی و فضای کم داخلش خیلی تو ذوق میزد. شما با توجه به توضیحاتتون فقط شتاب گیری واستون مهمه فکر کنم

      ۱
      ۰
    • ناشناس گفت:

      جک فائو چه مدلیه ؟

      ۰
      ۰
  7. منصور گفت:

    من که میگم هیچی نگم بهتره فکرو دکر ملت دنبال این چهار چرخهاست

    ۳
    ۲
  8. امیر گفت:

    درود
    من ۲ سال هست این ماشین دارم ۶۰ هزار تا رفتم تا الان هیچ ایرادی نداشته تا حالا مکانیکی و نمایندگی به هیچ وجه نرفتم گارانتی هم اصلا باطل شده این ماشین اصلا نمیدونه مکانیک چی هست مصرف سوخت پایین شتاب عالی سرعت عالی امنیت خوب دنا داشتم با شاهین بیچاره شدم از دست اون ۲ تا ماشین

    ۲۷
    ۳
  9. علی گفت:

    ظاهری نازیبا دارد مثل l90 من دنا رو ترجیح میدم

    ۳
    ۵
  10. ناصر گفت:

    والا تو ایران ما هر ماشین کم اصطحلاک و بی اذیتی بیاد مردم سختشون هست. دوست دارن دایم تو نمایندگیها واسه این لگن های وطنی باشن
    من قبلا ریو داشتم حدود ۸سال واقعا مظلوم وبی دردسر بود. ازسال ۹۹جک j4 رو خریدم باورتون نمیشهتاالان جز روغن وبنزین ومصرفی ها هیچ خرجی واسم نداشته کلش چهار بار تو نمایندگی اونم واسه فعال بودن گارانتی نرفتم. ماشین هم از صبح. تا شب کار میکنه. خدایش اگه کسی واسه زیر پا میخواد. ماشین کم خرج وکم استهلاکی هست
    تازه گیربکسcvt واسش یه حسن هست چرا که موتور تو بهترین وضعیت کارمیکنه والکی فشار بیخود بهش نمیاد
    خودم تو سینه مشیهای ۲۰۰هزار تنکابن با چهر سرنشین راحت راحت میرفتم وقتی هم خیلی شتاب میخواستم. دنده دستیش که دیگه عالیه

    ۲۰
    ۲
  11. فرشید گفت:

    مثل s3 چهره نامزون، قدیمی و زشتی داره. طراحی کنسولش هم برای بیست سال پیشه. دنا یا تارا خیلی بهتره توی این رنج قیمت

    ۲
    ۲۴
    • مهدی فروزش گفت:

      سلام من حدود یک سال و نیم جک j۴ دارم. ما ایرانی‌ها فقط الکی مقایسه میکنیم. ماشین خوبیه برای خانواده کیفیت قابل قبولی داره و خدایش راضیم در حالت اسپرت توی گردنه ها زمین میکنه و واقعا کم نمیاره من ۱۵۰ میرم باهاش اصلاصدا نداره مدل ۱۴۰۲، ایرادش ۱. کروز کنتروله بعضی مواقع قاطی میکنه ۲. لذت رانندگی کمه چون گیربکس CVVداره مثل ماشین برقیه ۳.صندلی هاش آدمو خسته میکنه و زیاد تکون داره ۴.در موقع قرار دادن دنده در حالت D ماشین یه تکون مختصر میخوره

      ۵
      ۰
  12. آرین گفت:

    از مجموع نظرات دوستان پیداست دوستانی که تعریف کردند مثل اینکه مدل های قدیمی جک جی ۴ داشتند و موارد جدید برای سال ۱۴۰۲ امیدوارم به همون کیفیت قبلی باشه.

    ۳
    ۱
  13. قاسمی گفت:

    بنده امروز سوار جک جی ۴ شدم و دیدم در سرازیری تند دور موتور خیلی بالا میره به حدی که از حالت اتومات به دستی باید بشه که دور موتور بیاد پایین آیا این طبیعی هست ؟دوستم میگفت نمایندگی برده و گفتن گیربکس چون سی وی تی هست طبیعی هست؟ کسانی که دارن همینجوری هست؟

    ۲
    ۰
    • علی گفت:

      اون دنده رو سنگین می‌کنه که تو شیب ماشین از دستت در نره , جی ۴ بهترین و بی آزار ترین ماشین زیر یک میلیارده

      ۱۵
      ۰
      • مرتضی گفت:

        باسلام بنده هم جک ۴دارم همش جادهای کوهستانی وشیب تند.عالی خیلی راضی هستم

        ۸
        ۰
      • مهرداد گفت:

        سلام من j4 دارم تازه گرفتم در حالتی که ماشین کاملا توقف کرده در حالت drive مدام دور موتور کم و زیاد میشه و مشکل دیگه وقتی از حالت پارک میخوام برم D در گذر از R ماشین میپره

        ۲
        ۱
  14. مورسا گفت:

    آدم باید به ماشینی که طراحی ۲۰۱۲ هست پول بده؟ در حالی که دنا اتوماتیک رو پلتفرم سمنده که سمند رو پلتفرم پژو و طراحی دهه هشتاد میلادی؟
    چرا آدم باید به ماشینی مثل جک پول بده که از بس خراب نمیشه حوصله‌ات سر ببره؟ میری دنا میگیری که به دلیل توربو بودن شاتون بزنه و تشریف ببری نمایندگی و مکانیکی تا هم حوصله ات سر نره هم یه چیزی از مکانیکی و فنی یاد بگیری
    من جک رو با شرایط اقساطی و تحویل ۹۰ روزه نمیگیرم عوضش میرم تو صف دنا پول می ریزم تا ۳ سال بعد بتونم ماشین رو تحویل بگیرم
    حالا مگه آدم چند سال زنده اس یا چند بار می خواد تصادف کنه که بره جک با ۵ ستاره ایمنی چینی بگیره میرم دنا میگیرم که اصلا تست ایمنی نداره
    من اصلا تو ماشینی که جادار و ساکت باشه خوابم میگیره می رم دنا میگیرم که هم تنگ باشه نتونم پاهام دراز کنم هم اینقدر از لای دراش باد بیاد که خوابم نبره
    راستی مگه قطعات همون دنا چینی نیست خب میرم اونو میخرم با یک پول هم ایرانی سوار شدم هم چینی
    من دنا می. خرم

    ۸۷
    ۰
    • ناشناس گفت:

      سلام
      واقعا هیچکس بهتر از شما نمیتونست ارزشمندی این ماشین رو نسبت به رقباش توصیف کنه. من خودم جک j4 دارم و بسیار راضی هستم. خصوصااز خدمات پس از فروش و در دسترس بودن قطعات و ارزونی آنها. حتما باید قیمتش میرفت بالای ۱ میلیارد تا متوجه ارزشش می شدند.

      ۱۷
      ۰
    • Ali گفت:

      درود بر شرفت

      ۶
      ۰
    • ناشناس گفت:

      واقع بینانه بود.
      این ماشین کم درد سر داخلش نمره ۷۵ می گیره که برای راننده و سرنشینان کافیه. اما از بیرون دیگران را راضی نمیکنه. شمابگید چکارکنیم.

      ۴
      ۰
  15. مسعود گفت:

    عرض ادب خدمت همه دوستان بنده از سال۹۸ تا الان جی۴دارم والا من جز لنت و تعویض روغنی رنگ مکانیکی تا حالا ندیدم واقعا ماشین بی آزاریه ۱۵۴.۰۰۰ تا هم کارکردم مصرف خیلی پایینی هم داره و همه جور ماشین ایرانی هم داشتم بخدا هیچ کدوم از ایرادات شایع ماشینای سایپا و ایرانخودرو چه برقی و انژکتری یا گیربکس هم نداشته

    ۸
    ۰
    • آرمین گودرزی گفت:

      بازار دست دومش چطوره؟ میدونم مثل ایرانی ها نیست اما انقدر بد هست که آدم پشیمون بشه؟ جون من میخوام ۴ ۵ سال سوار بشم البته پولم به مدل ۱۴۰۱ میرسه، ارش خرید داره؟

      ۲
      ۰
  16. مهدی گفت:

    سلام.
    من از فروردین ۱۴۰۰ این ماشین رو دارم واقعا ماشین خوبیه ایرادش نداشتن سانروفو برخی آبشنهای به روز هستش ولی از لحاظ فنی فقط برای تعویض روغن رفتم نمایندگی . از لحاظ قدرت موتور هم در سربالاییها واقعا خوب عمل میکنه و پرشتابه من تعجب میکنم بعضیها میگن تو سر بالایی راه نمیره .

    ۴
    ۰
  17. مهرسام گفت:

    علت لرزش اتاق در زمان قرار دادن در حالت D، مشکل نرم افزار که باید توسط نمایندگی آپدیت بشه و همچنین اگر کولر روشن باشه در زمان ترمز و ایست کامل تمایل به خاموش شدن دارد که با آپدیت فوق مشکل برطرف می‌شود.

    ۲
    ۰
  18. مصطفی گفت:

    جک جی ۴ تحویل اخر بهمن ۱۴۰۲ دارم مشکلات هنگ کردن گیربکس در سرعت بالای ۱۱۰ کیلومتر، چوب شدن ترمز در در زمان استفاده کولر، نوسان دور موتور و … و بخاطر این مشکلات چند بار نمایندگی رفتم و تعمیر نشده این مشکل تقریبا در اکثر مدلهای اخر ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ وجود دارد از خرید این خودرو کاملا پشیمانم اگر قصد خرید دارید حتما به نمایندگیهای تعمیر مراجعه و از مالکان خودرو سوال بفرمایید و مثل بنده اسیر نشید

    ۴
    ۰
  19. مصطفی گفت:

    من مدل بهمن ۱۴۰۲ دارم هنوز درگیر فع نواقص و معایب خودرو هستم و نمایندگیها پاسخگو نیستند و امکان تعمیر ندارند از جمله چوب شدن ترمز در مواقع استفاده از کولر، نوسان دور موتور، هنگ کردن گیربکس در سرعت بالای ۱۱۰ کیلومتر، قطع شدن راهنما و … البته با توجه به پیگیریهای که کردم متوجه شدن اکثر جک های جی ۴ مدل آخر ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ دارای این نواقص هستند و شرکت هم پاسخگو نیست حتما قبل خرید به نمایندگیهای تعمیر مراجعه کنید تا واقعیت براتون مسجل بشه و اسیر این خودرو مزخرف نشید.

    ۳
    ۰
  20. Ali گفت:

    درود دوستان
    لطفا با دقت مطلب بخونید

    باش همه درست میگن پر از عیب
    ولی یه چیزیو شما در نظر نگرفتید
    بدنه جی۴ با هیچ ماشین ایرانی نمیتونی و نمیشه مقایسه کرد
    شما دوستانی که تحقیقاتتون را توی گوگل پیگیری میکنید یه پیگیری هم درمورد تصادفات جی۴ کنید
    یکی آپشن براش مهمه ولی بفکر جون خودش خانوادش نیست
    این سدان جمو جور بدنه بسیار محکم و قوی نسبت به ویران خودرو و سایپا داره
    حالا هرکسی یه سلیقه داره
    ولی بنظر من الان دیگه ایران خودرو فقط داره زین خرهاشو عوض میکنه ولی خر همون خر
    ۴۰ سال موتور xu7.ef7.tu5 داره قالب میکنه به ۷۰ میلیون ایرانی
    جدیدا یه p هم اضافه کرده
    و فقط بخاطر همین p بالای ۱۰۰ میلیون قیمتا جابجا شده
    باز هم طرف میگه ایران خودرو
    مافیا خودرو همچنان ایران خودرو و سایپارو داره به اوج خودش میرسونه
    بترسید روزی بیاد پارس بشه یک میلیارد
    هیچی از این دولت بعید نیست

    یا حق

    ۸
    ۰
  21. ناشناس گفت:

    احسنت عالی بود

    ۱
    ۰
  22. Reza گفت:

    توی این رنج قیمت مناسبه.از ماشینهای ایرانی دنا پلاس و تارا خیلی بهتره.نسبت به ایرانی ها صدای بدنه ندارن.مصرف سوخت دنا بالای دهه.هیچ جای دنیا به این مصروف سوخت پول نمیدن حتی اگه دنا بشه ۴۰۰ملیون.سطح و کلاس دنا صفره.یا پیرمردها سوار میشن یا ساقیا.لش هست.قدرت مهم نیست در کنار اینهمه ضعف.خر هم قدرتش خیلی زیاده.ولی آهو کجا هر کجا

    ۴
    ۱
    • امیر گفت:

      دی ماه ۱۴۰۳ خشک از نمایندگی خواستم تحویل بگیرم…هنوز یک دقیقه رانندگی نکرده بودن که صداهای عجیب و غ یب از گیربکس اومد…
      ۴ روز خوابوندن…تماس گرفتن آمادست بیاید تحویل بگیرید…رفتم تحویل بگیرم این دفعه فرمون لق بود. نمایندگی نجفی اهواز
      دوباره خوابوندن….
      یه بار میگن یونیت فرمون بوده یه بار میگن گیر بکس بوده ولی در کل بگم کیفیت مونتاژ خدایی زیر صفر هست…موم کاری کف صندوق انگار توسط گچکار ساختمان انجام شده…

      ۰
      ۳
  23. حمید گفت:

    سلام نظرات را مرور کردم. نکته جالب در نظرات دوستان دلیل نظرات مثبت و منفی در مورد جک جی ۴ بود. کسانی که نظر منفی نسبت به جک جی ۴ دارن به خاطر کوبش محور عقب، نداشتن سانروف، گیربکس سی وی تی، مشکل ترمز موقع کولرگیری و تکان های بدنه در جاده است. جالب اینه که کسانی که نظر مثبت در مورد جک جی ۴ دارن به این ایرادها اشاره نمی کنن و بیشتر به این تاکید دارن که چند ساله جی ۴ دارن و اصلا به تعمیرگاه مراجعه نکردن.
    پس میشه نتیجه گرفت در کل نظرات موافقین و مخالفین هر دو درسته و جک جی ۴ از نظر استهلاک و خرابی ماشین خوبیه اما از نظر رفاه و آسایش سرنشین چنگی به دل نمیزنهو از این جهت برتری با تارا است. در این بین می مونه موضوع مهم استحکام بدنه در تصادفات معمولی که بر اساس نظرات دوستان و تجربه خودروهای چینی و ایرانی برتری با جک جی ۴ هست و تارا در این زمینه آسیب پذیرتره.

    ۱
    ۰
  24. سیفی گفت:

    ما اسفند ۱۴۰۳ ماشین و تحویل گرفتیم و هنوز ۳ هزار کیلومتر هم باهاش نرفتم . مغزی سوییچ خراب شده .‌سوییچ راحت نمیچرخه .
    بار آخر که تصادفی سوییچ چرخید ولی استارت نمی‌خورد. ‌بردیم نمایندگی استارت و درست کردن و لی بعد چند روز همچنان سوییچ گیر میکنه و نمیچرخه. دوباره باید ببریم نمایندگی

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.