مشخصات نهایی هیوندای النترا وارداتی معلوم شد

هیوندای النترا مدل ۲۰۲۳ قرار است به صورت وارداتی در بازار ایران عرضه شود. حال با توجه به نمایش در آمدن نمونه های این سدان کره ای توسط شرکت KTL، مشخصات نهایی هیوندای النترا وارداتی مشخص شده است.
به گزارش آخرین خودرو، همین چند هفته پیش بود که به مدت چند روز خودروهای وارداتی جدید در نمایشگاه بین المللی تهران در معرض دید عموم قرار گرفتند. حال مشخص شده است که هیوندای النترا یکی از اصلی ترین نقش ها را در دوره جدید واردات و در بازار سدان های وارداتی خواهد داشت. از سویی با توجه به نمونه های وارداتی شرکت KTL، می توان متوجه شد که این خودرو با چه ویژگی هایی به دست متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی می رسند. در حال حاضر چند صد دستگاه از النترا ۲۰۲۳ به ایران وارد شده اند و گفته می شود که بزودی عرضه آن ها آغاز خواهد شد. هیوندای النترا ۲۰۲۳ را می توان رقیب کیا سراتو وارداتی کوشا خودرو و مزدا ۳ وارداتی BM Cars دانست.


مشخصات فنی النترا وارداتی ۲۰۲۳
هیوندای النترا ۲۰۲۳ در بازار ایران به پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی گاما MPi مجهز است. این پیشرانه ۱۲۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۴ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT ساخت هیوندای پاورتک (HPT) توان را به چرخ های جلوی این سدان کره ای می رساند. در بحث قوای محرکه، النترا CN7 مدل ۲۰۲۳ با کیا سراتو ۱.۶ لیتری کوشا خودرو برابر است و همین مسئله سبب می شود تا در بحث خدمات پس از فروش، اشتراک های زیادی میان این دو سدان کره ای وجود داشته باشد.
النترا نسل هفتم فاصله محوری ۲۷۲۰ میلی متر را دارد و طول ۴۶۷۵، عرض ۱۸۲۵ و ارتفاع ۱۴۳۰ میلی متر برای آن اعلام می شود. این خودروی وارداتی به باک ۴۷ لیتر بنزین مجهز بوده و مصرف سوخت ایده بهینه کمتر از ۷.۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است.


امکانات رفاهی و ایمنی هیوندای النترا ۲۰۲۳ بازار ایران
با توجه به محدودیت های ارزی و سقف یورویی واردات خودروهای صفر کیلومتر، این امکان فراهم نیست تا نمونه فول آپشن بسیاری از خودروهای کره ای، ژاپنی و اروپایی به بازار ایران بیایند. هیوندای النترا ۲۰۲۳ هم جز این دسته از خودروهاست و شرکت KTL مجبور شده است تا نمونه های میانی این خودرو را خاک ایران وارد کند.
هیوندای النترا وارداتی KTL در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به دو کیسه هوا، تریم داخلی پارچه ای، سانروف برقی، فرمان کمکی برقی، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور پایش فشار باد تایرها، تهویه الکتریکی دستی و… مجهز است.
احتمال دارد که امکاناتی مانند دوربین عقب، نمایشگر لمسی استاندارد و کروز کنترل به صورت آپشن سفارشی به مشتریان ایرانی ارائه شوند.






نسخه نهایی هیوندای موبد معرفی شد؛ ربات چهار چرخ خودران برای کاربریهای مختلف
هیوندای سوناتا جدید در بازار قیمت گذاری شد
آیا سانتافه نسل دوم (CM) ارزش خرید دارد یا خیر؟
کانسپت هیوندای کریتر (Hyundai Crater) معرفی شد ؛ شاسی بلندی واقعی برای فتح انواع مسیرهای آفرود





ماشین کاملا لخت سفارش شده مدل پایه ماشین ۵۶۰ میلیون قیمت داره این مدل لختش احتمالا ۴۰۰ خریداری شده اما ۱۶۰۰ میلیون قیمت زدن تازه مصرفش هم زدن ۹ونیم لیتر در ۱۰۰تا تا بتونن حواله ۸ماشین اسقاطی هم یعنی۴۰۰ بیارن روش بعدش ۱۰درصد مالیات و ۱۵ درصد سهم سود شرکت خلاصه در میاد ۲،۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان واقعا ملت رو چی فرض کردید همین که من ماشین با کیفیت میخرم خودش قابل تقدیر هست چرا هشتا ماشین فرسوده باید رده خارج کنم چرا پول ماشین هشت برابر میشه تا دست من برسه تازه این ماشین لخت شده ی بدون اپشن رو میخوام چیکار با این موتور فرغونیش. میخواید کاری بکنید ملت پشت تیبا نماز بخونن