موضوعات داغ روز:

نسخه جدید J7 معرفی شد؛ آپشن‌های جدید برای سدان کرمان موتور

منتشر شده در 26 خرداد 1403 ساعت 15:30
نویسنده آرام عزیزی
عکاس علیرضا پاداش
نسخه جدید J7

بر اساس تصاویر ارسالی مخاطبین عزیز آخرین خودرو، نسخه جدید J7 با به روزرسانی هایی در بحث امکانات به مشتریان تحویل داده شده است.

اضافه شدن اپل کارپلی و اندروید اتو

نسخه جدید KMC J7 با اضافه شدن امکانات اتصال هوشمند اندروید اتو و اپل کارپلی عرضه شد. این امکانات جدید به رانندگان اجازه می‌دهند تا به راحتی از برنامه‌های گوشی‌های هوشمند خود در داخل خودرو استفاده کنند. اندروید اتو یک سیستم عامل هوشمند است که به‌طور خاص برای خودروها طراحی شده است. با استفاده از اندروید اتو، رانندگان می‌توانند به راحتی به برنامه‌های مختلفی مانند نقشه‌ها، موسیقی، پیامک و … دسترسی داشته باشند و آنها را با استفاده از صفحه نمایش خودرو کنترل کنند. اپل کارپلی نیز مانند اندروید اتو یک سیستم اتصال هوشمند است که امکان اتصال گوشی‌های هوشمند آیفون به سیستم خودرو را فراهم می‌کند. با استفاده از اپل کارپلی، رانندگان می‌توانند به راحتی به موسیقی، پیامک، تماس‌ها و سایر برنامه‌ها در گوشی آیفون خود دسترسی داشته باشند.

اپل کارپلی

تغییر ظاهری در داخل نسخه جدید J7

در این نسخه از KMC J7، لوگوی روی فرمان از KMC به نماد جدید کرمان موتور تغییر کرده است. این تغییر، هویت برند را به‌روزرسانی نموده و ظاهری جدید و جذاب به خودرو بخشیده است. این تنها المان ظاهری در نسخه جدید J7 است که آن را از نسخه قبلی متمایز می کند. به غیر این تغییر در ظاهر نسخه جدید هیچ تغییری دیده نمی شود.

فرمان نسخه جدید J7

گرم کن ۳ حالته صندلی سرنشین

در نسخه‌های قبلی، گرم‌کن صندلی فقط برای راننده در دسترس بود، اما در نسخه جدید KMC J7، این امکان به صندلی سرنشین نیز افزوده شده است. این تغییرات به سرنشینان این اتومبیل اجازه می‌دهد تا در طول سفر از راحتی بیشتری برخوردار شوند و تجربه رانندگی را با لذت بیشتری تجربه کنند.

ویدیو تست و بررسی KMC J7

سدان کرمان موتور KMC J7 در سال ۱۴۰۰ وارد بازار ایران شد و به سرعت جایگاه خود را در بین خریداران پیدا کرد. این خودرو با توجه به طراحی زیبا و امکانات متنوع، مورد استقبال قرار گرفت. کرمان موتور با ارائه این مدل، توانست بخشی از بازار سدان‌های مونتاژی را به دست آورد. نسخه اول KMC J7 با داشبوردی با تریم‌هایی شبیه به پارچه جین عرضه شد که طراحی خاص‌پسندی داشت، اما با توجه به بازخورد مشتریان، در نسخه دوم این تریم‌ها به طرح‌های جدیدتری تغییر یافتند که بیشتر با سلیقه عمومی سازگار بودند.

مشخصات فنی نسخه جدید J7

قوای محرکه KMC J7 یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم (Turbo GDI) است. این پیشرانه که با کد HFC4GC1.6E شناخته می‌شود، می‌تواند قدرتی معادل ۱۷۲ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و گشتاوری برابر با ۲۸۰ نیوتن‌متر در بازه ۱۸۰۰ تا ۳۵۰۰ دور در دقیقه تولید کند. این اعداد توان مناسب موتور برای مصارف روزمره و شهری است و به خوبی از پس نیازهای یک رانندگی شهری و خارج جاده‌ای برمی‌آید.

آپشن های نسخه جدید J7

نیروی تولید شده توسط این موتور از طریق یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته دوکلاچه تر (DCT) به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. گیربکس‌های دوکلاچه به دلیل تعویض دنده‌های سریع و روان معروف هستند و این ویژگی در KMC J7 نیز به خوبی مشاهده می‌شود. البته، در شرایط ترافیک سنگین، عملکرد این نوع گیربکس ممکن است کمی متفاوت احساس شود، اما در کل، تجربه رانندگی با آن لذت‌بخش است.

ویدیو های پیشنهادی

۱۶ Responses to “نسخه جدید J7 معرفی شد؛ آپشن‌های جدید برای سدان کرمان موتور”

  1. پویا گفت:

    این ماشین و سری اول گرفتم روی ۶ هزارتا سانروف خراب شد و نیاز به تعویض پیدا کرد.میشد به طور کلی ازش راضی بود.نهایت سرعتی که باهاش رفتم با بنزین معمولی و اکتان ۵ واحدی یورول اصلی ۱۸۵ تا ۱۹۰کیلومتر بود.روی ۲۰ هزارتا خنک کننده گیربکس از کار افتاد و آمپر ماشین رفت بالا و گفتن که این ماشین و اس۵ همین مشکل رو دارند.من فروختمش.بابت ۳ تا ماشینی که از کرمان موتور خریدم یه چیزی حدود ۵۰ میلیون میخواستم که حتی ۱ تومن هم بابت دیرکرد تحویلش پرداخت نکرده.من خودم ازشون خریدم گزینه مناسبتری نبوده.فقط گفتم بدونین و با علم به این مسائل بخرید.لطفا این نظرو بزارین تا بقیه بخونن.

    ۶۰
    ۵۳
    • آرش گفت:

      من ۶ سال s5 داشتم و حدود ۱۰۰ تا باهش کار کردم و سال ۴۰۲ هم این ماشین رو گرفتم.
      توی این ۶ سال هیچ خرج اضافه ای روی دستم نگذاشت و فقط با سواری به نسبت خشک اونم به خاطر کراس اور بودنش مشکل داشتم و j7 رو گرفتم.
      همون اول لاستیکاش رو عوض کردم و توی این یکسالی که دارمش سواری نرمی داشته و بیصداست مخصوصا وقتی بی‌حرکتی واقعا هیچ صدایی ازش نمیاد.

      ۳۴
      ۳
    • احسان گفت:

      ۳ ساله این ماشین رو دارم و تا حالا هیج مشکلی براش میش نیومده و همون اول که گرفتم صدای لاستیکیش اذیت می‌کرد ولی بعد از اینکه لاستیک جدید انداختم روش هم سواری نرمت شده هم بی‌صدا تر
      قبلا هم خودرو های ماکسیما و سوناتا yf و آریزو ۵ داشتم و j7 به نسبت قیمتش سواری نرمی داره
      شنیدم رنگش بی‌کیفیته، اما من سفیدشو دارم و میتونم بگم به نسبت مونتاژی ها کیفیت رنگش خوبه

      ۲۳
      ۱
    • Arya گفت:

      فقط قیافه داره اونم نه به اون شکل، مانیتور بعد از یکماه سوخت و عوض شد ، درب صندوق بعد از یکسال دیگه باز نمیشد و قفل و کیت کلا عوض شد، سیستم جلوبندی جلو و خصوصا کمک جلو افتضاح ، سپر جلو به دست اندازها گیر میکند ، درب صندوق عقب از سپر عقب بیرون زده است

      ۲
      ۸
      • احمد خلیلی گفت:

        باسلام
        ۱ ماشین نرمیه
        ۲ مشخصات توان موتور درست اعلام شده و عملکرد با مشخصات همخوانی داره
        ۳ رنگ خودرو خوبه اما ضخامت زیادی نداره
        ۴ هندلینگ خودرو خیلی خوبه
        ۵ کابین ساکتی داره
        ۶ فضای جاداری داره
        ۷ صندلی ها اسپرت هستن و نرمی صندلی سوناتا ان اف و ماکسیمارو نداره
        ۸ چراغ ها عالی هستن
        ۹ اندروید اتو و اپل کار پلی با سیم هستن که جای نسخه وایرلس خالیه
        ۱۰ کیفیت اولیه چرم داشبورد و صندلیها خوبه اما در طولانی مدت معلوم نیست که بتونه کیفیتش رو حفظ کنه
        ۱۱ در کل نسبت به قیمت ماشین خوبیه

        ۶
        ۰
  2. محمد گفت:

    کاش به جای گرم کن صندلی سرنشین رو برقی میکرد اخه خیلی تو ذوقه ۱.۵ میلیارد بدی بعد صندلی رو دستی جابجا کنی

    ۲۲
    ۱
  3. شرقی گفت:

    ماشین من برج ۵ ۱۴۰۳ هستش
    فرمون عوض شده
    کارپلی داره
    ولی صندلی سرنشین گرمکنش کار نمیکنه
    کسی میتونه بگه واقعا گرمکن داره یا نه؟

    ۱۲
    ۰
    • حسین گفت:

      من ثبت نام اردیبهشت و تحویل آذر هستم.
      از هرکسی که پرسیدم میگه j7 هیچوقت گرمکن شاگرد نداشته، رفتم نمایندگی فیلمشو نشون دادم میگن ما اطلاع نداریم

      ۳
      ۰
  4. فرزین گفت:

    سلام. من در آذرماه ۴۰۳ کی ام سی j7 تحویل گرفتم ولی گرمکن صندلی سرنشین جلو کار نمیکنه و نمایندگی میگه تا حالا برای هیچ j7 ی فعال نشده. کسی میتونه راهنماییم کنه و اگر برای شما کار میکنه به من اطلاع دهید

    ۳
    ۰
    • علی گفت:

      سلام. منم آذر همین آذر گرفتم. و بعد از کلی پرس و جو به هیچ جایی نرسیدم. اگه فهمیدی اینجا اطلاع بده ما هم بفهمیم باید چیکار کنیم

      ۱
      ۰
  5. پارسا گفت:

    درود ماشین ماهم همین جوریه فرمان عوض شده کارپلی هم داره ولی گزینه ای برای فعال کردن گرمکن شاگرد نداره

    ۲
    ۰
  6. پارسا گفت:

    درود ماشین ماهم همین جوریه فرمان عوض شده کارپلی هم داره ولی گزینه ای برای فعال کردن گرمکن شاگرد نداره کسی میدونه چرا ؟

    ۰
    ۰
  7. حمید گفت:

    سلام
    دوستان، کارپلی فقط باسیم کار میکنه یا به صورت وایرلس هم میشه استفاده کرد؟

    ۰
    ۰
  8. فردریک گفت:

    با سلام
    تغییراتی که مدل ۱۴۰۳ KMC J& با مدلهای قبلیش کرده عبارتند از:
    1- تغییر لوگوی روی فرمان که آرم KMC نبدیل به آرم کرمان موتور شده
    2- در کابین از طراحی پارچه کمتر استفاده شده و بیشتر بدنه داخلی چرمی شده
    3- Android Auto و Apple Carplay به سیستم مولتی مدیا اضافه شده که بصورت کابلی میتوان از با اتصال موبایل به سیستم، از اپهای موبایل (آنهایی که تعریف شده اند) در سیستم مولتی مدیا استفاده نمود.
    4- تنها گزینه گرمکن صندلی سرنشین جلو در سیستم مولتی مدیا اضافه شده (با رفتن به منوی مخفی میتوان آنرا آورد) اما خود سیستم گرمکن تعبیه نشده است.
    5- برخی گزینه های تنظیمات سیستم مولتی میدا جابجا شده اند و یا عنوانهایش عوض شده است.
    6- در مدل جدید دیگر از امکان استفاده از 3D در دوربین ۳۶۰ خبری نیست.
    7- در سیستم مولتی مدیای مدل جدید گزینه بالا رفتن شیشه به هنگام بارش باران وجود ندارد.
    8- در سیستم مولتی مدیای مدل جدید گزینه حذف صدای آلارم و یا کم و زیاد کردن آن وجود ندارد.

    ۶
    ۱

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.