هایما اس۷ پرو به زودی به بازار می آید

گروه صنعتی ایران خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان و کسب سهم مناسب از بازار خودروهای شاسیبلند، خودرو هایما اس۷ پرو با موتور و گیربکس جدید را به زودی وارد بازار میکند.
با توجه به عرضه موفق هایما اس۷ پلاس در بازار خودرو کشور، با تولید و عرضه نسخه اس۷ پرو، این خودرو جایگزین محصول جاری خواهد شد.
قرار است تا پایان امسال بیش از پنج هزار دستگاه هایما اس۷ پرو در ایران خودرو خراسان تولید شود که این میزان، متناسب با تقاضای بازار افزایش خواهد یافت.
مهمترین اهداف تولید هایما S7 پرو، کاهش مصرف سوخت، افزایش توان و گشتاور محصول از طریق به کارگیری موتور جدید، ارتقای سطح تجهیزات و افزایش رقابت پذیری در بازار است. گیربکس خودرو نیز متناسب با افزایش گشتاور موتور جدید، با بهرهگیری از تکنولوژی 6AT که مناسب شرایط محیطی و جادهای ایران است، تغییر یافته است. همچنین کالیبراسیون موتور و گیربکس با هدف افزایش دوام قوای محرکه متناسب با شرایط آب و هوایی و کیفیت بنزین ایران به گونهای اعمال شده که این خودرو در تمامی نقاط ایران با بهترین عملکرد بدون ریسک مستهلک شدن قوای محرکه، پیمایش کند.
بر اساس این گزارش، اطمینان از قوای محرکه جدید منجر به ارایه گارانتی قوای محرکه این خودرو برای پنج سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر شده است.
افزایش حدود ۲۵ درصدی گشتاور موتور از طریق بهکارگیری پیشرفتهترین فناوریها و تغییر موتور ۱.۸ لیتری فعلی توربوشارژ به نسخه ۱.۵ لیتری توربوشارژ نسل جدید با تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت (GDI) که با وجود افزایش توان و گشتاور، مصرف سوخت نیز کاهش چشمگیری یافته، از مزایای این محصول است. سایر تغییرات شامل اضافه شدن راهنمای تعویض دنده (GSI)، جایگزینی صندلی برقی (چهار حرکته) سرنشین جلو با نوع دستی آن در محصول فعلی و ترمز پارک برقی به جای ترمز دستی است. همچنین به دلیل گشتاور و شتاب بالای این خودرو، تقویت سیستم ترمز برای ارتقای ایمنی محصول همراه با به کارگیری کالیپرهای جدید قرمز رنگ در خودرو مشهود است.





من S7 پلاس داشتم، ماشین خوبی بود. نقطه قوت این ماشین، موتور (قوی و بدون حساسیت به بنزین) و گیربکس (6AT) و ترمزهای خوبش بود.
حالا فکر میکنید چرا باید ایران خودرو موتورش رو به TGDI (مشکلات بنزین سوپر و استهلاک بالاتر) تغییر بده و چند تا آپشن نه چندان مهم هم اضافه کنه؟ اونم ماشینی که روی هوا پیش فروش میشه برای دو سال آینده… دلیلش فقط استانداردهای اجباری جدید، آلایندگی و از همه مهمتر توجیه برای افزایش قیمت است.
من فکر میکنم برای ما مشتریان جز قیمت بالاتر و مشکلات نگهداری بیشتر چیزی نخواهد داشت.
من تقاضا میکنم از شرکت ایران خودرو همون موتور قبلی بزارن بمونه ….ما مصرف سوخت کمتر و مسخره بازی های توربو GDI و نداریم …..
وقتی بنزین این مملکت به زور در حد توربو هست برا چی پاشش مستقیم میخواین بیارین
ما s7+
خداوکیلی رو هوا میره
این موتور جدید چیزی به جز دردسر
بنزین چیزی نداره
تغییرات ایران خودرو همیشه منفیه!