تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰

هیوندای موفاسا با هرمس خودرو به ایران آمد

منتشر شده در 02 مهر 1404 ساعت 12:37
نویسنده آرام عزیزی
هیوندای موفاسا با هرمس خودرو به ایران آمد

کراس اوور جدید هرمس خودرو دیده شد، در چند ماه گذشته اخبار غیر رسمی حاکی از قصد این شرکت برای واردات هیوندای موفاسا به بازار ایران بود.

کراس اوور کره ای-چینی جدید هرمس خودرو دیده شد؛ در چند ماه گذشته اخبار غیر رسمی حاکی از قصد هرمس خودرو برای واردات هیوندای موفاسا به بازار ایران بود. طبق تصاویری که به آخرین خودرو رسیده نشان می دهد که اولین محموله های هیوندای موفاسا با هرمس خودرو به ایران رسیده است و به زودی باید شاهد عرضه این خودرو باشیم. هیوندای موفاسا یک کراس اوور کامپکت است که در سال ۲۰۲۳ توسط هیوندای و در همکاری با بیجینگ شریک تجاری این شرکت در چین برای بازار چین معرفی شد. این خودرو بر پایه پلتفرم هیوندای توسان جدید توسعه یافته اما طراحی آن متفاوت و ساده‌ تر از توسان است تا با سلیقه مشتریان چینی هماهنگ باشد. موفاسا ابعادی نزدیک به کراس اوورهای متوسط دارد و تمرکز اصلی آن روی ارائه کابینی جادار برای خانواده‌ هاست.

کراس اوور جدید هرمس خودرو چه مشخصات فنی دارد؟

این خودرو مجهز به یک موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی مجهز به سیستم پاشش چند نقطه ای سوخت (MPI) از سری موتور های هیوندای است که توانایی تولید ۱۶۰ اسب بخار و ۱۹۳ نیوتن متر گشتاور را دارد گیربکس خودرو نیز ۶ سرعته اتوماتیک AT است. پیشرانه و قوای محرکه این خودرو با برخی از مدل های هیوندای توسان مشترک است.

آپشن های هیوندای موفاسا

هیوندای موفاسا با هرمس خودرو به ایران آمد

هنوز مشخص نیست که چه تیپی از این خودرو به بازار ایران آمده است ولی پیش بینی می شود که این کراس اوور به امکاناتی نظیر ترمز ABS، سیستم کمکی ترمز، ۲ کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، اتوهلد، ترمز دستی الکتریکی، سیستم کمکی حرکت در سراشیبی، کروز کنترل، ورود و خروج بدون کلید، کی لس استارت، سیستم صوتی با ۴ بلندگو، اپل کارپلی، اندروید اتو، مالتی مدیا ۸ اینچی، سنسور نور و باران، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور نور، صندلی برقی راننده، شارژر وایرلس، سیستم پایش فشار باد تایر ها و تنظیم حالات رانندگی مجهز باشد.

ویدیو های پیشنهادی

۶ Responses to “هیوندای موفاسا با هرمس خودرو به ایران آمد”

  1. Yassinam گفت:

    این ماشین برای بازار چین و هیچ کجای دنیا فروخته نمیشه و قطعاتش هم عمرا گیر بیاد

    ۹
    ۳
    • هادی گفت:

      تا حدودی شاید این نگرانی به‌جا باشه، ولی این رو هم در نظر داشته باشیم که خودرو بر اساس هیوندای توسان ساخته شده و طبعاً خیلی از قطعاتش با اون مشترکه.

      ۱
      ۱
    • بهراد گفت:

      شعار نه شرقی نه غربی صرفا روسیه و چین شعاری هست که پدر این مردم رو درآورده و حق زندگی رو ازشون سلب کرده. و عملا ایران شده آشغال خر و آشغال بر محصولات درجه دو و سه چینی

      ۲
      ۱
  2. mmm گفت:

    یاد شیرشاه افتادم

    ۶
    ۴
  3. محمد گفت:

    به نظر من بجای این خودرو ها محصولات مدیران خودرو وکرمان موتور رو بخریم بهتره حداقل قطعاتش تو ایران هست
    اینا
    500تا دونه ماشین میارن نه خدماتی نه قطعه ای

    ۵
    ۰
  4. بهزاد گفت:

    طراحی عقب خودرو را نپسندیدم.

    ۱
    ۲

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X