%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰

وویاه فری ۲۰۲۵ چه تفاوتی با مدل های قبلی خود دارد؟

منتشر شده در 19 تیر 1404 ساعت 18:30
وویاه فری 2025 چه تفاوتی با مدل های قبلی خود دارد؟

شرکت سروش موتور به تازگی اقدام به عرضه وویاه فری ۲۰۲۵ کرده است که نسخه جدید این خودرو به حساب می آید. در این مطلب به تغییرات آن می پردازیم.

در سال های اخیر بازار خودروهای برقی جهان با سرعتی چشمگیر در حال رشد است و کشور چین نیز پرچم دار حرکت در این مسیر به حساب می آید. با فراگیر شدن عرضه خودرو های برقی در کشور ما نیز، شرکت های بسیاری به سراغ عرضه این محصولات رفتند و محصولات جذابی را برای بازار ایران در نظر گرفته اند. در این میان شرکت سروش موتور با معرفی و عرضه وویاه فری توجه ها را به خود جلب کرده است؛ خودرویی لوکس و تمام برقی که حاصل همکاری برندهای مطرحی همچون هوآوی و دانگ فنگ بوده و با طراحی مدرن، امکانات پیشرفته و پیشرانه ای قدرتمند، نوید ورود به دوره ای جدید از حمل و نقل پاک و هوشمند را در ایران می دهد و می تواند بر علاقه مندان به خودروهای الکتریکی بیافزاید.

شرکت سروش موتور به عنوان عرضه کننده وویا فری، در ابتدا نسخه های قدیمی تر این خودرو را در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی کرد و این شرکت به تازگی از مدل وویا فری ۲۰۲۵ که به نوعی نمونه فیس لیفت و بروز شده این خودرو به حساب می آید رونمایی کرده که نسبت به نسخه های قبل با تغییراتی روبرو بوده و در بخش طراحی و فنی ارتقا یافته است. در ادامه به بررسی تفاوت های وویاه فری ۲۰۲۵ با نسخه های قبلی آن می پردازیم.

تفاوت های فنی وویاه فری ۲۰۲۵ با مدل های قبلی

نسخه جدید Voyah Free همانند نسخه های قبلی خود در بخش تولید نیروی محرکه از بک پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری به همراه دو پیشرانه برقی بهره می برد که پیشرانه بنزینی تنها نقش ژنراتور را ایفا کرده و مسئولیت شارژ باتری ها را بر عهده دارد. این پکیج در نسخه های قبلی می توانست تا ۴۸۳ اسب بخار قدرت و ۷۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند اما در نسخه های جدید توان تولیدی این خودرو به ۴۹۰ اسب بخار رسیده است و ظرفیت باتری آن از ۳۹ کیلووات ساعت به ۴۳ کیلووات ساعت رسیده است که به موجب افزایش این میزان در ظرفیت باتری ها، میزان پیمایش این خودرو در حالت تمام برقی به ۲۶۰ کیلومتر رسیده است.

تفاوت های فنی وویاه فری 2025 با مدل های قبلی

با این حال در بخش سیستم تعلیق تفاوت خاصی را شاهد نیستیم و در وویاه فری ۲۰۲۵ همانند نسخه های قبلی از سیستم تعلیق دابل ویشبون در محور جلو و سیستم تعلیق مولتی لینک در محور عقب استفاده شده است.

تفاوت های ظاهری وویا فری ۲۰۲۵

نسخه جدید وویاه فری در بخش طراحی بیرونی به شکل چشمگیری تغییرات جذابی داشته و طراحی بیرونی آن مدرن تر و عامه پسند تر شده است. اگر وویا فری ۲۰۲۵ را با نسخه های قبلی آن مقایسه کنیم می بینیم که در نمای جلو این خودرو از خطوط شکسته تر و زوایای تیز استفاده شده و همین موضوع باعث شده است تا نمای جلو این خودرو بسیار عضلانی به نظر برسد. از طرفی لیپ سپر و جلو پنجره این خودرو نیز دستخوش تغییر شده چهره اسپرت تری را به این خودرو داده است. با این حال در نماهای جانبی شاهد تغییرات زیادی نیستیم و در نسخه ۲۰۲۵ تنها فرم طراحی رینگ های آلومینیومی تغییر کرده که الحق و الانصاف جلوه به شدت اسپرت تر و جوان پسندانه تری را به وویاه فری داده است.

تفاوت های ظاهری وویا فری 2025

در بخش عقب نسخه جدید Voyah Free که توسط شرکت سروش موتور در بازار ایران عرضه می شود نیز شاهد تغییرات به نسبت خوبی هستیم که باعث افزایش جذابیت این خودرو شده است. یکی از تغییرات مهمی که در بخش عقب نسخه ۲۰۲۵ این خودرو دیده می شود، تغییر شکل اسپویلر و یا باله عقب وویا فری جدید است که جلوه بسیار اسپرت تری را به این خودرو داده است. تغییر دیگری که در این بخش دیده می شود مربوط به دیزاین و طراحی سپر عقب است که هماهنگی بسیار خوبی را با دیگر بخش های وویا فری ۲۰۲۵ ایجاد کرده است.

تفاوت های ظاهری وویا فری 2025

در داخل کابین این کراس اوور جذاب نیز شاهد تغییرات بسیاری هستیم که جلوه بسیار جذاب تری را می توان در این نسخه مشاهده کرد. یکی از این تغییرات را می توان در بخش تریم کابین مشاهده کرد. جایی که در نسخه جدید بر خلاف مدل های قبلی به جای استفاده از رنگ های روشن از رنگ های تیره استفاده شده که جلوه این خودرو را اسپرت تر کرده است. تغییر دیگری که در مدل ۲۰۲۵ وویاه فری احساس می شود تغییر شکل و مکان دسته دنده این خودرو است که در این مدل، دسته دنده در پشت فرمان کار شده است و در کنسول وسط این خودرو خبری از دسته دنده نیست و جای آن را شارژر وایرلس گرفته است. نکته دیگری که می بایست در این قسمت به آن اشاره کنیم اضافه شدن طرح کربن فایبر بر روی رودری ها است که احساس بسیار خوبی را می توان از آن دریافت کرد.

امکانات ایمنی و رفاهی Voyah Free 2025

وویاه فری 2025 چه تفاوتی با مدل های قبلی خود دارد؟

همانند نسخه قبل وویا فری در این نسخه نیز می توان امکانات بسیار جذاب و مدرنی را مشاهده کرد و پکیج کاملی از امکانات ایمنی و رفاهی را در این خودرو می بینیم. به عنوان مثال امکاناتی نظیر؛ ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رادار نقطه کور، رادار خط خوان، ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم هشدار برخورد از جلو، پایش وضعیت راننده، سامانه اخطار برخورد اشیاء متحرک به درب خودرو (DOW)، ترمز پارک برقی، قابلیت تغییر ارتفاع داشبورد، سامانه پایش فشار باد تایر ها، دوربین ثبت وقایع، حالت های رانندگی، سامانه بازیافت انرژی، تغییر ارتفاع سیستم تعلیق، تعلیق بادی، حالت های رانندگی، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۵۴۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، رادار تابلو خوان، رانندگی خودکار بین خطوط، در صندوق عقب برقی، استارت دکمه ای، سنسور نور، سنسور باران، دستگیر های بیرونی مخفی شونده، سقف پانوراما، آینه های جانبی برقی به همراه گرمکن، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، پشت آمپر دیجیتال، دستیار صوتی، اندروید اتو، اپل کارپلی، صندلی های برقی جلو، گرم کن و سرد کن صندلی های جلو و… تنها بخشی از آپشن های ایمنی و رفاهی این خودرو به شمار می رود.

ویدیو های پیشنهادی

One Response to “وویاه فری ۲۰۲۵ چه تفاوتی با مدل های قبلی خود دارد؟”

  1. reza گفت:

    جلو دیگنیتی
    عقب لاماری

    مشخصه کار طراحی دانگ فنگ بوده

    ۱
    ۵

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X